Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. No meillä toisilla on edes jotain mitä esitellä. Että ihan siitä vaan saavat rauhassa mulkoilla ja paheksua mun takapuolen "esittelyä", kun olen lähdössä/tulossa salilta tai lenkiltä. Ärsyttäähän se varmasti, kun itse ei jaksa treenata tai pitää kunnostaan huolta ja ympärillä pyörii tiukkapyllyisiä naisia. 😉
Luulenpa, että juuri tämä, kateus ja katkeruus, on se perimmäinen syy, miksi mammat täällä päät punaisina ja näppäimistö sauhuten kilvan halveksuvat trikoissa kulkevia naisia... Mammat hyvät, hellittäkää :)
Minäkin luulen ja tiedän, että tuo on juuri se syy:)
Ja miksi olisin kateellinen ja katkera? Itse en käytä trikoita ja silti mulla on hyvä kroppa ja perse :) Täällä aina luullaan että jos itse ei tehdä kuten joku toinen niin ollaan heti katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietäisi ilman av-palstaa että joku oikeasti paheksuu jumppatrikoita :D
Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.
T. Nainen jumppatrikoissa
Niinpä ne ovat hyvät jalassa ja tällaisiin kunnolla treenattuhin jalkoihin ja peppuun vaikea löytää housuja sekä inhoan farkkuja jos ne eivät
Jousta kunnolla. Siispä pidän joko treenitrikoita/yogapöksyjä/dromeja tai freddyjä.Juoksutrikoiden käyttäjät on juuri näitä jotka läyttää myös freddyjä. Voi nolous :D
Mitä freddyt edes ovat?
T. Ketjuun vastannut treenihousuja käyttävä, joka harrastaa liikuntaa ja kulkee liikuntavaatteissa myös matkat.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että persusta buustaavat ja täytetyt pikkarit on joka paikassa ollu jo vuoden loppuunmyyty? Tarvisin penkkariasuun.
Juu ei persiittä kukaan esittele
Mitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.
Niinpä ne ovat hyvät jalassa ja tällaisiin kunnolla treenattuhin jalkoihin ja peppuun vaikea löytää housuja sekä inhoan farkkuja jos ne eivät
Jousta kunnolla. Siispä pidän joko treenitrikoita/yogapöksyjä/dromeja tai freddyjä.Juoksutrikoiden käyttäjät on juuri näitä jotka läyttää myös freddyjä. Voi nolous :D
Mitä freddyt edes ovat?
T. Ketjuun vastannut treenihousuja käyttävä, joka harrastaa liikuntaa ja kulkee liikuntavaatteissa myös matkat.
Freddyt on nolot, koska niiden ainoa viesti on, että tarvitsisin paremman pyllyn. Jos on hyvin treenattu perse, ei tarvi mitään persettä feikkaavia pöksyjä.
Minusta on ok mennä treenien jälkeen juoksutrkoissa kauppaan siksi, että ei viitsi vaihtaa vaatteita. Mutta minusta on myös ok mennä kauppaan juoksitrikoissa sen takia, että haluaa näyttää hyvältä. Eikä ensiksi mainittu motiivi ole sen parempi tai ylevämpi kuin jälkimmäinenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat urheilurintsikat - kiristää, puristaa, litistää, hiertää ja painaa hartioita ja niskaa niin ettei pysty edes hengittää.
Sulla on huonot urheilurintsikat jos ne hiertää! Mun mielestä ne on ihan parhaat: tukee, mutta ei purista. Jotkut kaarituetut rintsikat on niin ahdistavat päällä. Normivaatteiden kanssa pakko käyttää jotain kaarituettomia pitsirintsikoita, muuten ahdistaa. Ne ei vaan yhtään tue vähänkään isompia rintoja vaan rinnat pomppii ärsyttävästi ja tuntuu että iho repeää. Urheiluvaatteet <3
Voi kuule, mulla on kokemusta vaikka minkälaisista urheilurintsikoista, halvoista ja kalliista, mutta yhdetkään ei tunnu päällä hyvältä pidemmän aikaa, enkä koskaan vapaaehtoisesti käyttäisi niitä. Pahinta on se, että isommat rinnat lyttääntyy niin tiukasti vasten rintakehää, tai uurretaan niin syvälle kuoppiinsa, että tuntuu tosiaan ettei henkeä saa.
Ja toinen juttu on sitten se että ne painaa hartioita alaspäin, ja hetken käytön jälkeen tuntuu jo raskaalta nostaa käsiä tai tehdä yhtään mitään yläkropalla.
