Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä "miesten töitä" osaat tehdä? :D

Vierailija
10.09.2017 |

Olen sinkku joten huollan polkupyöräni, vaihdan auton renkaat, grillaan (heh), lapioin lumet, leikkaan nurmikon, remontoin ja vaihdan jopa lampun ;D

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan lattiakaivon. Mulla jotenkin niin vammaisesti tehty tuo suihkun lattiakaivo että joudun avaamaan sen noin kerran kuukaudessa. En viitsinyt enää soittaa isääni avaamaan sitä joka kuukausi, joten opettelin avaamaan sen itse. N28

Vierailija
42/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikki moottoripyöräni korjaukset itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin pääsen jos kerron mitä en osaa tehdä. Eli sähkötöitä ja moottoriremonttia.

Vierailija
44/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken. Olen naimisissa oleva nainen ja mieheni ominaisuudet sisältävät vallan jotain muuta kuin arkiset kädentaidot.

Vierailija
45/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen puuhommat : sahaan ne, halon ja laitan halki poikki pinoon liiteriin. Ei perse jäävy talvella. Talvella teen valmetilla lumityöt. Saa lapset lumikasoja missä leikkiä.

Vierailija
46/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuessa ei ole miesten töitä. Autoa en omista.

Vierailija
47/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan aikalailla kaikki miesten työt ja fyysinen voimakin on minulla keskivertomiehen tasolla. Olen rakentanut itse perheellemme talon. En ihan atomeista asti mutta suurelementistä. Opettelin työvaiheet ja tein hissukseen vähän kerrassaan. Ei se nyt niin vaativaa ollut. Sähkötyöt teki tietty sähkäri, mutta IV hommat ise ja osa putkihommista.

Tuo talonraksaus on sellainen ihme miesten sankarimyytti jota miehet itse ylläpitävät ja naiset luulevat sitä niin jumalaisen vaikeaksi ettei se naisilta suju. Kyllä se sujuu kun on vaan viitseliäisyyttä, ohjeita ja piirustuksia kun seuraa ja opettelee työvälineiden käytön niin hyvä tulee!

Vierailija
48/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne suurin piirtein mene, mihin ei tarvita koulutusta, eikä raakaa voimaa.

Mutta millä perusteella polkupyörän huoltaminen tai lampun vaihtaminen ovat "miestentöitä"?

Lumen lapioiminen ja ruohonleikkuu ovat hyvää arkiliikuntaa niin miehille kuin naisillekin.

Onko minut kasvatettu jotenkin "erilailla"?

Vierailija
49/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi hyvä makailemaan sohvalla katsomassa lätkää ja rapsuttelemessa palleja.

Vierailija
50/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipäätään hirveän kätevä (en osaa yhtään ommella, kutoa tms.), mutta teen meillä kaikki poraamiset, naulaamiset, huonekalujen kokoamiset, lamppujen kiinnittämiset ym. pienet (mies on vielä epäkätevämpi kuin minä).

Asumme kerrostalossa joten en tiedä miten pihatyöt jakautuisivat.

Renkaita en osaa vaihtaa, tai varmaan oppisin mutta ei ole ollut tarvetta. Mies vie auton korjaamolle vaihtoa varten. Kumpikaan ei halua käyttää siihen aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän