Mies haluaa kihloihin
Outo ajatus. Ollaan seurusteltu alle vuosi. Miksi ihmeessä mies alkaa jo nyt ehdotella tuota? Kiva mies ja hirveän rakastunut minuun, omien sanojensa mukaan, mutta eikö kihlat ole sopimus naimisiinmenolle? Eikai nyt tässä vaiheessa voi tietää haluaako jakaa loppuelämän toisen kanssa? En minä ainakaan kehtaisi hepposin perustein erota kihlatusta.
Kommentit (48)
No vähän leikin kai sitten. Tykkään hänestä kyllä.
Ap
Tuntuu, että mies kuvittelee vähän liikaa minusta. Olen laiska, sotkuinen ja teen pahaa ruokaa. En ehkä halua ikinä lapsia. Parempia vaimoja kadut täynnä.
Ap
Me oltiin jo vihitty aviopari 9 kk tapaamisesta. Edelleen onnellisesti yhdessä melkein 20 vuotta ja muutama lapsi saatu. :)
No ilmoita sille ettet halua. Niin tietää lähteä ja löytää itselleen naisen joka kykenee sitoutumaan.
Siinä voi käydä niin että jäät nuolemaan näppejä vanhanapiikana
Taitaa olla vähän kevytkenkäinen kaveri, jos on noilla näytöillä valmis avioon. Tai sitten vaan epätoivoinen. Odottelisin vielä.
No kerrot miehelle ettet ole varma haluatko hänen kanssaan naimisiin.
Kihlat tarkoittaa minulle häitä. Millä järjellä sitoutuminen näin pian? Ollaan asuttu 4kk yhdessä.
Ap
Kysyppä häneltä, olisko valmis järjestään häät vaikka jo ensi kesänä. Tuskinpa on. Kuulostatte nuorilta, mies ehkä mustasukkaisuuksissaan haluaa vaan omia sut itselleen sormuksen avulla.
Muna näköjään kelpaa ja yhteinen sänky. Mutta kun olisi tilaisuus sitoutua niin ollaan niin nou nou.
Juu siis naimisiin tuo mies on menossa ja ostamassa yhteistä kotia, vaikka en ole edes gradua aloittanut 😬 Aspilla pelkkää opintolainaa, enkä osaa käyttää meidän kahvikonetta. Ilman meikkiä makaan sohvalla ja valkkaria tekis mieli. Eli en nyt kovin vaimomainen ole. Vanhapiika on ihan jees vaihtoehto, ottaen huomioon, että nykyään voi kuitenkin elättää itsensä.
Ap
Nykyään kihlauksen merkitys monelle muuttunut.
Keskustele miehen kanssa asiasta. Jos se on hänelle vain osoitus sitoumuksesta sinuun.
Minkä takia muutit yhteen ja annoit miehelle signaalin olevasi valmis sitoutumaan?
Olen alle 26 ja mies alle 30. Ei vaikuta mustasukkaiselta, tosin ei ole aihetta, koska olen vähän nörtti nykyään. Juhlinut jo viimeiset 4 vuotta, eikä koulun bileet enää näin vanhaa innosta.
Ap
Kyllähän ihmiset asuu yhdessä vuosikymmeniä menemättä naimisiin. Ei se ole mikään signaali millekään. Tuo on nyt kovasti menossa naimisiin, ja vielä kirkossa, mihin en edes kuulu.. Sanattomaksi vetää. Sanoin, että katsellaan sitten 2020..
Ap
Sukuni on myös sekopäistä, ja jos joku on kihloissa niin automaationa isot häät...
Ap
No itse olisin kyllä loukkaantunut jos oltaisiin muutettu yhteen ja myöhemmin paljastuisi ettei kumppani olisi tosissaan.
Aika aikaisin olette yhteenkin muuttaneet. No, ei se mitään. Mies on ehkä sitä teinikihlatyyppiä? Että pitäähän kivalla tytöllä sormus olla? Sitoutunut voi olla muutenkin. Kysy, mitä kihlaus miehelle merkitsee. Kerro (jos) että suhtaudut vakavasti juttuunne, mutta sinulle kihlaus tarkoittaa plaa plaa.
Mielestäni toimiva yhdessä asuminen on edellytys kihloihin. Vähintään 2 vuotta yhdessä. Jos vielä kiinnostusta riittää, voin sitten harkita.
Mies myös kokkaa päivittäin, ostaa koruja ja silittää hiuksiani jatkuvasti. En ole tottunut näin hyvään, niin haluan nähdä mikä koira tähän on haudattu.
Ap
Sää siis leikit miehellä