Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haistatteli/nimitteli riidan yhteydessä - en voi antaa anteeksi

Vierailija
09.09.2017 |

Mies siis h*oritteli riidan yhteydessä. Sanoi et v*tun h*uora, kun kysyin mistä kimpaantui lapsille. En ehkä pääse tästä yli. Ei kyllä voida lähteäkään. Mitähän tekis..

Mies väsynyt ja stressaantunut mut silti minusta anteeksiantamatonta.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaanko et jotain meni rikki, taas.

Meil ei mene kovin hyvin.. riitoja väsymystä, erimielisyyksiä, hän ei halua puhua, käskee olla hiljaa.

Vierailija
2/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut häntä luuseriksi koskaan? Se tuntuu miehestä yhtä pahalta kuin naisesta maksulliseksi haukkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
4/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen pariskunnan, missä mies huorittelee joka päivä. Kyseinen nainen sanoo myös ettei voi lähteä. Miksi ei? kai on niin jännää ja ihanaa.

Vierailija
5/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi lähteä, ei. Älä sitten valita.

Vierailija
6/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin vaimolle että olisi parempi että hän kuolisi. Protestoi kovin myöhemmin sanomaani. Sanoin että jos minulle joku sanoisi että olisi parempi että kuolisin niin miettisin että mitä pahaa olen tehnyt kun joku niin sanoisi.

Vaimoni on todella vaikea tapaus. Oikein huippu.

Vierailija
7/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla taustassa jotain mistä voisi päätellä että olet ollut siinä ammatissa, rahakulho yöpöydällä tottumuksesta tms.?

Vierailija
8/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mikäli tilanne jatkuu. Ei kaikki voi tuollaisesta sydämen särkymisestä tuosta vaan kerätä kamoja ja lähteä. Asiat pitää hoitaa.

Odotan meneekö tää ikävä vaihe ohi. Pystytäänkö joskus keskustelemaan. En ole nimitellyt miestä. Aiemmin hän on kyllä osoittanut merkkejä että ei kovin arvosta.

Vierailija
9/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla lempinimi, ei kannata välittää.

Vierailija
10/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil ei mene kovin hyvin.. riitoja väsymystä, erimielisyyksiä, hän ei halua puhua, käskee olla hiljaa.

Mistä haluaisit puhua hänen kanssaan mutta hän ei halua?

Vierailija
11/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin vaimolle että olisi parempi että hän kuolisi. Protestoi kovin myöhemmin sanomaani. Sanoin että jos minulle joku sanoisi että olisi parempi että kuolisin niin miettisin että mitä pahaa olen tehnyt kun joku niin sanoisi.

Olet sairas.

Vierailija
12/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden mikäli tilanne jatkuu. Ei kaikki voi tuollaisesta sydämen särkymisestä tuosta vaan kerätä kamoja ja lähteä. Asiat pitää hoitaa.

Odotan meneekö tää ikävä vaihe ohi. Pystytäänkö joskus keskustelemaan. En ole nimitellyt miestä. Aiemmin hän on kyllä osoittanut merkkejä että ei kovin arvosta.

Aiemminkin. Mikäli tilanne jatkuu. Se siis jatkuu, jos aiemminkin.

Sä olet miehen kanssa joka ei arvosta. Näytät lapsillesi esimerkkiä naisen paikasta?

Kerropa miksi ei voi lähteä ja mitkä asiat pitää hoitaa?

Vierailija
13/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole taustaa ammatista eikä muutoinkaan menneisyyttä. Kiitos kaikille sympatiasta. Vertaistukea vain hain.

Ihmissuhteet on vaikeita enkä kehtaa kenellekään sanoa että olen valinnut miehen joka nimittelee minua näin.

Mun vikahan tän tosiaan täytyy olla. Olen varmaan hoitanut kodin tai lapset väärin tai olen muuten vain vääränlainen. (Sarkasmia)

Vierailija
14/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa ettei kukaan tunnista. Jos yhtään miettii niin tajuaa ettei aina voi hetkessä lähtee.

Ei ole aiemmin nimitellyt mut tää ns katkaisi kamelin selän ja mietin mitä tekisin..

Sä olet miehen kanssa joka ei arvosta. Näytät lapsillesi esimerkkiä naisen paikasta?

Vierailija
15/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikuttaa että miehesi ei arvosta sinua niin johtuu jostain asiasta mitä teet tai jätät tekemättä. Tai sitten itsetuntosi on niin heikko että näet kaiken mitä miehesi puhuu itseesi kohdistuvana arvosteluna.

Tämä huorittelu on tulos jostain vakavammasta suhteenne tilasta. Voi olla myöskin epätoivoinen hätähuuto. Mies ei keksi enää muuta niin huorittelee. Ei jaksa ehkä vääntää enää rautalangasta ja hyppää suoraan keskustelun loppuhuipentumaan.

Vierailija
16/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä haluaisit puhua hänen kanssaan mutta hän ei halua?

Arvot, ihmissuhde, arjen sujuminen, tunteet, ajatukset, mistä ikinä nyt toinen haluaa toisen kanssa puhua.

Kaikkeen normaaliinkin lähinnä vastaukset veetuilua. Ja nyt tajuan et ei täs todella ole mitään järkeä.

Tein aloituksen et saisin ajatuksia ja näkökulmia ja voisin järjestellä ajatuksia joskus.

Vierailija
17/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa ettei kukaan tunnista. Jos yhtään miettii niin tajuaa ettei aina voi hetkessä lähtee.

Ei ole aiemmin nimitellyt mut tää ns katkaisi kamelin selän ja mietin mitä tekisin..

Ei hetkessä pidäkään lähteä. Oletko jo alkanut valmistella lähtöä?

Vierailija
18/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Hulluksi tullaan mutta pelleksi synnytään ja sinä olet tämä jälkimmäinen. 

Vierailija
19/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaiken kotona ja lasten kanssa. Mitä vielä? Rivien välistä luen et hän ei ehkä voi sietää mua. Kaikki aloitteet ja kivan mitä koitan hän tyrmää.

Mulla on kyllä huono itsetunto.

Jos vaikuttaa että miehesi ei arvosta sinua niin johtuu jostain asiasta mitä teet tai jätät tekemättä. Tai sitten itsetuntosi on niin heikko että näet kaiken mitä miehesi puhuu itseesi kohdistuvana arvosteluna.

Tämä huorittelu on tulos jostain vakavammasta suhteenne tilasta. Voi olla myöskin epätoivoinen hätähuuto. Mies ei keksi enää muuta niin huorittelee. Ei jaksa ehkä vääntää enää rautalangasta ja hyppää suoraan keskustelun loppuhuipentumaan.

Vierailija
20/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin jo juna-aikatauluja, Lahteen jos lähtis niin Riihimäellä on vaihto. Pyykkikone hurisee ja meillä on kuivuri niin vaatteet kuivuu nopeasti. Ravintolavaunu jos on niin lasi kuivaa valkoviiniä meidän liitolle. Jos konnari on pantava niin annan sille muutakin kuin matkalipun. Allergiahytti huurtuu ja lasiin jää kämmenen jälki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä