Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö että teidän päätä/hiuksia silitetään?

Vierailija
09.09.2017 |

Voi jestas miten mä oikeesti rakastan sitä tunnetta kun joku silittelee mun hiuksia, vetää vaikka sormilla juuresta latvoihin, hieroo päätä tai ihan mitä vaan ton tapasta :D Kerran mun kaverikin ihmetteli kun tykkäsin niin paljon kun se koski mun hiuksia silleen jännästi xD

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, mutta vain aidosti läheisten ihmisten, erityisesti rakastamani ihmisen, kosketuksesta. Kavahdan, jos joku muu koskettaa päätäni tahallaan tai vahingossa. Kampaajalla käynti tietysti poikkeaa tästä, siellä se pään nyplääminen kuuluu asiaan ja usein jopa nautin, jos pesun yhteydessä annetaan päähieronta. Pään koskettaminen liittyy valtaan ja alistumiseen, joten sinänsä ihan ymmärttettävää, että teko koetaan vahvasti.

Vierailija
22/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kun hiukset menee hiplaamisesta hetkessä klähmäisiksi päänahan rasvasta. Itse tykkään kuivata miehen hiukset kuivaajalla. Laitan puhalluksen pienelle ja samalla kampaan hiuksia. Onneksi tuo on miehestäkin kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy edes kampaajalla siitä syystä, että mulla on herkkä päänahka ja ahdistaa se kun kosketaan päätä. Mies tasoittaa mun hiukset kun osaa tehdä sopivalla hellyydellä. Kampaajat ovat tähän asti olleet liian kovakouraisia, vaikka painotan, että tarttee olla tosi hellä tai oikeasti sattuu. Eivät meinaa uskoa, että oikeasti pienikin nykiminen sattuu, siinä päänahassa on ongelmaa joka vaatii apteekin shampoota ja se on tosi arka. Varmaan olisi hyviäkin kampaajia, mutta kun tuo mies on nyt koulutettu niin eipä ole tarvetta sellaista metsästää.

Kaikki päänsilittely saa minussa aikaan ärsytyksen ja inhotuksen väristyksiä. Ei käy hellittelystä siis. Se on ihan kamalaa.

Vierailija
24/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan kanssa näpertäväni tukkaa jatkuvasti, sitä enemmän mitä pidemmäksi se on kasvanut. Töissä, palavereissa tai jossain kokouksissa istuskelen usein suortuvat tai ponnari edessä kun melkein vyötärölle nykyään mun hiukset ylettää ja näplään kuulemma niitä niin kuin joskus entisaikaan naiset kudinta. Työkaveri on joskus tuosta mulle maininnut noilla sanoilla. Sanoi, että mun pitää tehdä hälle sukat :D 

Mies tykkää kanssa hiplailla mun hiuksia. Teki sitä jo ekoilla treffeillä. Samoin äiti ja vanhemmat tädit. Ihanalta tuntuu ja tykkään kovasti. Ventovieraat no thanks...

Vierailija
25/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa kyllä. Hän osaa tehdä sen niin hellästi hivellen ja toisaalta joskus kerää mun pitkät hiukset nyrkkiinsä ja vähän vetää tai suutelee niskaa. Rakastan sitä.... Entinen mies oli liian kovakourainen...

Vierailija
26/27 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään :)

Vierailija
27/27 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä!