Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
221/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietäisi ilman av-palstaa että joku oikeasti paheksuu jumppatrikoita :D

Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.

T. Nainen jumppatrikoissa

Niinpä ne ovat hyvät jalassa ja tällaisiin kunnolla treenattuhin jalkoihin ja peppuun vaikea löytää housuja sekä inhoan farkkuja jos ne eivät

Jousta kunnolla. Siispä pidän joko treenitrikoita/yogapöksyjä/dromeja tai freddyjä.

Juoksutrikoiden käyttäjät on juuri näitä jotka läyttää myös freddyjä. Voi nolous :D

En ikinä käyttäisi freddyjä. Trikoista tykkään. Olet kuutamolla.

Vierailija
222/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi myöntää, että jos on kahdet muuten samanlaiset urheiluasut, mutta toisessa pylly tai kroppa näyttää paremmalta/seksikkäämmältä, hän valitsee ne itseään imartelevat eikä keksiä loputtomiin tylsiä selityksiä.

Toivottavasti tämän kirjoittaja käyttää aina mahdollisimman rumia ja epäistuvia vaatteita, joissa maksimoi rumuuden, jos on istuva ja ei-istuva tarjolla. Muutenhan hän olisi huo346mioh**ra. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi myöntää, että jos on kahdet muuten samanlaiset urheiluasut, mutta toisessa pylly tai kroppa näyttää paremmalta/seksikkäämmältä, hän valitsee ne itseään imartelevat eikä keksiä loputtomiin tylsiä selityksiä.

Toivottavasti tämän kirjoittaja käyttää aina mahdollisimman rumia ja epäistuvia vaatteita, joissa maksimoi rumuuden, jos on istuva ja ei-istuva tarjolla. Muutenhan hän olisi huo346mioh**ra. :D

Kokeiletko uudelleen ihan ajatuksen kanssa?

Vierailija
224/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Tässäkin on monia viestejä joissa sanotaan, että itsellä on hyvä takapuoli ja katsojat ovat kateellisia lättäpyllyjä. No siinähän se asian ydin tuli.

Ja tiukasti väitetään ettei ole esittelyhalua.

Vierailija
225/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huo-vitun-kaus teidän ihmisten kanssa. Yhtäkkiä kokopitkät housut on itsensäpaljastelua ja perseen esittelyä? Samalla logiikalla ihan kaikki housut collareita lukuunottamatta on itsensäpaljastelua ja perseen esittelyä, jolle saa ja pitää nyrpistää nenäänsä. Onko sulla pillifarkut jalassa? Mikä antelias huomiohuore oletkaan! Eiköhän jo riitä tämä naisten mollaaminen vaatteiden vuoksi... jos vartalon muodot paljastavat vaatteet häiritsevät, niin mitä tiedän mihin maahan kannattaa ostaa pelkkä menolippu. Siellä ei tarvitse trikoo- tai farkkuperseitä katsella.

Ps. Juoksuhousut ja joogatrikoot on maailman mukavimmat housut. Piste.

Eivät kyllä ole, vaan löysähköt olohousut. Piste.

Vierailija
226/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietäisi ilman av-palstaa että joku oikeasti paheksuu jumppatrikoita :D

Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.

T. Nainen jumppatrikoissa

Ihanat urheilurintsikat - kiristää, puristaa, litistää, hiertää ja painaa hartioita ja niskaa niin ettei pysty edes hengittää.

Osta isommat.

Ei auttanut.

Vierailija
227/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekin kuntosalilla, jossa pukeudun noihin tiukkoihin treenipöksyihin, mutta kuntosalille mennessä ja sieltä tullessa päällä ihan tavisvaatteet. Tulee itsellenikin mieleen, että kaipaavat nuoret typyt (joita nämä julkisesti treenivaatteet päällä liikkuvat aina ovat) hieman miesten huomiota, sillä ei tuossa muuten ole mitään järkeä. Pukuhuoneet kun on keksitty eikä kai hikisissä, ohuissa vaatteissa liikkuminen kylmällä ilmalla ole muutenkaan kovin mukavaa. Mutta ei se mua henk.koht. häiritse, siitä vaan. En katso paheksuvasti :)

-N 30 v.

Vierailija
228/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys olisi fiksumpi näin päin: jos ap:lla olisi tarjolla kahdet trikoot, jotka toiset ovat mukavammat mutta eivät imartele kroppaa, kun taas toiset jotka niin tekevät mutta eivät ole ollenkaan mukavat päällä. Ap valitsee jälkimmäiset.

Vierailija
229/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huo-vitun-kaus teidän ihmisten kanssa. Yhtäkkiä kokopitkät housut on itsensäpaljastelua ja perseen esittelyä? Samalla logiikalla ihan kaikki housut collareita lukuunottamatta on itsensäpaljastelua ja perseen esittelyä, jolle saa ja pitää nyrpistää nenäänsä. Onko sulla pillifarkut jalassa? Mikä antelias huomiohuore oletkaan! Eiköhän jo riitä tämä naisten mollaaminen vaatteiden vuoksi... jos vartalon muodot paljastavat vaatteet häiritsevät, niin mitä tiedän mihin maahan kannattaa ostaa pelkkä menolippu. Siellä ei tarvitse trikoo- tai farkkuperseitä katsella.

