Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä "miesten töitä" osaat tehdä? :D

Vierailija
10.09.2017 |

Olen sinkku joten huollan polkupyöräni, vaihdan auton renkaat, grillaan (heh), lapioin lumet, leikkaan nurmikon, remontoin ja vaihdan jopa lampun ;D

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh jolla on omakotitalo ja auto, ja niin ne vaan tulee hoidettua siinä kuin mieheltäkin.

Auton renkaitakin olen joskus vaihtanut, mutta en viitsi ryhtyä kun rengasliikkeestä saa sen edullisesti kaksi kertaa vuodessa.

Olen vielä rakennusalan ammatissa.

Vierailija
22/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne miestentyöt mitään ydinfysiikkaa ole ja kaiken voi opetella. Niinku tuo renkaiden vaihto niin ei paljon yksinkertaisempaa voi olla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittää lapsia. Kusta seisaaltaan.

Muut "miesten työt" kyllä onnistuu. Siis kaikki semmoinen mihin ei tarvita penistä. Aivot ja kaksi kättä on minullakin.

Vierailija
24/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinänteko, polttopuut...

Vierailija
25/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalata, leikata nurmikon, hakata halkoja, vaihtaa lamput ja patterit ym.

Vierailija
26/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajaa kaivinkonetta. Teen myös kaikki pintaremontit ja kokoan huonekalut sillä miestä ei ne kiinnosta. Renkaat osaisin vaihtaa mutta yleensä sen joutuu tekemään niin kurjassa säässä että siinä kohtaa heittäydyn avuttomaksi.

Annan myös miehen hoitaa grillauksen, koska muuten ruuanlaitto on lähes yksinomaan minun harteillani.

Vierailija
27/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, totta puhuakseni. No auton osaan tankata ja vaihtaa hehkulampun.

Vierailija
28/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt heittäydytään vanhanaikaisiksi, niin...

Hoitaa putki- ja viemärihommat, vaihtaa lamput, palovaroittimet, kasata huonekalut, kantaa raskaita esineitä kotiin liittyen ja tuottaa nautintoa vaimolleni.

Olen myös monipuolisen lahjakas perinteisissä "naisten töissä". En tarvitse/tahdo miestä kotiini, vaikka ihan kivoja ne suurin osa onkin :)

Vierailija
29/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen moderni kaupungissa asuva nainen, joka käyttää korkokenkiä, ripsienpidennyksiä ja omistaa silikonirinnat. Kaikkien mielestä siis täysi bimbo.

Harvempi tietää, että olen kasvanut maaseudulla hyvin alkeellisissa oloissa. Puutöitä tein kirveen ja koneen kanssa monta päivää, heinä- pelto ja navettatyöt olivat arkipäivää. Lisäksi osaan tehdä metsä- ja turpeennostotöitä. Kulottaa osaan. Lumityöt sujuu. Vasara pysyy kädessä ja niin myös pora. Osaan hitsata. Harvemmin tulee siis vastaan töitä, joita en osaa tehdä!

Kyllä välillä miehillä menee sormi suuhun, kun näkee , että tämä bimbo saa tulet saunaan syttymään vaikka märistä puista, kun se ei heiltä onnistunut. Nämä oikeat kaupunkilaismiehet eivät tajunneet, että puiden pitää antaa kuivua hyvin pitkään ennen uuniin laittamista.

Vierailija
30/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo grillaaminen onkin ihme juttu. Miksi sekin on olevinaan miesten työ? 

Vierailija
31/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, paitsi seisaaltaan pissaaminen hoituu.

Vierailija
32/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolla pillua. Luultavasti jopa paremmin kuin mies. Enkä ole lesbo. Mitään lumen luontia tai pyörän korjausta tms. en todellakaan edes laske "miesten töiksi", ihan normaaleja elämään kuuluvia asioita.

Kyllä ne naiset usein antaa pyörän korjaukset ja lumen luonnit ym. miehen tehtäväksi. Pitäisi kyllä olla kaikkien hallussa, mutta kun ei niin ei. Minä muuten imen kikulia parhaiten näin miehenä.

Vierailija
33/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mieltänyt nurmikon leikkuuta miesten työksi. Vasta täällä olen huuli pyöreänä katsonut, että niinkö? Itse jo 13-vuotiaana leikkasin kerrostalon pihalta nurmikot, kun tykkäsin siitä hommasta ja kotona leikkasi yleensä äiti, miehen kotona anoppi. Anoppi vielä mekaanisella leikkurilla. Polkupyörän kanssa sama juttu, ihan on teinistä asti tullut opeltua se huoltamaan ja en ole tajunnut, että se olisi jotenkin miesten työ. 

Vierailija
34/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittää lapsia. Kusta seisaaltaan.

Muut "miesten työt" kyllä onnistuu. Siis kaikki semmoinen mihin ei tarvita penistä. Aivot ja kaksi kättä on minullakin.

Kysytään mitä miesten töitä OSAAT tehdä, niin sinä vastaat siittää lapsia? Ok. Aika kova muija.

Ps. Kyllähän nainenkin voi kusta seisaallaan, hame päällä ainakin.

Vierailija
35/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattini ja kiinnostusten kohteideni puolesta menen jo "miehiselle " puolelle.. Ikina en ole kummemmin paatani asialla vaivannut, mutta esimerkiksi pappani on aina jotain mutissut ja pohdiskellut paasenkohan tyoelamaan kiinni. Paasin ja pysyin, ei ole ollut ongelmaa.

Viihdyin myos sinkkuna melko pitkan aikaa ja tein kaiken itse. Rengas puhkesi, vaihdoin ja jatkoin matkaa.. Jokaisen pitaisi osata jo oman turvallisuuden vuoksi, ei vain koska naisena olisi spesiaalia. Rakensin huonekaluni koska tykkaan suunnitella ja tehda itse, asentanut valaisimet, kaiken elektroniikan mita nyt voi kotona. En edes luule etta nama ovat enaa miesten asioita, mutta asioita joista monet mutisevat ja ihmettelevat vaikka ei olisi syyta.

Esimerkiksi mieheni vihaa sita kun naiset kayttavat tekosyyna naiseuttaan, jos eivat voi tehda jotain. Jos on halua edes yrittaa, niin voi oppia ja osata.

Vierailija
36/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan airsoftia. Ja olen siina hyvä. Toivoisin naista olevan mukana enemman, itse ainoana..

Vierailija
37/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja työskentelen maatilalla, ei ole hommaa mitä en osaisi/oppisi. Mua just tympii kun kerron pyörittäväni maatilaa niin oletus on, että käyn lypsyllä ja leivon pullaa...

Vierailija
38/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan istua sohvalla kalja kädessä ja piereskellä. Sekä kuseskelen tietysti myös wc pöntön reunuksille..

Vierailija
39/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan istua sohvalla kalja kädessä ja piereskellä. Sekä kuseskelen tietysti myös wc pöntön reunuksille..

Tää! :D

Ja

Osaan myös käyttää ruohonleikkuria. En tiennyt että se voisi jollekkin naiselle olla ongelma, mutta kylläpä vain on. Ystäväni yksi päivä ihmetteli että "kukas se käy minun pihalla ruohon leikkaamassa? Ihanko totta itse sen leikkaat?" juu ihan totta.

Vierailija
40/50 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolla pillua. Luultavasti jopa paremmin kuin mies. Enkä ole lesbo. Mitään lumen luontia tai pyörän korjausta tms. en todellakaan edes laske "miesten töiksi", ihan normaaleja elämään kuuluvia asioita.

Kyllä ne naiset usein antaa pyörän korjaukset ja lumen luonnit ym. miehen tehtäväksi. Pitäisi kyllä olla kaikkien hallussa, mutta kun ei niin ei. Minä muuten imen kikulia parhaiten näin miehenä.

Jos nainen hoitaa valtaosan kotitöistä, niin pitäähän sitä miehellekin jotain jättää. Minä olen ulkoistanut miehelle mm. oman autoni katsastuksen hoitamisen. Minulla on muutenkin niin paljon hommaa, että mies joutaa tekemään tuon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän