Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa kahden viikon kuntokuuri. Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
10.09.2017 |

Liikuntaa ja terveellistä ruokaa. Iloa ja naurua niin paljon kuin mahdollista. Kahden viikon päästä katsotaan, onko olo ja olemus muuttunut! Lähde mukaan kokeiluun! :D <3

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipäiväni on: 2 lyhyttä lenkkiä, 1 pidempi lenkki, 2 h kuntosali tai muuta treeniä. Ruoka: aamusmoothie, kalaa, kasviksia, ruisleipää, vihanneksia ja hedelmiä.

Olen pullukka, enempää en viitsi tehdä.

Et taida töissä käydä kun liikut koko päivän. Vai onko noi lenkit hk:n sinistä?

höh, koiran omistajan on käytävä koiran mukana lenkillä 3 kertaa päivässä.

Vierailija
42/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, kuinka poikkeaa normipäivistäni tämä "kuntokuuri". Poikkeaa sillä tavalla, että liikun enemmän, jätän huonot hiilarit pois, en syö herkkuja enkä juo alkoholia, juon enemmän vettä ja ennen kaikkea pyrin näkemään KAIKESSA jotain positiivista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi, kuinka poikkeaa normipäivistäni tämä "kuntokuuri". Poikkeaa sillä tavalla, että liikun enemmän, jätän huonot hiilarit pois, en syö herkkuja enkä juo alkoholia, juon enemmän vettä ja ennen kaikkea pyrin näkemään KAIKESSA jotain positiivista.

Ap

Mä vastailinkin tänne jo aiemmin :) Mulla on tänään vuorossa uintia. Siitä tulee jotenkin tosi hyvä olo, virkistynyt, rentoutunut ja illalla tulee hyvin uni. 

Vierailija
44/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juoksulenkki aamulla, kanasalaattia ja vihersmoothieita ruokana. Meni vanha tiukempi paita tänään päälle ja näytti hyvältä. Mahan pömppö on pienentynyt huomattavasti. Vettä ja vihreää teetä menee reilusti pitkin päivää. Olo on hyvä!!!!! :D

Ap

Vierailija
45/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Terveellinen ruoka maksaa liikaa. Olen köyhä. Joten täytyy vaan jatkaa syömällä ranskalaisia, perunaa, pastaa, höttöleipää. V..tun kiva.

Vierailija
46/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Terveellinen ruoka maksaa liikaa. Olen köyhä. Joten täytyy vaan jatkaa syömällä ranskalaisia, perunaa, pastaa, höttöleipää. V..tun kiva.

Mikäs mahtaa olla sitä kallista ja terveellistä ruokaa?

Vierailija
47/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään juoksulenkki aamulla, kanasalaattia ja vihersmoothieita ruokana. Meni vanha tiukempi paita tänään päälle ja näytti hyvältä. Mahan pömppö on pienentynyt huomattavasti. Vettä ja vihreää teetä menee reilusti pitkin päivää. Olo on hyvä!!!!! :D

Ap

Kuinka pitkän matkan juoksit? Kauanko kesti? Jaksoitko juosta keskeytyksettä matkasi? Utelen vain, kun itse olen totutellut uudestaan hölkkäämiseen vuosien jälkeen.

Vierailija
48/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä aika, ei jaksa.

Vierailija
49/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka pitkän matkan juoksit? Kauanko kesti? Jaksoitko juosta keskeytyksettä matkasi? Utelen vain, kun itse olen totutellut uudestaan hölkkäämiseen vuosien jälkeen.

Oli n. 3-4 km lenkki. Juoksin suunnilleen puolet. Minulle hyvä saavutus. :)

Ap

Vierailija
50/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen mukaan vielä vähän myöhässä.

Tarkoitus jatkaa pitempään, mutta kiva ottaa lyhyitä tavoitteita, seurata pieniä pätkiä. Tavoiteeni on lopettaa liika herkuttelu, syödä säännöllisemmin ja juoda vettä enemmän. Kaksi kiloa pois, ei välttämättä kahdessa viikossa. Saada taas liikunta säännölliseksi osaksi arkea. Viimeisen puoli vuotta olen liikkunut vain 1-2kertaa kuussa, muuta kuin hyötyliikuntaa.

Nyt kyllä väsyttää ja tekisi mieli vain jäädä makoilemaan, mutta lähden iltalenkille. En ole juossut pariin kuukauteen, joten teen kevyen hölkkä lenkin.

Itsellä eniten haastetta on jaksaa tehdä joku koti jumppa lasten ollessa kotona, kun pienten lasten kanssa en kunnolla pääse urheilemaan. Tänään lapset on isällään niin voin käydä lenkillä.

