Miehillä joku kostobuumi? Eivät vastaa, kun nainen laittaa deittisovelluksessa ekan viestin
Olen nyt juuri lyhyehkön suhteen jälkeen sinkkuuntunut nainen. Päätin huvikseni ja itsetuntoani kohottaakseni ladata taas mm. Tinderin. Otin nyt erilaisen asenteen: päätin laittaa matcheille viestiä, jos he eivät ensin ehdi. Kun miehet aina kitisevät, että nainen ei koskaan aloita keskustelua tai ei vastaa viesteihin. No mutta mitä! Nämä miehetkään eivät näemmä vastaa! Ihan tavismiehiä siis, eivät mitään paidattomia otm/ktm-hunkseja, joita kaikki muka kuolaavat.
Eli onko teillä miehillä nyt joku "siitäs saatte naiset, tältä meistä miehistä tuntuu kun te ette vastaa!1" -buumi päällä? Ei kait niitä suhteitä synny, jos vaiti vaan pysytellään.
Mulla ei siis ole kuin muutama matchi. Olen ronkeli ja tykkään vain niistä harvoista samanhenkisistä miehistä. Odottelen nyt max. 2 päivää, sitten lähtevät tuppisuut roskakoriin.
Kommentit (39)
Siitäs saatte akat! Ette oo mailman napoja!
Tinderissä on aika paljon porukkaa joiden kiinnostus hommaan on lakannut aika pian sen jälkeen kun ovat sinne profiilinsa ladanneet. Sekä miehiä että naisia.
Miehet ovat vähintään yhtä nirsoja kuin naiset. Monilla miehillä varsinkin suurissa kaupungeissa on hyvin paljon valinnanvaraa. Itse poistan jokaisen matchin jos ei ole 2-3 päivän kuluessa vastannut mitään.
Ihan oikein teille naisille! Saatte tietää miltä meistä miehistä tuntuu
En mä jaksa Tinderissä kenellekään jutella enkä ole kiinnostunut tapaamaan. Katselen vain ihmisiä.
Pitäydyn mactha-smoothiessa... Vastaa aina
Ihan hyvä vaan että naiset saa maistaa omaa lääkettään.
Omasta Tinderöinnistä n. vuosi aikaa kun löysin naisen sieltä. Jos match oli oikeasti kiinnostava niin kyllä sitä tuli vastattua aika nopeasti. Itselleen kannattaa olla rehellinen. Jos match on vain semihyvä niin tuskin löytyy oikeaa kemiaa tavatessa. Pääkaupunkiseudulla tosiaankin tilanne että hyvännäköistä ja koulutettua naista tarjolla ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
On meillä.
T:miehet
Aamen!
Poikkeuksetta nämä ensin viesiä laitavat lapset haluavat nopeasti parisuhteeseen ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Omasta Tinderöinnistä n. vuosi aikaa kun löysin naisen sieltä. Jos match oli oikeasti kiinnostava niin kyllä sitä tuli vastattua aika nopeasti. Itselleen kannattaa olla rehellinen. Jos match on vain semihyvä niin tuskin löytyy oikeaa kemiaa tavatessa. Pääkaupunkiseudulla tosiaankin tilanne että hyvännäköistä ja koulutettua naista tarjolla ihan hirveästi.
Villi veikkaus, etteivät näille mun tavismatcheilleni kyllä nuo hyvännäköiset ja koulutetut sinkkumimmit lämpiä. Itsekin olen koulutettu ja kuulemma monen miehenkin mielestä ihan semijees (en toki ulkonäöltäni mikään Sara Sieppi sentään).
Mutta kai se sitten on niin, että miehiäkään ei kiinnosta muu kuin Tinderillä pelailu. Ehkäpä otan itsekin saman huvin tästä ja odottelen, josko se potentiaalinen tyyppi talsii kohti ihan irl.
Mulle naiset ei oo koskaan laittaneet ensimmäistä viestiä. Jos tulee match niin aloitan keskustelun heti kun mahdollista :)
Tinderiin pitäisi tehdä sellainen muutos, että kun tulee match on 24 tuntia aikaa aloittaa keskustelu tai matchi poistuu!
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksetta nämä ensin viesiä laitavat lapset haluavat nopeasti parisuhteeseen ja lapsia.
No huh, huh. Minä en ainakaan halua. En edes lähtökohtaisesti suhdetta. Haluan jutella, tutustua, tavata, ehkä ihastua/kiinnostua, katsella rauhassa... jos siitä jotakin sitten syntyy, hieno homma! Kamalaa, jos aloitteellisuus kääntyy epätoivoisuudeksi miehen silmissä.
Gallup: miehet, haluatteko naiselta aloitusviestin vai onko se epätoivoisuudesta kielivä teko?
Miksi ihmiset ei vastaa tinderissä mutta eivät kuitenkaan poista matchia? Odotan 5 päivää ja sitten poistan itse.
Mur kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh, huh. Minä en ainakaan halua. En edes lähtökohtaisesti suhdetta. Haluan jutella, tutustua, tavata, ehkä ihastua/kiinnostua, katsella rauhassa... jos siitä jotakin sitten syntyy, hieno homma! Kamalaa, jos aloitteellisuus kääntyy epätoivoisuudeksi miehen silmissä.
Gallup: miehet, haluatteko naiselta aloitusviestin vai onko se epätoivoisuudesta kielivä teko?
Tottakai haluan aloitusviestin naiselta ja vastaan siihen aina :) Naisen aloitteellisuus lisää kyllä kiinnostusta!
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin pitäisi tehdä sellainen muutos, että kun tulee match on 24 tuntia aikaa aloittaa keskustelu tai matchi poistuu!
Ei aina ehdi viestittelemään 24h sisään.
T. Nainen
Mur kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus, etteivät näille mun tavismatcheilleni kyllä nuo hyvännäköiset ja koulutetut sinkkumimmit lämpiä. Itsekin olen koulutettu ja kuulemma monen miehenkin mielestä ihan semijees (en toki ulkonäöltäni mikään Sara Sieppi sentään).
Mutta kai se sitten on niin, että miehiäkään ei kiinnosta muu kuin Tinderillä pelailu. Ehkäpä otan itsekin saman huvin tästä ja odottelen, josko se potentiaalinen tyyppi talsii kohti ihan irl.
Kelpaako sinulle duunarimies? Valitettavan usein tuntuu ettei koulutetuille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina ehdi viestittelemään 24h sisään.
T. Nainen
Entäs kolmen päivän sisällä?
On meillä.
T:miehet