Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisella kiltteys on turn on kun taas miehellä turn off?

Vierailija
08.01.2025 |

Miehet haluaa että nainen on kiltti ja hellyyttävä mutta miksi naiset taas haluaa että mies on pahis tai jopa väkivaltainen? Naiset haluaa sen alfan joka alistaa muita jne

Kokeeko naiset että naiseus kärsii jos mies on kiltti vai mikä on homman nimi? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttikään ei aina ole niin kiltti. Kilttikin alistaa mielellään

Vierailija
2/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset väittää olevansa kilttejä mutta naiset harrastaa henkistä väkivaltaa lähes kokoajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpikaan.

Vierailija
4/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURN OFF = EI KIINNOSTA/EI VIEHÄTÄ

TURN ON = KIINNOSTAA/VIEHÄTTÄÄ

Kumpaa mieltä olet? Otsikko ja aloitus ristiriidassa keskenään.

Vierailija
5/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekten jo luulin, että valkotakkiset olis hakeneet kilttmiehen. Mut näköjään on päässy sieltä vapaalle jalalle.

Vierailija
6/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies?

ei koskaan tiedä, mitä on jo ehtinyt ja kenen kanssa tapahtua

Vierailija
7/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt siis omasta kokemuksesta? 

Vierailija
8/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt siis omasta kokemuksesta? 

Ei voi kommentoida kuin yleisellä tasolla, ja vaik parisuhteista

Vierailija
9/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut että toisin päin. Etsin kauan aidosti kilttiä miestä, ja vihdoin löysin hyväsydämisen, empaattisen ja lojaalin miehen. Olen onnellinen, mutta välillä tunnen että tämäkin mies syvällä sisimmässään kaipaisi enemmän draamaa ja räiskettä kuin minulla kiltillä naisella on tarjota :(

Vierailija
10/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen luullut että toisin päin. Etsin kauan aidosti kilttiä miestä, ja vihdoin löysin hyväsydämisen, empaattisen ja lojaalin miehen. Olen onnellinen, mutta välillä tunnen että tämäkin mies syvällä sisimmässään kaipaisi enemmän draamaa ja räiskettä kuin minulla kiltillä naisella on tarjota :(

Hyvä parisuhde on "90% tasaista ja 10% räiskyä". Tasaista, mutta ei aneeminen suhde ehkä toimivin

Vierailija
11/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn on jos mies on oikeasti kiltti eikä ns. palstakiltti. 

Vierailija
12/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt helevettisentään näitä taas.

Mulla on ollut kaksi väkivaltaista kumppania ja he ei tosiaan mitään alfoja olleet vaan enemmän ressukoita. Ulkoisestikin keskivertoa lyhyempiä, ulospäin alkuun hyvinkin "kilttejä".

Meillä traumatisoituneilla katsoa on usein aivan liiallinen kyky ymmärtää ja me koetaan empatiaa toista kohtaan vielä siinä kohden kun ollaan itse silmä mustana ja kylkiluut murskana.

Ja nuo oikeasti kiltit ja kultaiset ei sitä ikinä sano tai korosta itse, koska se on heille itsestäänselvyys. Itse ainakin aiempien jälkeen osaan todellakin arvostaa jo ihan perus kunnioitusta kanssaihmisiä kohtaan, joka sulta AP näköjään uupuu täysin.

Katkeruus on rumaa aina.

Vierailija
13/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kiltteyden edes määrittelee? Kiltteys voi tarkoittaa eri henkilöille eri asioita

Vierailija
14/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset väittää olevansa kilttejä mutta naiset harrastaa henkistä väkivaltaa lähes kokoajan. 

Nalkuttaa kun pyytää sua korjaamaan jälkesi tai ei jaksa katsoa kännäämistä?

Hassua kun omissa suhteissa ne miehet on olleet niitä nalkuttajia eikä ikinä ole mikään hyvin.

Vierailija
15/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen sen johtuvan siitä, että moni itseään kilttinä mies pitää liian paljon ääntä kiltteydestään, ikäänkuin se olisi jokin erityinen ansio tai meriitti, että on kiltti. Naiset sensijaan toimivat ja tekevät.  Eli ei ne sanat, joilla toistelee olevansa kiltti vaan ne teot!

Uskovainen mies

Vierailija
16/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan arvosta sitä että on tossukka. Huom. se että mies voi tunkea munaansa naisen reikiin ei tarkoita samaa kuin arvostus

Vierailija
17/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turn on jos mies on oikeasti kiltti eikä ns. palstakiltti. 

.ikä on palstakiltti??

Vierailija
18/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuorsaa tuossa vieressä semmoinen aidosti kiltti mies joka ei ole katkeroitunut eikä koe tarvetta korostaa "kiltteyttään" :)

Ja oikeasti se "kiltteys" on ihan normaalia toisen huomioon ottamista ja arvostamista.

Vierailija
19/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuorsaa tuossa vieressä semmoinen aidosti kiltti mies joka ei ole katkeroitunut eikä koe tarvetta korostaa "kiltteyttään" :)

Ja oikeasti se "kiltteys" on ihan normaalia toisen huomioon ottamista ja arvostamista.

"Ja oikeasti se "kiltteys" on ihan normaalia toisen huomioon ottamista ja arvostamista."

Tuohon kommenttiin voi samaistua. Kiltteys ei ole sama, kuin ällö-mielistely, johon narsistit sortuvat

Vierailija
20/20 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kiltteyden edes määrittelee? Kiltteys voi tarkoittaa eri henkilöille eri asioita

No tässähän tämä on sanottu. Kiltti- termin alle laitetaan kaikenlaista, mikä ei sinne kuulu.

Oma mieheni on hyvinkin kiltti, vaan silti todella määrätietoinen ja täynnä itseluottamusta ja rohkeutta.  Monet " kiltit" eivät ole kilttejä ollenkaan vaan pelkureita ja nynnyjä. Saattavat olla myös todellisuudessa muuta kuin näyttävät ulospäin. Mikä nimitys tuollaiselle sopii, ei kuitenkaan kiltti.