Vierailija
51/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Ap:n vastauksen lenkkikysymykseeni, mutta nyt se ei enää näy. Outoa. Kiitos vastauksesta ja tsemppiä jatkoon!

Vierailija
52/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Ap:n vastauksen lenkkikysymykseeni, mutta nyt se ei enää näy. Outoa. Kiitos vastauksesta ja tsemppiä jatkoon!

Jaa, nyt se taas näkyykin. No, jatkakaa. :)

Vierailija
53/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallista on hedelmät, juurekset, kasvikset. Halpaa on ranskalaiset, peruna, makaroni, kaikki pastat ylipäätänsä, nakit, vaalea leipä. 

Lenkillekin pitäs päästä eli pitäs saada lenkkikengät. Ne maksaa. Mulla on pronaatiota, joten pitää olla erikoispohjalliset kengät (maksaa vielä enempi). Siks en käy koskaan lenkillä, kun en raaski laittaa rahaa kunnon lenkkikenkiin. Lenkkeilytakkiakaan ei ole, mutta sellasen nyt helposti varmasti löytää kirppikseltäkin.

Pohjimmiltaanhan tässä on kyse vaan v..itunmoisesta laiskuudesta. On vaan kiva keksiä kaikkia syitä, miksi ei voi tehdä sitä ja tätä. Mut tottahan se kyllä on, että terveellinen ruoka maksaa. Epäterveellinenkin maksaa, mutta ei niin paljoa ku terveellinen. Ja ne kengät kyllä edelleenkin maksaa, kuten kaikki muukin paska tässä elämässä.

Vierailija
54/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä käy alapeukuttamassa näitä :D En vaan aina ymmärrä...

Vierailija
55/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä käy alapeukuttamassa näitä :D En vaan aina ymmärrä...

Ankeuttaja.

Jes tuli hyvä olo, hölköttelin 25min ja kävelin 20min. Hyvä alku, huomenna tavoite tehdä, kun lapset saan nukkuun, jonkun kotijumpan kahvakuulilla.

Vierailija
56/76 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallista on hedelmät, juurekset, kasvikset. Halpaa on ranskalaiset, peruna, makaroni, kaikki pastat ylipäätänsä, nakit, vaalea leipä. 

Lenkillekin pitäs päästä eli pitäs saada lenkkikengät. Ne maksaa. Mulla on pronaatiota, joten pitää olla erikoispohjalliset kengät (maksaa vielä enempi). Siks en käy koskaan lenkillä, kun en raaski laittaa rahaa kunnon lenkkikenkiin. Lenkkeilytakkiakaan ei ole, mutta sellasen nyt helposti varmasti löytää kirppikseltäkin.

Pohjimmiltaanhan tässä on kyse vaan v..itunmoisesta laiskuudesta. On vaan kiva keksiä kaikkia syitä, miksi ei voi tehdä sitä ja tätä. Mut tottahan se kyllä on, että terveellinen ruoka maksaa. Epäterveellinenkin maksaa, mutta ei niin paljoa ku terveellinen. Ja ne kengät kyllä edelleenkin maksaa, kuten kaikki muukin paska tässä elämässä.

Totuus on kuitenkin, että terveellinen ruoka ei paljon maksa. Jos muuta väität, niin ehkä olisi tiedon hankkimisen paikka. Tai asennemuutos.

Vierailija
57/76 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menty samalla linjalla kuin eilen, paitsi juoksulenkki oli pitempi. Olo ollut hieman väsynyt, olen ehkä syönyt liian vähän. Muuten mukava fiilis, kun vaatteet istuvat paremmin päälle. :)

Ap

Vierailija
58/76 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap.

Itse en tänään tehnytkään kahvakuula treeniä.

Ja kauhea makean himo päällä. Onneksi ei herkkuja ole kaapissa niin on helpompi pysyä erossa. Nyt nukkumaan ajoissa, että jaksan huomenna paremmin.

Vierailija
59/76 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo melkein kolme viikkoa kuntokuurilla ja seitsemän on vielä edessä.

En usko että kahdesta viikosta on paljonkaan hyötyä, kestää paljon kauemmin saada muutoksia aikaan. Mutta tsemppiä silti teille kaikille!

Vierailija
60/76 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut noin 9 kk kuntokuurilla. Liikun noin 4-5 krt viikossa. Aluksi vaatekoko putosi kahdella, kun söin liian kevyesti. Nyt olen syönyt enemmän ja yrittänyt kasvattaa lihastakin. Tärkeää syödä välipalat säännöllisesti ja proteiinia paljon, muuten iskee makean himo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän