Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa kahden viikon kuntokuuri. Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
10.09.2017 |

Liikuntaa ja terveellistä ruokaa. Iloa ja naurua niin paljon kuin mahdollista. Kahden viikon päästä katsotaan, onko olo ja olemus muuttunut! Lähde mukaan kokeiluun! :D <3

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin jo vajaa kuulausi sitten 😀

Kasvispainotteista ruokaa, säännölliset ruoka-ajat, ei roskaruokaa tai karkkia ja viidesti viikossa 7km kävelylenkki.

Lähtöpaino oli 66,5kg, nyt 61,9kg 😎

Vierailija
22/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilmaihminen kirjoitti:

Olette te naiset ihmeellisiä, kun jo kahdessa viikossa saatte tuloksia aikaiseksi. Minä en vuosienkaan kuntosalilla käynnin jälkeen huomannut normaaliolossani mitään muutosta. Voimaa oli toki enemmän, muttei sitä arjessa huomannut.

Kyllä kahdessa vuodessa pitää olla aika isoja muutoksia kehoon tullut.

Ihminen ei esimerkiksi normaalisti juuri käytä lihaksia, joilla leukoja vedetään. Se, että tulos parani kahdesta melkein 20:een, ei normaalielämässä huomannut mistään. Sama juttu kaiken muunkin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en harrasta mitään kokeilujaksoja mulle tää on elämäntapa. Jos haluat olla kunnossa 2 viikkoa ei riitä ei edes 2 vuotta. Se on koko elämän rääkki jos haluaa kohota titaanien joukkoon. Eri asia tietysti jos haluaa kävellä tuolla hoomoilasena tuulipuku päällä muun kansan kanssa.

Kaikki aloittavat jostain. Sohvaperunalle tuollainen parinviikon tutustumisjakso terveelliseen elämään on hyvä muutos, voikin jäädä päälle 😉

Liikuntakin on hyvä aloittaa kevyesti, niin että siitä nauttii. Ei niin, että tavoitteena on teräskunto aikaan x mennessä.

Vierailija
24/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te naiset ihmeellisiä, kun jo kahdessa viikossa saatte tuloksia aikaiseksi. Minä en vuosienkaan kuntosalilla käynnin jälkeen huomannut normaaliolossani mitään muutosta. Voimaa oli toki enemmän, muttei sitä arjessa huomannut.

Ihminen ei esimerkiksi normaalisti juuri käytä lihaksia, joilla leukoja vedetään. Se, että tulos parani kahdesta melkein 20:een, ei normaalielämässä huomannut mistään. Sama juttu kaiken muunkin kanssa. 

Kannattaa treenata painojen kanssa. Lisäpainovyöllä leukoja. Tanko ja säädettävät käsipainot sekä kasa rautaa, penkki ja kyykkyhäkki.

Vierailija
25/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko otit painoa kahdessa vuodessa? Olo paranee vasta kun kehoon tulee lisää lihasta --> lisää testosteronia.

Vierailija
26/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, no minä toimistorotta huomaan kyllä olossa kohentumista kun olen muutaman viikon käynyt joogassa, uimassa, lenkillä ja tanssimassa :) Tää on ihana olo, terve ja energinen.

Jaa. Minulla tuollainen ohjelma aiheuttaisi vain kipuja ja väsymystä. Ihan liikaa liikkumista.

Sinä olet luultavasti paljon parempikuntoinen kuin luuletkaan. Huonokuntoisella liikkumisen aloittaminen aiheuttaa usein särkyjä.

Vierailija
27/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mukana! Tänään on ensimmäinen päivä kuukausiin kun kävin salilla enkä ole syönyt herkkuja :)

Vierailija
28/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, no minä toimistorotta huomaan kyllä olossa kohentumista kun olen muutaman viikon käynyt joogassa, uimassa, lenkillä ja tanssimassa :) Tää on ihana olo, terve ja energinen.

Jaa. Minulla tuollainen ohjelma aiheuttaisi vain kipuja ja väsymystä. Ihan liikaa liikkumista.

Sinä olet luultavasti paljon parempikuntoinen kuin luuletkaan. Huonokuntoisella liikkumisen aloittaminen aiheuttaa usein särkyjä.

Voi luoja lihäs särky kuuluu asiaan se tarkoittaa, että kuormitettu lihas on repeytynyt (hyvällä tavalla) ja levolla sekä ravinnolla korjaantuu ja kasvaa. Jos mulla ei oo paikat kipeenä niin seuraavalla kerralla lisää tehoa välittömästi. Kaasu täysille!

Vierailija
29/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Aloittaja on vilipitön ja iloinen ja haluaisi selvästi luoda hyvää fiilistä mutta täällä vaan porukka näsäviisastelee ? Mä olen tässä myös aloittelemassa kuntokuuria, toki itse tarvitsen vähän enemmän kuin kaksi viikkoa. Mutta jos kaksi viikkoa on ilman sokeria ja kuntoilee ainakin sen 3 kertaa viikossa, on paljon lähempänä onnistumista kuin nyt tällä hetkellä. Minä jään ainakin seuraamaan AP: n esitystä !

Vierailija
30/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen aloittanut valmistautumisen jo juomalla runsaasti vettä. Aamulla lenkille! :)

Ap

Mikset mennyt jo tänään lenkille?

Vierailija
31/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi iloinen, kun saan teistä joistakin seuraa tähän. :) Vaikka kaksi viikkoa on toki lyhyt aika, voi jo siinä huomata muutoksen, jos se koskee useampaa elämän osa-aluetta. Kun päättää keskittyä iloon ja hyvään mieleen, terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan, muutoksen huomaa varmasti kahdessa viikossa. Jos muutos on todella positiivinen, uusia tapoja kannattaa jatkaa. Enkä mä välitä tämän ketjun keljuilijoista, niitä mahtuu elämään aina. Pointti on siinä, antaako niiden sammuttaa oman ilon vai ei. Mä en anna. :)

Ap

Vierailija
32/76 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on lähtenyt homma käyntiin! Kävelyä, jumppaa ja nesteitä poistavaa ruokaa. Ja on kyllä nesteitä alkanut poistuakin. Olo on iltaa kohden selvästi virkistynyt! :)

Ap

Vierailija
33/76 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään olen aloittanut valmistautumisen jo juomalla runsaasti vettä. Aamulla lenkille! :)"

MIKSI te jotku alapeukutitte. En oo ap mut minusta kuulostaa super hyvältä. Kahdenkaan viikon kuntokuuri ei kestä jos heti urheilee 3h tuntia. Pienet muutokset on isoja kun niistä tulee tapoja.

Vierailija
34/76 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo 3 viikkoa takana :) Parempi kunto, parempi ja itsevarmempi olo, ja painoa lähtenyt n.1,5kg. Mut mulla onkin pidemmän ajan tavoite. Eli nostaa kuntoa, parantaa liikkuvuutta ja pudottaa vielä pari kiloa ihraa.

Että oikein 3, 5 kg ihraa pudotettavana. Taitaa tippua korvien välistä.

Häpeäisit.

Vierailija
35/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava herätä uuteen aamuun, kun olo oli kevyempi. Varmaan paljon merkitystä silläkin, että tietää tekevänsä itselleen nyt hyvää eikä ole se ainainen morkkis vääränlaisista elintavoista. Nyt ananasta ja kahvia, vähän ajan kuluttua lenkin jälkeen munakasta. :)

Mukavaa päivää kaikille! :)

Ap

Vierailija
36/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Ei voi keskellä viikkoa aloittaa.

Vierailija
37/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä seuraavat kaksi viikkoa poikkeavat normiarjestasi?

Vierailija
38/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipäiväni on: 2 lyhyttä lenkkiä, 1 pidempi lenkki, 2 h kuntosali tai muuta treeniä. Ruoka: aamusmoothie, kalaa, kasviksia, ruisleipää, vihanneksia ja hedelmiä.

Olen pullukka, enempää en viitsi tehdä.

Vierailija
39/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen mukana! Kävin eilen salilla ja tänään menen uudestaan. Ikävä kyllä eilen söin epäterveellisesti, tänään tähtään parempaan.

Vierailija
40/76 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipäiväni on: 2 lyhyttä lenkkiä, 1 pidempi lenkki, 2 h kuntosali tai muuta treeniä. Ruoka: aamusmoothie, kalaa, kasviksia, ruisleipää, vihanneksia ja hedelmiä.

Olen pullukka, enempää en viitsi tehdä.

Et taida töissä käydä kun liikut koko päivän. Vai onko noi lenkit hk:n sinistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme