Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehillä joku kostobuumi? Eivät vastaa, kun nainen laittaa deittisovelluksessa ekan viestin

Mur
10.09.2017 |

Olen nyt juuri lyhyehkön suhteen jälkeen sinkkuuntunut nainen. Päätin huvikseni ja itsetuntoani kohottaakseni ladata taas mm. Tinderin. Otin nyt erilaisen asenteen: päätin laittaa matcheille viestiä, jos he eivät ensin ehdi. Kun miehet aina kitisevät, että nainen ei koskaan aloita keskustelua tai ei vastaa viesteihin. No mutta mitä! Nämä miehetkään eivät näemmä vastaa! Ihan tavismiehiä siis, eivät mitään paidattomia otm/ktm-hunkseja, joita kaikki muka kuolaavat.

Eli onko teillä miehillä nyt joku "siitäs saatte naiset, tältä meistä miehistä tuntuu kun te ette vastaa!1" -buumi päällä? Ei kait niitä suhteitä synny, jos vaiti vaan pysytellään.

Mulla ei siis ole kuin muutama matchi. Olen ronkeli ja tykkään vain niistä harvoista samanhenkisistä miehistä. Odottelen nyt max. 2 päivää, sitten lähtevät tuppisuut roskakoriin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin hohto alkaa jo hiipua. Kaipaisi kyllä jotain uudistuksia.

Vierailija
22/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin pitäisi tehdä sellainen muutos, että kun tulee match on 24 tuntia aikaa aloittaa keskustelu tai matchi poistuu!

Tuo sääntö on Bumblessa. Lisäksi vain nainen voi aloittaa viestittelyn. Joka tietenkin tarkoittaa että naiset pistävät aina vaan sen Moi:n. Tinderissä olen joskus saanut jopa kysymyksenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin pitäisi tehdä sellainen muutos, että kun tulee match on 24 tuntia aikaa aloittaa keskustelu tai matchi poistuu!

Tuo sääntö on Bumblessa. Lisäksi vain nainen voi aloittaa viestittelyn. Joka tietenkin tarkoittaa että naiset pistävät aina vaan sen Moi:n. Tinderissä olen joskus saanut jopa kysymyksenkin.

Onko bumblessa hyvin profiileja verrattuna tinderiin?

Vierailija
24/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchaat vaan liian hyvännäköiset miehet omaan tasoosi nähden, siksi et saa vastauksia. Miehet matchaavat puolihuolimattomasti melkein kaikki ja tietenkin silloin joukossa on naisia, jotka eivät välttämättä niin hirveästi kiinnosta.

Vierailija
25/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta Tinderöinnistä n. vuosi aikaa kun löysin naisen sieltä. Jos match oli oikeasti kiinnostava niin kyllä sitä tuli vastattua aika nopeasti. Itselleen kannattaa olla rehellinen. Jos match on vain semihyvä niin tuskin löytyy oikeaa kemiaa tavatessa. Pääkaupunkiseudulla tosiaankin tilanne että hyvännäköistä ja koulutettua naista tarjolla ihan hirveästi.

Villi veikkaus, etteivät näille mun tavismatcheilleni kyllä nuo hyvännäköiset ja koulutetut sinkkumimmit lämpiä. Itsekin olen koulutettu ja kuulemma monen miehenkin mielestä ihan semijees (en toki ulkonäöltäni mikään Sara Sieppi sentään).

Mutta kai se sitten on niin, että miehiäkään ei kiinnosta muu kuin Tinderillä pelailu. Ehkäpä otan itsekin saman huvin tästä ja odottelen, josko se potentiaalinen tyyppi talsii kohti ihan irl.

Kelpaako sinulle duunarimies? Valitettavan usein tuntuu ettei koulutetuille kelpaa.

Jep, saman huomannut. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun match katoaa kerrottuani olevani hitsaaja ammatiltani. Itse en valikoi ihmisiä koulutuksen tai ammatin perusteella.

Vierailija
26/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat vähintään yhtä nirsoja kuin naiset. Monilla miehillä varsinkin suurissa kaupungeissa on hyvin paljon valinnanvaraa. Itse poistan jokaisen matchin jos ei ole 2-3 päivän kuluessa vastannut mitään.

Monilla miehillä = 5-10% miehistä

Vierailija
27/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta Tinderöinnistä n. vuosi aikaa kun löysin naisen sieltä. Jos match oli oikeasti kiinnostava niin kyllä sitä tuli vastattua aika nopeasti. Itselleen kannattaa olla rehellinen. Jos match on vain semihyvä niin tuskin löytyy oikeaa kemiaa tavatessa. Pääkaupunkiseudulla tosiaankin tilanne että hyvännäköistä ja koulutettua naista tarjolla ihan hirveästi.

Villi veikkaus, etteivät näille mun tavismatcheilleni kyllä nuo hyvännäköiset ja koulutetut sinkkumimmit lämpiä. Itsekin olen koulutettu ja kuulemma monen miehenkin mielestä ihan semijees (en toki ulkonäöltäni mikään Sara Sieppi sentään).

Mutta kai se sitten on niin, että miehiäkään ei kiinnosta muu kuin Tinderillä pelailu. Ehkäpä otan itsekin saman huvin tästä ja odottelen, josko se potentiaalinen tyyppi talsii kohti ihan irl.

Kelpaako sinulle duunarimies? Valitettavan usein tuntuu ettei koulutetuille kelpaa.

Mulle kelpasi, mutta en jaksanut miehen jatkuvaa valitusta töistäni. Ihmetteli aina, miten helpolla tienaan rahaa, kun vain istun sisällä päivät pitkät. Jaksoi myös taivastella palkkaani tyyliin : "Miten naiselle maksetaan noin palkon?"

Arvaat varmaan, etten jaksanut kauaa kuunnella.

Vierailija
28/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, saman huomannut. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun match katoaa kerrottuani olevani hitsaaja ammatiltani. Itse en valikoi ihmisiä koulutuksen tai ammatin perusteella.

Minä oon DI eikä sekään tunnu riittävän. Pitäisi varmaan olla joku ylilääkäri

Vierailija
29/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mur kirjoitti:

Olen nyt juuri lyhyehkön suhteen jälkeen sinkkuuntunut nainen. Päätin huvikseni ja itsetuntoani kohottaakseni ladata taas mm. Tinderin. Otin nyt erilaisen asenteen: päätin laittaa matcheille viestiä, jos he eivät ensin ehdi. Kun miehet aina kitisevät, että nainen ei koskaan aloita keskustelua tai ei vastaa viesteihin. No mutta mitä! Nämä miehetkään eivät näemmä vastaa! Ihan tavismiehiä siis, eivät mitään paidattomia otm/ktm-hunkseja, joita kaikki muka kuolaavat.

Eli onko teillä miehillä nyt joku "siitäs saatte naiset, tältä meistä miehistä tuntuu kun te ette vastaa!1" -buumi päällä? Ei kait niitä suhteitä synny, jos vaiti vaan pysytellään.

Mulla ei siis ole kuin muutama matchi. Olen ronkeli ja tykkään vain niistä harvoista samanhenkisistä miehistä. Odottelen nyt max. 2 päivää, sitten lähtevät tuppisuut roskakoriin.

Ootko varma että näytät niin hyvältä että sulle kannattaa vastata?

Vierailija
30/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on karkkikauppa yhtä lailla miehille kuin naisillekin.

Vierailija
31/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotuksena vain se, että 80% miehistä on matti kukkarossa

Vierailija
32/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon DI eikä sekään tunnu riittävän. Pitäisi varmaan olla joku ylilääkäri

Minä en ole mitään, opiskelu jäi kesken. IT-alan asiantuntija ammatiltani. Ihan hyvin on riittänyt ikäisiäni mätsejä ja deittejä. Mutta olen jo vanha, 40v. Nuorin mätsi tais olla 32, vanhin 45, nuorin deitti 35, vanhin 42. Enkä tietenkään mätsää niitten oikeasti kauniiden kanssa, vaan tavallisten, kuten minäkin olen. Hoikkien ja liikunnallisten kanssa. Olen tavannut mm DI:tä, kampaajaa, humanistimaisteria, humanistitohtoria, opiskelijaa, työtöntä, yrittäjää. Lapsetonta ja kolmen lapsen äitiä.

Vielä ei ole löytynyt oikea nainen suhteeseen, joskus he torjuvat, joskus minä. Olenkin nyt tauolla tinderistä. Ensi kuussa sitten lisää.

Vierailija
33/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta löytyy kyllä paljonkin tietoa jo, eli väitteesi on täyttä potaskaa. Netissä (mukaan lukien Tinder et al) ylin 20% miehistä kilpailee 80% naisista, loput 80% miehistä kilpailee alimman viidenneksen naisista. 

Kun seinä on tullut naisilla vastaan, ja osa miehistä on kuollut pois / erakoitunut / syrjäytynyt, niin tilanne tasottuu.

Vierailija
34/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos on sinut koulutuksensa (kai nyt kaikilla nykyään joku, edes ammattitutkinto, on?) ja eritoten työnsä kanssa! On siis ylpeästi sitä mitä on. En minä näe erityistä hohtoa koulutustasossa, kunhan ihminen on muutoin sivistynyt ja kiinnostunut asioista. Sellaista yleissivistyksen puutetta olen tavannut kyllä ihan akateemisissa ihmisissäkin, joten en enää jaksa innostua mistään koulutuksesta statussymbolina.

Ja kun joku uumoili, että matchailen vain joidenkin yleisesti superhyvännäköiseksi todettujen miesten kanssa. En. Tuskin he minulle sydäntä antavat, kun on niitä superhyvännäköisiä naisiakin tarjolla. Ihan oman "tasoisiani" nämä matchini ovat. Pääasiallinen kriteeri sydämen antamiselleni on se, että tyypistä tietää jotain (kuvaus, yhteiset kiinnostuksenkohteet!), minkä vuoksi kiinnostua.

Pieni päivitys aloitusviestiin: yksi mies sitten vastasi! Lukeekohan AV:ta?

Vierailija
36/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies uskaltaa kohta käyttää tinderi

Kun kuitenkin päätyy naisten huoneelle lynkattavaksi

Vierailija
37/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mur kirjoitti:

Kyllä olet aivan oikeassa, tässä on selvästi kyse kaikkien miesten yhdessä juuri sinua vastaan solmimasta salaliitosta. Tai sitten voit hieman miettiä asiaa ja tulla toisiin aatoksiin.

Vierailija
38/39 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille mikään överisti fiksu ja koulutettu miesehdokas ei kelpaa tinderissä. Pitävät helposti feikkiprofiilina tai itsetunto ei riitä. Väittäisin, että tavallinen mies on kuitenkin suosituin.

Vierailija
39/39 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille mikään överisti fiksu ja koulutettu miesehdokas ei kelpaa tinderissä. Pitävät helposti feikkiprofiilina tai itsetunto ei riitä. Väittäisin, että tavallinen mies on kuitenkin suosituin.

Totuus on että kuvilla on vähintään 90% painoarvo, sekä naisten että miesten päätöksessä. OKC testasi tätä joskus ottamalla välillä kuvat pois, ottamalla tekstit pois ,jne jne, sadoista tuhansista profiileista. Tinder on vielä huomattavasti pinnallisempi.