Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa kahden viikon kuntokuuri. Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
10.09.2017 |

Liikuntaa ja terveellistä ruokaa. Iloa ja naurua niin paljon kuin mahdollista. Kahden viikon päästä katsotaan, onko olo ja olemus muuttunut! Lähde mukaan kokeiluun! :D <3

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana!

Vierailija
2/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähteä mutta motivaatio ei taida riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 3 viikkoa takana :) Parempi kunto, parempi ja itsevarmempi olo, ja painoa lähtenyt n.1,5kg. Mut mulla onkin pidemmän ajan tavoite. Eli nostaa kuntoa, parantaa liikkuvuutta ja pudottaa vielä pari kiloa ihraa.

Vierailija
4/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa sulle sitten kahden viikon päästä tapahtuukaan? Varmaan uusi ystävä tai jotain.

Vierailija
5/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ja nauru voi olla tiukassa seuraavina viikkoina.. Mutta mukana ollaan! Toivottavasti kuitenkin olo pirteämpi parin viikon päästä kun joudun tapaamaan miehen toisen naisen.

Vierailija
6/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilo ja nauru voi olla tiukassa seuraavina viikkoina.. Mutta mukana ollaan! Toivottavasti kuitenkin olo pirteämpi parin viikon päästä kun joudun tapaamaan miehen toisen naisen.

No eihän sen kuntokuurin nyt mitään kamalaa pidä olla :) Ettei nauraa voisi.

Vierailija
7/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sen kuntokuurin nyt mitään kamalaa pidä olla :) Ettei nauraa voisi.

No kunhan tässä saadaan abortti alta pois niin eiköhän se sitten jo naurata :)

Vierailija
8/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana!!! Ihana kun on muita tsemppaamassa. Toivottavasti ei nuita ilonpilaajia ja mollaajia montaa oo tässä ketjussa..

Vierailija
9/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itse ainakin aion tänne päivittää kuulumisiani. Tehkää muutkin niin, jos haluatte. Iloa ja puhdasta elämää! :)

Ap

Vierailija
10/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana!!! Ihana kun on muita tsemppaamassa. Toivottavasti ei nuita ilonpilaajia ja mollaajia montaa oo tässä ketjussa..

Eihän nuita vielä ainakaan ole yhtään ilmaantunut :)

Vierailija
11/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo 3 viikkoa takana :) Parempi kunto, parempi ja itsevarmempi olo, ja painoa lähtenyt n.1,5kg. Mut mulla onkin pidemmän ajan tavoite. Eli nostaa kuntoa, parantaa liikkuvuutta ja pudottaa vielä pari kiloa ihraa.

Että oikein 3, 5 kg ihraa pudotettavana. Taitaa tippua korvien välistä.

Vierailija
12/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te naiset ihmeellisiä, kun jo kahdessa viikossa saatte tuloksia aikaiseksi. Minä en vuosienkaan kuntosalilla käynnin jälkeen huomannut normaaliolossani mitään muutosta. Voimaa oli toki enemmän, muttei sitä arjessa huomannut.

Vierailija
13/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös oteta kahden viikon sijasta kisana kuka jaksaa pisimpään?  Nyt jo terveellistä elämää elävät ei saa osallistua.

Vierailija
14/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vaan aloittaja jakaa sitä hyvää mieltäsi ja naurua muillekin.

Vierailija
15/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen aloittanut valmistautumisen jo juomalla runsaasti vettä. Aamulla lenkille! :)

Ap

Vierailija
16/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein 3, 5 kg ihraa pudotettavana. Taitaa tippua korvien välistä.

Häh? Jos se jotenkin saa sulle paremman olo niin sovitaan näin. Älä viitsi pilata tätä ketjua pahoinvoinnillasi :)

Vierailija
17/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilmaihminen kirjoitti:

Olette te naiset ihmeellisiä, kun jo kahdessa viikossa saatte tuloksia aikaiseksi. Minä en vuosienkaan kuntosalilla käynnin jälkeen huomannut normaaliolossani mitään muutosta. Voimaa oli toki enemmän, muttei sitä arjessa huomannut.

Aijaa, no minä toimistorotta huomaan kyllä olossa kohentumista kun olen muutaman viikon käynyt joogassa, uimassa, lenkillä ja tanssimassa :) Tää on ihana olo, terve ja energinen.

Vierailija
18/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta mitään kokeilujaksoja mulle tää on elämäntapa. Jos haluat olla kunnossa 2 viikkoa ei riitä ei edes 2 vuotta. Se on koko elämän rääkki jos haluaa kohota titaanien joukkoon. Eri asia tietysti jos haluaa kävellä tuolla hoomoilasena tuulipuku päällä muun kansan kanssa.

Vierailija
19/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilmaihminen kirjoitti:

Kyllä kahdessa vuodessa pitää olla aika isoja muutoksia kehoon tullut.

Vierailija
20/76 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa? RRRrreally? No, Kaisse muuttaa kaiken?

Get the joke, Kaisse muuttaa kaiken. Kaisse on pidennös Kaista. Nimestä Kai, siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä