Tuntemasi narsistin ammatti? Listataan ammatteja
Ap tuntee kiinteistövälittäjä narsistin. Jatkakaa...
Kommentit (476)
Kaikki minulle ilkeitä olleet ihmiset ovat satavarmasti narsisteja. Minä olen laupea hyväntekijä ja asetan aina kaikki muut itseni eteen.
Niimpä niin. Kaikki ihmiset, jotka väittävät olevansa todellisia hyväntekijöitä ja sympatiseeraajia, ovat pahimpia itsensä jalustalle nostajia. Pyrkivät saamaan mahdollisimman paljon palvontaa ja huomiota itselleen, mutta jos eivät sitä saa, polkevat eri mieltä olevat ihmiset maanrakoon. Moni luonnonsuojelija ja ekoihminen paheksuu valtaväestön kulutustottumuksia ja esittää planeetanpelastajaa. Kuitenkin esim. suurin osa vegaaneista syö lihaa salaa. Kun kukaan ei ole katsomassa, nämä ihmiset rikkovat ilman omantunnontuskia itse julistamiaan asioita.
Olemme kaikki ihmisiä ja pelkästään se seikka tekee meistä kaikista todella itsekkäitä. Kriisitilanteissa pyrimme aina pelastamaan ensin itsemme tai geeniperimän jatkajamme eli lapsemme, sitten vasta muut.
Pappi, mutta kokee itsensä myös päteväksi psykologiksi ja terapeutiksi. Erittäin pelottava ja häiriintynyt yhdistelmä.
Osastonhoitaja
Lääkäri
Sairaanhoitaja
Röntgenhoitaja
Puolustusvoimissa töissä sotilaspoliisina (mies)
sairaanhoitaja, nainen
lähihoitaja, mies
ammattirikollinen, mies
Kiinteistövälittäjä
Toimistotyöntekijä
Opettaja.
Toimistotyöntekijä, joka ylensi itsensä jonkinlaiseksi pääjohtajaksi yli kaikkien muiden 😂
Valokuvaaja, itse oppinut elämänkoululainen
Ensihoitaja. Onneksi on niin tyhmä ettei ole kovin hyvä narsismissakaan
Eli ymmärränkö nyt oikein, että tarkoitat diagnoosin selviävän tuon yhden kysymyksen perusteella kaikissa tapauksissa? Lääkärin diagnostiset kriteerit ovat kyllä muunnllaisetlaiset. Työkokemuksesi taitaa olla melko lyhyt, jos et ole narsistiseen pers häiriöön vielä törmännyt..
Sairaanhoitaja vanhainkodissa, nainen.Pk-seutu.
Opettaja.