Samaa voisi sanoa sinulle, että sinulla ei ole hyvät rintsikat. Minulla on Lindexistä ostetut ja tuntuvat niin kevyiltä päällä, tukevat mutta eivät purista tai kiristä mistään. Tsiljoonasti paremmat kuin urheilurintsikat, jotka on vieläpä älyttömän hankala saada päälle kun ne pitää aina asetellakin erikseen siellä liiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin suoraan töistä treeneihin ja vaatteiden vaihtoaikaa treenipaikassa ei ollut => vaihdoin jo ennen töistä lähtöä. Treenipaikka on ihan kodin vieressä, joten kävelen tai juoksen sen alle 1 km normaalisti molempiin suuntiin ja menen kotona suihkuun. Kohta on toki se aika vuodesta, kun laitan tuulihousut tai jotain paksumpaa päälle matkoille, sitten ei tarvitse kärsiä pyllystäni. Ikävää, että traumatisoin nyt vielä lämpöisillä säillä kanssaihmisiä pyllylläni.
ap
Käytän tuulihousuja kesät talvet, koska ne on erittäin ohuet. Soc-merkkiset, suosittelen. Laitan ne treenitrikoitten päälle. Matkaa salille 500m. Käyn kotona suihkussa. Juostessa käytän trikoitten alla HM:n lahkeellisia, muotoilevia "alushousuja".
Ai niin ja sitten mulla on sellaisia mustia niken treenitoppeja, mitkä peittää melkein koko takapuolen.
Mulla on myös. :)
Ap tässä hei, tulin katsomaan onko keskustelu jatkunut aiheesta kun poistuin, alkoi mennä aiheen ohi persoonani spekulointiin, mistä kirjoitinkin - normaali käänne av:lla että ap:n haukkuminen on olennaisempaa kuin itse aihe. Näemmä tosiaan meni tunteisiin kun kyseinen viestikin oli poistettu. :D
Itse aiheesta: olen juuri lähdössä juosten tekemään salitreeniä, peppu on peitetty asianmukaisiin urheilutamineisiin. Ei edelleenkään paljastelun vuoksi vaan siksi, että treenaan.
Btw käytän arkisin töissä jne. asianmukaisia vaatteita - jos matkustan töistä suoraan treenaamaan, vaihdan työvaatteet päältä urheilutamineisiin. En käsitä, miksi asia on niin vaikea ymmärtää. En ymmärrä, mistä tähän saatiin sotkettua se, että treenivaatteet olisivat aina päällä ja niitä käyttävä ihminen ei tajuaisi, että on paikkoja, joihin ne eivät kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on urheilukaupan juoksutrikoilla ja erotiikkapuodin kissapuvulla?
No, juoksutrikoot on tarkoitettu liikuntaan ja kissapuku eroottisiin leikkeihin, mutta ulospäin ne näyttävät ihan yhtä eroottisilta useimpien miesten silmiin.
-m
Farkut eivät yhtään eroa tästä. Kropanmyötäisinä nekin esittelevät perseen koko kansalle ja taskujensa ansiosta vielä korostavat sitä perää oikein. Entäs jakkupuvun housut? Nykyään suositaan polviin asti kireitä, nekin ovat niin ohutta kangasta, että alkkareiden rajat paistaa kilsan päähän ja taaaaaaaaaaaaas sitä perää esitellään. Kyllä ihmiset ovat kaikki peränesittelijöitä, paitsi hameeseen tai lappuhaalareihin pukeutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ok mennä treenien jälkeen juoksutrkoissa kauppaan siksi, että ei viitsi vaihtaa vaatteita. Mutta minusta on myös ok mennä kauppaan juoksitrikoissa sen takia, että haluaa näyttää hyvältä. Eikä ensiksi mainittu motiivi ole sen parempi tai ylevämpi kuin jälkimmäinenkään.
Perustatko vaikka sitten uuden ketjun aiheelle. Tässä puhuttiin liikunnanharrastajista. En ihan tajua, mistä tuon ylevyyden tähän vedit. Itselleni urheilu asianmukaisissa vaatteissa on käytännöllinen valinta, ja lienee aika monelle muullekin...
