Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä te oikeasti odotatte mieheltä parisuhteessa?

Vierailija
13.07.2026 |

Listatkaa tähän vaatimuksia. Miten miehen pitäisi toimia parisuhteessa tai lapsiperheessä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En aio enää koskaan ryhtyä parisuhteeseen, ihan turhaa paskaa.

N36

Vierailija
2/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset tavoitteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin elämäntilanteesta ja siitä haluaako perustaa yhdessä perheen vai etsiikö kivaa kesäkollia

Vierailija
4/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hoitaa lapsia 

-hoitaa kotitöitä, myös "naisten töitä" 

- molemmat maksaa tulojensa mukaan

- pyritään henkiseen kasvuun suhteessa ja työstetään omia käyttäytymismalleja ja kommunikaatiotyyliä.

Vierailija
5/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuutta, luotettavuutta, rehellisyyttä, huumorintajua, muiden huomioon ottamista, keskustelutaitoa. 

Vierailija
6/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin elämäntilanteesta ja siitä haluaako perustaa yhdessä perheen vai etsiikö kivaa kesäkollia

No jos nyt ajatellaan ihan vakiintunutta parisuhdetta/avioliitto ja mahdollisesti lapsia.

Vierailija
7/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on niin aikuinen, ettei tarvitse kysellä tuollaisia itsestäänselvyyksiä. Perheessä pitää olla kaksi itseohjautuvaa, vastuullista aikuista. Jos mies kyselee vaimolta kuin projektin johtajalta, että mitä täällä nyt pitää tehdä, niin homma on lähtökohtaisesti pielessä.

Vierailija
8/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää elättiä itselleni kun pääsin juuri yhdestä eroon. N33

Vierailija
9/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatteko että puoliso on sillä tavalla "valmis" että parisuhteessa ei ole juurikaan kitkaa tai vaikeita asioita/ongelmia? Tai jos erimielisyyksiä, niin niitä ratkoessa ei tulisi mitään ylilyöntejä? Eli siedättekö puolisolta epätäydellisyyttä/keskeneräisyyttä? Ap

Vierailija
10/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuäiti, minulla on pieni lapsi. En aktiivisesti etsi miestä, mutta tarjokkaita olisi yllättäen ovista ja ikkunoista. Tässä elämäntilanteessa kiinnostuksen herättäisi:

- Mies, joka käytännössä helpottaa elämääni 

- Mies, joka ymmärtää lapsiarkea 

- Mies, joka sopeutuu aikatauluuni 

- Mies, joka tarjoaa jos pyytää johonkin maksulliseen (mun rahat menee lapseen) 

Tämän lisäksi tarvitaan tietysti kaikki samat asiat kuin tavallisestikin kiinnostuksen herättämiseen. Yllättävän moni mies tuntuu kuvittelevan että koska olen sinkkuäiti, palavasti kaipaan elämääni kenet tahansa miehen. En odottele täällä pikkarit märkänä miehiä, vaan keskityn tekemään minulle ja lapselle mukavaa arkea.

Vierailija
11/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahhoo ja kyrpykkää.

Vierailija
12/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt ajatellaan ihan vakiintunutta parisuhdetta/avioliitto ja mahdollisesti lapsia.

Jos mahdollisesti lapsia kuvioissa niin miehen täytyy olla luotettava sekä henkisesti, että taloudellisesti. Jos kuvitellaan tilanne jossa naisella on pieni vauva, miehen pitää pystyä huolehtimaan naisesta ilman mutinoita. Se on kaikista oleellisin alitajunnan ajatus ja kaikki muu kumpuaa sieltä: vastuunotto, empatia, anteliaisuus, naisellisuuden arvostaminen jne.

Vierailija
13/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän pitää olla parempaa miehen kanssa kuin ilman. Sitä sopii miettiä, kun valittaa, että naiset vaativat liikaa. Miksi pitäisi ottaa riesakseen tyyppi, josta ei ole mitään iloa tai apua? I

Vierailija
14/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanansa, lupauksensa. On luotettava. Ehi valehtele. Jos rakastaa, sanoo sen.

Vierailija
15/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja elintason nousua.

Vierailija
16/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa sukunimeä ja vaurautta.

Vierailija
17/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyydittää naista jos tarvii autolla ja turvallinen kuski. Ei kaahausta. Ei kyyditä jos riskejä. Taloudellinen tuki jos tarvitsee. Keskustelu. Ymmärrys. Aikaa.. Ja omaa aikaa. Mutta pitää luoda yksinasuville köyhille naisille myös riittävät tukirahat ilman ehtoja ja tasa-arvoa. Muuten kaikki on turhaa.

Vierailija
18/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivista elämäntapaa (en halua sohvaperunaa), täytyy pitää eläimistä, oltava yksiavioinen sekä hallita rahan käyttö.

Aion luovuttaa kun ei taida tämmöistä löytyä.

N42

Vierailija
19/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatteko että puoliso on sillä tavalla "valmis" että parisuhteessa ei ole juurikaan kitkaa tai vaikeita asioita/ongelmia? Tai jos erimielisyyksiä, niin niitä ratkoessa ei tulisi mitään ylilyöntejä? Eli siedättekö puolisolta epätäydellisyyttä/keskeneräisyyttä? Ap

Riippuu mitä ne olisi, ja ottaako itse vastuuta siitä jos jotain pitää kehittää.

Itse en tule enää yhdessäkään suhteessa selittämään, että miksi sen suhteen pitäisi olla hyvä myös minulle, vaan lähden kävelemään heti.

Erimielisyyksien ratkomiseen ylilyönneistä tosin voisit avata, mitä tarkalleen ottaen meinaat. Kaikentyyppisestä väkivallasta, oli se fyysistä tai henkistä, suhde loppuisi välittömästi.

Vierailija
20/43 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyvää luottamusta, ehdottomasti

- terveitä elämäntapoja ja elämänhallintaa, kun itsellänikin on

- miehen kosketusta ja seksiä

- mukavaa yhteistä aikaa

- tukea ja jeesiä arjen tilanteissa ja elämän ylämäissä, molemmin puolin

- arvostan että mies pystyy keskustelemaan myös hankalista aiheista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän