Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja YH-äidin tapailuun?

Vierailija
11.09.2017 |

Olen tapaillut erästä YH-äitiä jo useita kertoja. Viihdymme yhdessä ja kaikki vaikuttaa hyvältä.
Miten osoittaa "kipinää/kiinnostusta", kun hänen alle kouluikäinen lapsi on käytännössä aina tapaamissa mukana?
Olen vain halannut ja antanut pienen poskipusun naiselle. Huolestuttaa, että koko juttu jää kaveruudeksi, vaikka kummallakin on kiinnostusta.
Lapselle ei ole oikein mitään hoitopaikkaa, joten hän on aina mukana. Äiti tietenkin huomioi lastaan tapaamisissa, joten tilanne ei ole kovin romanttinen.
Miten te haluaisitte miehen toimivat tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä treffeille ilman lasta. Eihän tuota tapailuksi voi sanoa, jos lapsi koko ajan mukana. Lähinnä ystävyyttä. Ja kuka yh-äiti on niin avuton, ettei saa hoitajaa yhdelle lapselle yhtenä iltana? Jos jatkat tapailua, niin onneksi lapsi on jo tuonikäinen, että menee kohta kouluun. Eihän tuosta mitään muuten tulisi, jos äiti ei osaa irroittautua lapsestaan hetkeksikään.

Vierailija
42/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, miksei muka saa hoitajaa lapselle illaksi. Jos motivaatiota olisi, niin kyllä järjestyisi. Selvästi näinen ei halua panna sinun kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi muumit.Ne vaan pyörimään ja sitten lusikassa takaapäin sain heitettyä porot ränniin.Seksi on tärkeää!

Vierailija
44/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kotileikit kiinnosta, niin ota nyt helvetissä lapseton. Muuten elämäsi tulee olemaan täyttä paskaa. Yhäriä voi käyttää satunnaiseen seksiin, mutta kumin kanssa aina!!!

Vierailija
45/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella epätoivoinen. Juokse taaksesi katsomatta. Yhäri ei tiedä kuin ongelmia. Ehdota että lapsi olisi joskus hoidossa niin pääsisit edes pukille Yhärit ovat kokemukseni mukaan kiimaisia mutta suhdetta en missään tspauksessa aloittaisi.

Vierailija
46/69 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lannistavia kommentteja tullut. Uskoisin, että lapseton mieskin voi onnistua YH-äidin kanssa, jos kemiaat vaan sopii yhteen. Ei se nyt niin tavatonta voi olla. :-) Mutta vinkkeinä palstalta sain, että pitää yrittää löytää omaa aikaa jo kokeilla rauhassa myös yhteiseloa.

-ap

Vierailija
47/69 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja tapailen todella hyvää miestä. Hän hyväksyy lapseni kuuluu "pakettiin". Teen parhaani häntä miellyttääkseni, joten hänen ei tarvitse vilkuilla muita. Vaatii siis panostusta molemmilta.

Vierailija
48/69 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yh ja tapailen todella hyvää miestä. Hän hyväksyy lapseni kuuluu "pakettiin". Teen parhaani häntä miellyttääkseni, joten hänen ei tarvitse vilkuilla muita. Vaatii siis panostusta molemmilta.

Tää kuulosti väärältä.....

Vierailija
49/69 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vaan on, että jos äippää panettaa, niin alkaa hoitjat ja yhteiset ajat löytyä. Jotain se tässä nyt pykää ja venyttelee. Yleensä yh:t on aika vihaseen mailassa kiinni, varsinkin jos erosta on yli 2v.

Niillon vielä seksin huuman lisäksi toinenkin motivaattori hommaan, nimittäin exillensä keuliminen. Mullahan on kyllä nyt ukkoa, kato mitä mennetit, jne.

Kokemusta muutamasta. Helpoin tapa pysyä steadyssä p impsassa on 3-4 yh:n pyörittäminen.

Vierailija
50/69 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni mukaan YH :t soutaa ja huopaa. Helvetin raskasta, kun ei tiedä voiko avata sydämensä, vai vetäytyykö loitommaksi. Sellaista arpomista. Sitten, kun YH on vetäytynyt loitommaksi ja minäkin lakkaan pitämästä yhteyttä. Niin hetken päästä on taas niin ihastuttava ja haluaa minut. Päättäisi nyt perkele!!!

Vierailija
51/69 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kärsivällisyys?

Jos tuota naista arvostat, maltat kyllä odottaa.

Tämän tietää nainenkin.

Yh on kuin neitsyt, joutuu tarkkaan miettimään kenet valitsee.

Olen itse yh. En käy baareissa. Eron jälkeen tutustelin useampaan mieheen kaveripohjalta 2.5 vuotta, kunnes tein päätöksen. Lasten takia pitää olla harkitseva eikä ketä tahansa viedä kotiin.

En ole katunut.

52/69 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun on jonkun vuoden eron jälkeen näissä parisuhdemarkkinoilla pyörinyt. Nyt mitä itsellä on yksi suhteen yritys yh-äipän kanssa ja jotain treffejä muutaman kanssa.  Katsoo omaa exää ja tuttuja naisia joilla on lapsia.

Kun naisesta tulee äiti, niin sitten se tuntuu olevan vain äiti. Sitä äitiyttä vatvotaan, on riittämättömyyden tunteita ja tunnetaan syyllisyyttä... jne. Noita poikkeuksia en ole nähnyt. Otanta on aika laaja, jo ihan tuttava perheidenkin kautta. Sitten jos tuossa kirjoittajan mainitsemassa tilanteessa äippä ei järjestä yhteistä aikaa edes alussa, niin ei se tilanne ainakaan siitä korjaudu.

Itselläni on lapsia ja muutakin elämää. Saan järjestettyä aikaa silloinkin kun lapset ovat paikalla.

Eli yh-äipillä on aika vähän aikaa. Ne on lähtökohtaisesti aika stressaantuneita ja kiireisiä. Itse en yh-äipän kanssa enää friends with benefits juttua pidemmälle menisi.

Vierailija
53/69 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan YH-äidit on ihan kivoja, mutta omalle kohdella on jostakin syystä osunut aina masennukseen taipuvaisia yksilöitä. Juuri, kun tunteet syvenevät, niin sitten kääntyy kelkka ja elämästä ei tule taas hevon helvettiä. Älä ota ainakaan luonnevikaista!!!

Vierailija
54/69 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kaks asiaa selväksi: et ole lastenvahti ja aika ja paikka seksille on löydyttävä säännöllisesti. Tulet sitte jossain parissa toivomassaan asiassa vastaan.

Vierailija
55/69 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan rohkeasti keskustelisitte asiasta ? Kysy suoraan olisiko nyt aika syventää suhdetta ;)

Vierailija
56/69 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-äiti vastaa

Ajattelepa normaalia ydinperhettä. Kuinka siinä vanhemmat hoitavat suhdettaan kun lapset ovat koko ajan läsnä. Tuohan on käytännössä sama tilanne. Minä en näkisi tuossa ongelmia.

6-vuotias on aika iso. Osaa varmasti leikkiä hetken yksinkin tai hänelle voi pyytää kaverin. Tai todellakin ottaa jonkun hoitajan pariksi tunniksi.

6-vuotias ei nuku päiväunia, mutta pitkät yöunet. Eikö ole mahdollista, että sinä olisit heillä ja lapsen mentyä nukkumaan saatte olla hetken yhdessä. Näin ydinperheissäkin tehdään.

Lapsen nähden voi todellakin pussata kunhan ei mene lääppimiseksi. Se on normaalia elämää. Kunhan ei joka kuukausi ole eri pussailukaveri.

Onnea teille jatkossa ❤

Vastaan tähän muuten vaan.Olen totaali-yh.Lapsen isä kuoli kun lapseni oli hyvin pieni.Ei ole ollut hyvää hoitorinkiä,joten hoitajan palkkaaminen olisi ollut kallista,siis hyvin vähän ehkä muutama kerta vuodessa lapsi on ollut hoidossa tästä syystä.Kummasti myös ihmiset ovat niin kiireisiä,etteivät kyllä mielellään hoitoon ota,omat kiireet vievät.Siis eipä kannata sanoa,että lapsi hoitoon vaan,kun se ei ole kyllä joillekin läheskään niin helppoa.Tietysti se on helppoa,jos on eronnut ja lapsi vuoroviikoin isällä.

Vierailija
57/69 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-äiti vastaa

Ajattelepa normaalia ydinperhettä. Kuinka siinä vanhemmat hoitavat suhdettaan kun lapset ovat koko ajan läsnä. Tuohan on käytännössä sama tilanne. Minä en näkisi tuossa ongelmia.

6-vuotias on aika iso. Osaa varmasti leikkiä hetken yksinkin tai hänelle voi pyytää kaverin. Tai todellakin ottaa jonkun hoitajan pariksi tunniksi.

6-vuotias ei nuku päiväunia, mutta pitkät yöunet. Eikö ole mahdollista, että sinä olisit heillä ja lapsen mentyä nukkumaan saatte olla hetken yhdessä. Näin ydinperheissäkin tehdään.

Lapsen nähden voi todellakin pussata kunhan ei mene lääppimiseksi. Se on normaalia elämää. Kunhan ei joka kuukausi ole eri pussailukaveri.

Onnea teille jatkossa ❤

Vastaan tähän muuten vaan.Olen totaali-yh.Lapsen isä kuoli kun lapseni oli hyvin pieni.Ei ole ollut hyvää hoitorinkiä,joten hoitajan palkkaaminen olisi ollut kallista,siis hyvin vähän ehkä muutama kerta vuodessa lapsi on ollut hoidossa tästä syystä.Kummasti myös ihmiset ovat niin kiireisiä,etteivät kyllä mielellään hoitoon ota,omat kiireet vievät.Siis eipä kannata sanoa,että lapsi hoitoon vaan,kun se ei ole kyllä joillekin läheskään niin helppoa.Tietysti se on helppoa,jos on eronnut ja lapsi vuoroviikoin isällä.

Mulla on sama kokemus. Ei tukiverkkoa, ei ketään kuka ottaisi 4 lasta illaksi ja yöksi hoitoon. :D kun rahat on tiukilla, se 8,40 e /h on iso raha maksaa vaikka yökyläreissun ajalta, varsinkin kun omaa lapsilaumaa ei suostu edes kaikki MLL:n lastenhoitajat yksin kaitsemaan. Myös treffeillä käyminen maksaa siihen päälle.

Oma lastenhoitobudjettini on mennyt aina pakollisten menojen hoitamiseen. Tilanne helpottuu kun lapset kasvavat ja pääsen töihin, mutta nyt on tiukkaa. Toiveissa olisi sitten joskus löytää joku mukava ja luotettava mies, joka voisi säännöllisesti tulla meille kanssani illalliselle ja yöksi lasten nukahdettua.

Ap:lle vielä sellaiset terkut, että hyvältä kuulostaa. Ei hän uhraisi aikaansa jos ei olisi vakavissaan. Eikö kerro aika hyvää naisesta jos lähtee varovaisesti liikkeelle? Sain ainakin sinusta sen kuvan ettet kännipanoja etsi. Tsemppiä teille ja paljon kärsivällisyyttä!

Vierailija
58/69 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy Ap reippaasti vaan homoksi! Sitten ei tarvitse kestää naisten mielialavaihteluita ja kuunnella kakaoiden rääkymistä. :)

Vierailija
59/69 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä kompromisseillä saa paljon aikaiseksi. YH-äiti voi loistava valinta!

Vierailija
60/69 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni päivitys tähän. 

Löytyi hieman yhteistä aikaa tämän naisen kassa ja sopivan tilaisuuden tullen suutelin häntä kevyesti suulle. Reaktiona sain vaisun ”älä”. Että se siitä siiten. Kavereita mulla on ennestään tarpeeksi, joten tämä arpa on nyt katsottu ja nyt kohti uusia pettymyksiä.

:-(

-AP