Vierailija kirjoitti:
Heh. No meillä toisilla on edes jotain mitä esitellä. Että ihan siitä vaan saavat rauhassa mulkoilla ja paheksua mun takapuolen "esittelyä", kun olen lähdössä/tulossa salilta tai lenkiltä. Ärsyttäähän se varmasti, kun itse ei jaksa treenata tai pitää kunnostaan huolta ja ympärillä pyörii tiukkapyllyisiä naisia. 😉
Toisilla ei ole pakaroita ollenkaan, vaan sellanen epämääränen lätty, josta ei tiedä onko se etu- vai takapuoli. Voi Luoja, varjele minua siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Ihmiset jotka eivät itse harrasta liikuntaa aktiivisesti eivät vain käsitä.
Älä jaksa. Minä urheilen viisi kertaa viikossa enkä käytä juoksutrikoita. Kaikki eivät liiku/urheile siksi että pääsisi näyttelemään sitä persettä ja "tuloksia" piukoissa vaatteissa. Usko tai älä, jotkut treenaavat ihan siksi että kunto nousee/pysyy yllä, ja joillain voi olla ihan oikeitakin tavoitteita siinä urheilussa. Ymmärrän toki, jos ei koskaan ole urheilussa pärjännyt niin sitten täytyy turvautua muihin avuihin.
Riippuu lajista. Mäkin harrastin aikaisemmin urheilua valkoisessa puuvillapuvussa. Nyt eri lajit ja eri vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Mites ennen pystyttiin harrastamaan liikuntaa kun juoksutrikoot eivät olleet muodissa?
Mulla oli trikoot jo ysärillä. Merkki oli Triumph, ja mun lapsi kiljui onnesta, kun löysi ne mun vaatehuoneesta. Eli trikoot voi jopa periä.
Ap voisi myöntää, että jos on kahdet muuten samanlaiset urheiluasut, mutta toisessa pylly tai kroppa näyttää paremmalta/seksikkäämmältä, hän valitsee ne itseään imartelevat eikä keksiä loputtomiin tylsiä selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi myöntää, että jos on kahdet muuten samanlaiset urheiluasut, mutta toisessa pylly tai kroppa näyttää paremmalta/seksikkäämmältä, hän valitsee ne itseään imartelevat eikä keksiä loputtomiin tylsiä selityksiä.
Nainen ei ole nainen, jos valitsee rumemmat.
Siis huo-vitun-kaus teidän ihmisten kanssa. Yhtäkkiä kokopitkät housut on itsensäpaljastelua ja perseen esittelyä? Samalla logiikalla ihan kaikki housut collareita lukuunottamatta on itsensäpaljastelua ja perseen esittelyä, jolle saa ja pitää nyrpistää nenäänsä. Onko sulla pillifarkut jalassa? Mikä antelias huomiohuore oletkaan! Eiköhän jo riitä tämä naisten mollaaminen vaatteiden vuoksi... jos vartalon muodot paljastavat vaatteet häiritsevät, niin mitä tiedän mihin maahan kannattaa ostaa pelkkä menolippu. Siellä ei tarvitse trikoo- tai farkkuperseitä katsella.
Ps. Juoksuhousut ja joogatrikoot on maailman mukavimmat housut. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat urheilurintsikat - kiristää, puristaa, litistää, hiertää ja painaa hartioita ja niskaa niin ettei pysty edes hengittää.
Osta isommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustatko vaikka sitten uuden ketjun aiheelle. Tässä puhuttiin liikunnanharrastajista. En ihan tajua, mistä tuon ylevyyden tähän vedit. Itselleni urheilu asianmukaisissa vaatteissa on käytännöllinen valinta, ja lienee aika monelle muullekin...
Siitä, että liikunnanharrastajat perustelevat pukeutumistaan kymmenissä viesteissä sillä, kuinka käytännöllistä se on. Tuollainen selittely on ihan turhaa. Ydinasia on, että naisilla on oikeus pukeutua niin halutessaan kauppaan tai bussiin takapuolen muodot paljastaviin vaatteisiin niin halutessaan.
Minä pidän trikoita ainakin just niin usein kun haluan ja todellakin menen ne päällä kauppaan, jos ovat jo valmiiksi jalassa. Ymmärrän kyllä, että joitakin ärsyttää katsoa treenattua, pyöreää pyllyäni ja lihaksikkaita reisiäni. Yleensä ne, joilta saa paheksuvia katseita on +50kg lihavampia vähintään, iältään keski-ikäisiä. Mukana, että saa tuottaa joillekin mielipaha tällä tavalla. T. 22v hyväkroppainen
Juoksutrikoiden käyttäjät on juuri näitä jotka läyttää myös freddyjä. Voi nolous :D