Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja YH-äidin tapailuun?

Vierailija
11.09.2017 |

Olen tapaillut erästä YH-äitiä jo useita kertoja. Viihdymme yhdessä ja kaikki vaikuttaa hyvältä.
Miten osoittaa "kipinää/kiinnostusta", kun hänen alle kouluikäinen lapsi on käytännössä aina tapaamissa mukana?
Olen vain halannut ja antanut pienen poskipusun naiselle. Huolestuttaa, että koko juttu jää kaveruudeksi, vaikka kummallakin on kiinnostusta.
Lapselle ei ole oikein mitään hoitopaikkaa, joten hän on aina mukana. Äiti tietenkin huomioi lastaan tapaamisissa, joten tilanne ei ole kovin romanttinen.
Miten te haluaisitte miehen toimivat tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiestä käytetään vaan hyväksi :D:D

Vierailija
22/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole hyväksikäyttäjiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostuisi esittelemään miestä lapsilleni ennen kuin olisi varmaa, että mies on sitoutunut muhun 110% ja suunnilleen valmis naimisiin.

Enkä alussa päästäisi miestä kotiimme, sillä uudesta ihmisestä ei koskaan tiedä vaikka vaikuttaisikin kivalta.

Ehkä voisit kysellä naisen tunteista viesteissä? :)

Vierailija
24/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua hämmentää, että hän aktiivisesti pyrkii löytämään aikaa minulle, mutta sitten käyttäytyy sitten hyvin korrektisti.

En saa mitään vihjeitä, jotka rohkaisisivat esim. suutelemaan häntä. Ehkä olemme kuitenkin liian eri elämäntilanteessa.

-ap

Vierailija
25/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi myös hiukan testata sinua, että miten suhtaudut hänen lapseensa

Vierailija
26/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silti rohkaisisin vähän kyselemään viestillä :) voisihan hän olla konservatiivinen ilman lastakin! Toiset lämpiävät hitaasti :)

T. 110% nainen :)

Vierailija
27/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi ja kättä housuun!

Vierailija
28/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske myydä pentu vaikka markkinoilla jos haluaa saada parrua. Missä välissä muka ehtisitte nylkyttää kuin kanit jos toisen miehen aikaansaannokset pyörii jaloissa.

Vierailija
29/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole hyväksikäyttäjiä!!!

Osa kuitenkin on ja sehän riittää.

Vierailija
30/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Tai pidä edes juttu tasolla "casual" ts. tapaatte seksin merkeissä, kun penskalla on hoitaja. Älä lähde tuohon perheleikkiin mukaan - nimimerkillä kokemusta on ja ei enään koskaan. Elämän tuhlaamista.

Vierailija
31/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla samaa säätöä kaikkien yh äiskien tapailu. Nimim. samanlaista kokenut ja vierestä nähnyt

Vierailija
32/69 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Olen tapaillut kahta ihan sujuvasti. Ei niistä kyllä lopulta mitään tullut. :D :D

Vierailija
33/69 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut nyt 11 kuukautta yh:n kanssa ja suunnittelen koko ajan, että miten pääsen tästä suhteesta pois. Alku oli mahtavaa ja kivaa, mutta sitä pikku hiljaa tajuaa mihin on oikein ryhtymässä. Alkuhuuma on huono yhdistelmä yh:n kanssa.

Vierailija
34/69 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut nyt 11 kuukautta yh:n kanssa ja suunnittelen koko ajan, että miten pääsen tästä suhteesta pois. Alku oli mahtavaa ja kivaa, mutta sitä pikku hiljaa tajuaa mihin on oikein ryhtymässä. Alkuhuuma on huono yhdistelmä yh:n kanssa.

Millainen aikuinen ei ymmärrä, mihin on ryhtymässä. Edellyttäen että alusta asti tietää tilanteen.

Onko todella yllättävää se, että lapset vaatii huolenpitoa ja huomiota, nukkuma-ajoista on pidettävä kiinni, saattavat olla mustasukkaisia.. onhan näitä .

Vierailija
35/69 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen aikuinen ei ymmärrä, mihin on ryhtymässä. Edellyttäen että alusta asti tietää tilanteen.

Onko todella yllättävää se, että lapset vaatii huolenpitoa ja huomiota, nukkuma-ajoista on pidettävä kiinni, saattavat olla mustasukkaisia.. onhan näitä .

Olen 20 vuotias, eli ihan lapsi vielä.

Vierailija
36/69 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin itseni aina "ulkopuoliseksi" seurustellessani YH:n kanssa. Olin prioriteeteissä viimeisenä, eikä minulla ollut mitään sanavaltaa lapseen. Jos lapsi teki hölmöä, niin en saanut huomauttaa siitä lapselle. Jouduin viemään kaikki asiat tämän äidin kautta. Se alkoi aika nopeasti tympiä. Minulle mm. suututtiin, kun kielsin lasta leikkimästä värikynillä vaalealla sohvalla.

Vierailija
37/69 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ne teille yökylään!

Vierailija
38/69 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö itse ennakoida jokaisen ihmissuhteen vaiheet? Yh-äiskän kanssa tämä sattuu nyt vaan olemaan hankaluudeltaan monin kertaista monestakn syystä.

Naistelehtien pitäisi lopettaa valehtelu siitä, että miehiä kiinnostaa yh-äidit jos tarjolla on lapsettomia.

Vierailija
39/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä siltä ämmältä heti "kakkosta", niin näet onko sitoutunut suhteeseen.

Vierailija
40/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on nyt siisti ja kaunis koti, niin ajattele mitä tapahtuu, kun se äippä muuttaa kakaransa kanssa sinne. Rauha on mennyt ja kämppä sekaisin ja hiekkaa lattialla ja seinissä. Et voi elää enää omaan tahtiisi ja tilasi viedään. Onko sen arvoista?