Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja YH-äidin tapailuun?

Vierailija
11.09.2017 |

Olen tapaillut erästä YH-äitiä jo useita kertoja. Viihdymme yhdessä ja kaikki vaikuttaa hyvältä.
Miten osoittaa "kipinää/kiinnostusta", kun hänen alle kouluikäinen lapsi on käytännössä aina tapaamissa mukana?
Olen vain halannut ja antanut pienen poskipusun naiselle. Huolestuttaa, että koko juttu jää kaveruudeksi, vaikka kummallakin on kiinnostusta.
Lapselle ei ole oikein mitään hoitopaikkaa, joten hän on aina mukana. Äiti tietenkin huomioi lastaan tapaamisissa, joten tilanne ei ole kovin romanttinen.
Miten te haluaisitte miehen toimivat tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"6-vuotias ei nuku päiväunia, mutta pitkät yöunet. Eikö ole mahdollista, että sinä olisit heillä ja lapsen mentyä nukkumaan saatte olla hetken yhdessä. Näin ydinperheissäkin tehdään."

Ei välttämättä nuku pitkiä unia, ja saattaa olla yöheräilijä. meillä jäi päiväunet pois 2-vuotiaana.

Vierailija
62/69 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"6-vuotias ei nuku päiväunia, mutta pitkät yöunet. Eikö ole mahdollista, että sinä olisit heillä ja lapsen mentyä nukkumaan saatte olla hetken yhdessä. Näin ydinperheissäkin tehdään."

Ei välttämättä nuku pitkiä unia, ja saattaa olla yöheräilijä. meillä jäi päiväunet pois 2-vuotiaana.

Lapsi tarvitsee paljon unta. Yöheräily noin isolla on epänormaalia ja rajojen puutetta. Toki syitä saa keksittyä jos haluaa.

Itselläni on huonosti nukkuva lapsi, mutta suhdetta pystyy hoitamaan kun vaan haluaa.

Ne totaali-yh:t voivat hakea vaikka tukiperhettä, niin saavat joskus hengähtää. Tuntuu ettei moni nainen välitä enää miehistä kun mukulat pyörii jaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa oon yrittäny yh kanssa ja molemmilla oli kaksi kouluikäistä lasta. Ei tullu mitään. Niin vähän yhteistä aikaa ja ei siinä kerkee edes tutustua, ku koko aika lapset jarruna. Molemmilla kerroilla bonuksena päälle tuli ex mies uhoo et oon vieny sen lapset. Ja kumpikin ex mies jarrutti asiat, niin ettei ottanu lapsiaan hoitoon ettei päästä yhdessä olemaan. Sit nostin kytkimen ja toivotin tsemppii elämään. Toisille se sopii mut mulle ei sopinu. Nyt en hauku yh naisia, se on rankkaa ja tiedän ettei sitä aikaa vaan ole tarpeeks itelleen.

Vierailija
64/69 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päättyi hyvin, vaikka aikaa veikin. Nainen rakastaa minua ja minä rakastan naistani. Nyt ollaan yhdessä ja nautitaan. :-)

-ap

Vierailija
65/69 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni päivitys tähän. 

Löytyi hieman yhteistä aikaa tämän naisen kassa ja sopivan tilaisuuden tullen suutelin häntä kevyesti suulle. Reaktiona sain vaisun ”älä”. Että se siitä siiten. Kavereita mulla on ennestään tarpeeksi, joten tämä arpa on nyt katsottu ja nyt kohti uusia pettymyksiä.

:-(

-AP

Harmi juttu ap, parempi kun selvisi jo nyt.

Olen itse yh, mutta lapsi on jo koululainen ja on joka viikko yötä isällään. Kun aloin seurustella, näillä ehdoilla mentiin. Ekaan puoleen vuoteen ei mies päässyt luokseni yöksi niin että lapsi olisi ollut kotona, olimme yötä hänen luona.

Ollaan oltu nyt kolme vuotta yhdessä, ihana mies.

Vierailija
66/69 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä päättyi hyvin, vaikka aikaa veikin. Nainen rakastaa minua ja minä rakastan naistani. Nyt ollaan yhdessä ja nautitaan. :-)

-ap

Onnea teille :-)

Vierailija
67/69 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin outo prosessi, että miehen logiikalla enymmärrä.

Poistin naisen yhteystiedotkin välillä itseltäni, kun en jaksanut uskoa, että tästä tulisi jotakin. Nainen piti yhteyttä kuitenkin vireillä tavallaan kaveripohjalta, kunnes tapahtumat alkoivat vyöryä. 

Yllättäen sain suukkoja, sitten ensimmäisen suikkarin ja sitten hän talutti minut sänkyynsä ja pani minua. :D :D

Minä miehenä olin ensimmäisellä kerralla todellakin passiivisempi osapuoli, kun toinen ratsasti päälläni villisti. Eli monen kuukauden väkinäisistä halauksista siirryttiin yllättäen upeaan ja runsaaseen seksiin. Ei aavistustakaan, mikä aiheutti muutoksen. Naiset ovat niin erikoisia, että pakkohan niitä on rakastaa. ;-)

-ap

Vierailija
68/69 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!!! 

Vierailija
69/69 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vähän sama tilanne. Ei tosiaan helppoa YH :n deittailu, mutta lapsettomat +30v on harvassa...