Tykkäättekö että teidän päätä/hiuksia silitetään?
Voi jestas miten mä oikeesti rakastan sitä tunnetta kun joku silittelee mun hiuksia, vetää vaikka sormilla juuresta latvoihin, hieroo päätä tai ihan mitä vaan ton tapasta :D Kerran mun kaverikin ihmetteli kun tykkäsin niin paljon kun se koski mun hiuksia silleen jännästi xD
Kommentit (27)
En tykkää.
Pöyhöttäminen ja kevyt rapsuttelu käy, mutta silitys ei tunnu kivalta.
En tykkää, muualta saa kyllä silitellä senkin edestä.
En tykkää, mutten hermostu, jos joku vähän silittää.
Kyllä, mutta riippuu täysin henkilöstä. Läheiseltä ihmiseltä koskettelu on ok, muilta ei.
Mies aina silittelee minun hiuksia, tuntuu ihanalle :)
Mieluummin ei, hiukset rasvottuu kun niitä lääpitään. Enkä kyl muutenkaa välitä, en oo hellyydenkipee
Tykkään että päätä tai selkää raavitaan niin että veri tirskuu. Oikeasti.
En. Suorastaan kavahdan päähän kohdistuvaa kosketusta ja varsinkin takaa päin tulevaa, että hipsutus tulee yllättäen.
Pidän, pidän todella. Ja pidän siitä kun istun lattialla sohvan tai tv-tuolin edessä pieni pyyhe hartioilla ja toinen kampaa hiuksiani, rapsuttaa kevyesti ja hieroo päänahkaa. Pyyhkeestä hiukset on helppo käydä pudistelemassa siististi pois. Välillä vaihtaen vuoroa niin ettei se ole vain yksipuolista yhdelle ja samalle. Hiusten pieni rasvoittuminen ei ole ollut ongelma, käyn suihkussa joka aamu ja pesen hiukset laimennetulla shampoolla. Ikää on jo päälle 50:n ja tuuheat hyvin voivat hiukset. Samoin puolisolla ja lapsilla.
Rakastan sitä. Tulee niin turvallinen ja hyvä olo, että usein nukahdan.
Tykkään juu. Eipä nyt vaan oo ketään kuka silittelis. Rumana ja tissittömänä naisena miesten löytäminen on vaikeaa :(
En! En tykkää, että mun naamaan tai päähän kosketaan. Kampaajalla on ainut paikka, jossa kestän hiusteni koskettelun.
Yksi syy miksi rakastan kampaajalla käyntiä, paras hetki on se kun pestään väri pois ja kampaaja pienen hetken hieroo päätä. Mies myös joskus harjaa mun hiuksia ja lapset onneksi tykkäävät tehdä kampauksia. Mua saa vähän jopa repiä tukasta (siis kunnon tukka kerralla eikä mtn yksittäisiä hiuksia), tuntuu vaan hyvältä päänahassa.
Hyvin harvoin pidän, yleensä tulee sellainen olo, että silitetään kuin koiraa. Vaatii toiselta tilannetajua. Päänahan hierominen on taas ihan jees.
Päänahan hieronta on ok, pään silittely ei. Minusta siinä on jotain alentavaa, lapsia ja koiria silitellään päästä.
Mä olen aivan hulluna siihen kun joku koskettelee ja silittelee mun paksuja hiuksia. Vielä jos samalla hivelee niskaa ja poskia.... uh!
Oma mies ei sitä ikinä ole tehnyt mutta onneksi on ystävä joka nauttii tuon tekemisestä yhtä paljon kuin minä saavana osapuolena olemisesta!
Mä tykkään itsekin koskea mun tukkaan. Heilauttelen sitä päivän mittaan monta kertaa ihan turhaan eteen ja selkään, näperrän ponnaria, teen kiehkuroita tajuamattani... :) Tykkään ihan järjettömästi siitä miltä se tuntuu ja samalla salaa ihastelen kuinka pitkät mun hiukset on. En varmaan saisi ajatella näin, liian itserakasta, mutta mä en voi sille mitään että mä tykkään. Varsinkin kun olen kasvatellut tukkaa tosi kauan ja yrittänyt hoitaa sitä aina mahdollisimman hyvin...
Miehen kosketus tuntuu tosi hyvältä mulle, oli se sitten kevyttä kiskomista tai silittelyä ja hipsuttamista. Hän tykkää onneksi kosketella mua sillä tuntuu että en voisi elää ilman sitä...
Jos kampaaja pesee huikset tai hieroo niihin jotakin ainetta se on ok ja tuntuu hyvältä. Mutta jos mies koskettaa minun päätä se tarkoittaa korvan takaa rapsutusta. Hyi yäk. Ihan kuin koiraa rapsuttaisi. Korvaan kuuluu inhottava "ääni" siitä rapsutuksesta. En tykkää. Yäk.
en tykkää.Sori