Apuja YH-äidin tapailuun?
Olen tapaillut erästä YH-äitiä jo useita kertoja. Viihdymme yhdessä ja kaikki vaikuttaa hyvältä.
Miten osoittaa "kipinää/kiinnostusta", kun hänen alle kouluikäinen lapsi on käytännössä aina tapaamissa mukana?
Olen vain halannut ja antanut pienen poskipusun naiselle. Huolestuttaa, että koko juttu jää kaveruudeksi, vaikka kummallakin on kiinnostusta.
Lapselle ei ole oikein mitään hoitopaikkaa, joten hän on aina mukana. Äiti tietenkin huomioi lastaan tapaamisissa, joten tilanne ei ole kovin romanttinen.
Miten te haluaisitte miehen toimivat tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (69)
Ei kaikki ole hyväksikäyttäjiä!!!
Minä en suostuisi esittelemään miestä lapsilleni ennen kuin olisi varmaa, että mies on sitoutunut muhun 110% ja suunnilleen valmis naimisiin.
Enkä alussa päästäisi miestä kotiimme, sillä uudesta ihmisestä ei koskaan tiedä vaikka vaikuttaisikin kivalta.
Ehkä voisit kysellä naisen tunteista viesteissä? :)
Eniten minua hämmentää, että hän aktiivisesti pyrkii löytämään aikaa minulle, mutta sitten käyttäytyy sitten hyvin korrektisti.
En saa mitään vihjeitä, jotka rohkaisisivat esim. suutelemaan häntä. Ehkä olemme kuitenkin liian eri elämäntilanteessa.
-ap
Hän voi myös hiukan testata sinua, että miten suhtaudut hänen lapseensa
Mä silti rohkaisisin vähän kyselemään viestillä :) voisihan hän olla konservatiivinen ilman lastakin! Toiset lämpiävät hitaasti :)
T. 110% nainen :)
Käske myydä pentu vaikka markkinoilla jos haluaa saada parrua. Missä välissä muka ehtisitte nylkyttää kuin kanit jos toisen miehen aikaansaannokset pyörii jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole hyväksikäyttäjiä!!!
Osa kuitenkin on ja sehän riittää.
Jätä se. Tai pidä edes juttu tasolla "casual" ts. tapaatte seksin merkeissä, kun penskalla on hoitaja. Älä lähde tuohon perheleikkiin mukaan - nimimerkillä kokemusta on ja ei enään koskaan. Elämän tuhlaamista.
Taitaa olla samaa säätöä kaikkien yh äiskien tapailu. Nimim. samanlaista kokenut ja vierestä nähnyt
Ei välttämättä. Olen tapaillut kahta ihan sujuvasti. Ei niistä kyllä lopulta mitään tullut. :D :D
Olen seurustellut nyt 11 kuukautta yh:n kanssa ja suunnittelen koko ajan, että miten pääsen tästä suhteesta pois. Alku oli mahtavaa ja kivaa, mutta sitä pikku hiljaa tajuaa mihin on oikein ryhtymässä. Alkuhuuma on huono yhdistelmä yh:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut nyt 11 kuukautta yh:n kanssa ja suunnittelen koko ajan, että miten pääsen tästä suhteesta pois. Alku oli mahtavaa ja kivaa, mutta sitä pikku hiljaa tajuaa mihin on oikein ryhtymässä. Alkuhuuma on huono yhdistelmä yh:n kanssa.
Millainen aikuinen ei ymmärrä, mihin on ryhtymässä. Edellyttäen että alusta asti tietää tilanteen.
Onko todella yllättävää se, että lapset vaatii huolenpitoa ja huomiota, nukkuma-ajoista on pidettävä kiinni, saattavat olla mustasukkaisia.. onhan näitä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen aikuinen ei ymmärrä, mihin on ryhtymässä. Edellyttäen että alusta asti tietää tilanteen.
Onko todella yllättävää se, että lapset vaatii huolenpitoa ja huomiota, nukkuma-ajoista on pidettävä kiinni, saattavat olla mustasukkaisia.. onhan näitä .
Olen 20 vuotias, eli ihan lapsi vielä.
Minä tunsin itseni aina "ulkopuoliseksi" seurustellessani YH:n kanssa. Olin prioriteeteissä viimeisenä, eikä minulla ollut mitään sanavaltaa lapseen. Jos lapsi teki hölmöä, niin en saanut huomauttaa siitä lapselle. Jouduin viemään kaikki asiat tämän äidin kautta. Se alkoi aika nopeasti tympiä. Minulle mm. suututtiin, kun kielsin lasta leikkimästä värikynillä vaalealla sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö itse ennakoida jokaisen ihmissuhteen vaiheet? Yh-äiskän kanssa tämä sattuu nyt vaan olemaan hankaluudeltaan monin kertaista monestakn syystä.
Naistelehtien pitäisi lopettaa valehtelu siitä, että miehiä kiinnostaa yh-äidit jos tarjolla on lapsettomia.
Pyydä siltä ämmältä heti "kakkosta", niin näet onko sitoutunut suhteeseen.
Jos sinulla on nyt siisti ja kaunis koti, niin ajattele mitä tapahtuu, kun se äippä muuttaa kakaransa kanssa sinne. Rauha on mennyt ja kämppä sekaisin ja hiekkaa lattialla ja seinissä. Et voi elää enää omaan tahtiisi ja tilasi viedään. Onko sen arvoista?
Kilttimiestä käytetään vaan hyväksi :D:D