Ps. Juoksuhousut ja joogatrikoot on maailman mukavimmat housut. Piste.

Eivät kyllä ole, vaan löysähköt olohousut. Piste.

Vierailija
230/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...kävin aamulla lenkillä ja minulla oli juoksutrikoot. Tietenkäänhän tarkoituksenani ei ollut urheilla vaan tottahan toki esitellä itseäni metsässä. 

Huoh. Seuraavalle lenkille ilmeisesti lähden sitten isoisän pappaverkkareissa. Ettei kukaan vain kuvittelisi mitään. 

Vierailija
231/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se sitten on?! Itse ainakin vaihdan treenivaatteet päälle vasta salille ja treenin jälkeen käyn suihkussa enkä todellakaan lähde samoilla, hikisillä housuilla ulos.

Vierailija
232/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn itsekin kuntosalilla, jossa pukeudun noihin tiukkoihin treenipöksyihin, mutta kuntosalille mennessä ja sieltä tullessa päällä ihan tavisvaatteet. Tulee itsellenikin mieleen, että kaipaavat nuoret typyt (joita nämä julkisesti treenivaatteet päällä liikkuvat aina ovat) hieman miesten huomiota, sillä ei tuossa muuten ole mitään järkeä. Pukuhuoneet kun on keksitty eikä kai hikisissä, ohuissa vaatteissa liikkuminen kylmällä ilmalla ole muutenkaan kovin mukavaa. Mutta ei se mua henk.koht. häiritse, siitä vaan. En katso paheksuvasti :)

-N 30 v.

Itse olen 34v. Salia harrastanut n. 10vuotta ja kyllä käytän treenihousuja/joogatrikoita melkein aina. Kroppa kunnossa ja vaikea löytää hyviä housuja isojen treenattujen reisien ja pepun takia.

Vierailija
233/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta se sitten on?! Itse ainakin vaihdan treenivaatteet päälle vasta salille ja treenin jälkeen käyn suihkussa enkä todellakaan lähde samoilla, hikisillä housuilla ulos.

Mitä väliä, vaikka esittelisivätkin? Pelkäätkö, että miehesi/poikaystäväsi lähtee tällaisen matkaan vai mistä kiikastaa?😃

Vierailija
234/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenivaatteet voi pukea paikan päällä ylleen, ja treeneistä mennä suoraan kotiin jos on treenivaatteet yllä eikä pyöriä kaupan käytävillä mukamas treeneihin menossa/ tulossa. Onhan se niin järjettömän läpinäkyvää, että suurin osa suomalaisita hyllyväpersukkeisista naisista pukee treenikalsarit ylleen vain esitelläkseen selluliittipersettään, kun nyt on tämä Kardashian klaani buumi,joilla kaikilla on järjetön selluperse.

Vierailija
235/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kuljen juuri  sellaisissa vermeissä kuin itseä sattuu huvittamaan, sen kummemmin kenellekään selittelemättä. Toisaalta mua ei näe missään urheiluvaatteissa koskaan. Takapuoleni on silti katsemagneetti, vaikka en ole ikinä harrastanut mitään liikunnallista, ja ikääkin jo kohta 40v. Aina vain saa se katseita osakseen. Saapi kattella, pus!

Vierailija
236/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusit esitellä tai et, trikoot esittelevät perseesi koko kansalle.

Mun mielestä kireät farkut ei eroa trikoista, molemmissa on perse esillä.

Vierailija
237/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva juoksutrikoissa kylillä kuljeskeleva on tulossa lenkiltä tai treeneistä. Kyllä niistä on tullut joillekin aivan normaali katuasu. Minun silmiini näyttää nololta, ihan kuin päällysvaatteet olisivat unohtuneet kotiin ja liikkeelle olisi lähdetty alusvaatteissa.

Vierailija
238/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, vaikka esittelisivätkin? Pelkäätkö, että miehesi/poikaystäväsi lähtee tällaisen matkaan vai mistä kiikastaa?😃

OMG LOL mikä sivallus!!!!!!

Vierailija
239/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit esitellä tai et, trikoot esittelevät perseesi koko kansalle.

Mun mielestä kireät farkut ei eroa trikoista, molemmissa on perse esillä.

Farkut harvemmin on läpikuultavaa ja niin ohutta kangasta.

Vierailija
240/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva juoksutrikoissa kylillä kuljeskeleva on tulossa lenkiltä tai treeneistä. Kyllä niistä on tullut joillekin aivan normaali katuasu. Minun silmiini näyttää nololta, ihan kuin päällysvaatteet olisivat unohtuneet kotiin ja liikkeelle olisi lähdetty alusvaatteissa.

T: Runsaanpuoleinen kateellinen läskiperse