Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
281/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja pidän trikoita myös treeneihin mennessä ja sieltä tullessa. Ja on lyhyt takki ja lyhyt paita.

Ei ole oikeasti tullut mieleenkään, että tämä voisi jotain häiritä. 

Laita nyt edes pitkä paita. Vai onko kenties tarkoituskin esitellä pullottavaa etumusta?

Onko jollekin yllätys, että miehellä on penis?

Av-mammat kun ovat niin siveellisiä, että harrastavat seksiäkin pimeässä niin se voi tulla vähän yllärinä!:D

Ei mua haittaa katsoa pullottavia etumuksia, mutta on se tietyllä tapaa verrattavissa siihen kamelinvarpaaseen. Ei jostain syystä näytä niin vulgaarilta kuin kamelinvarvas. Ehkä siinä tapauksessa näyttääkin, jos olisi selvä erektio tai erittäin kookkaat sukuelimet.

Ootko koskaan katsonut miesten yleisurheilua ja erityisesti aitajuoksua? Kyllä ne trikoiden läpi ne penikset ja kivekset erottuu oikein hyvin. Ja tietty ne urheilukentille kuuluukin, mutta jos joku mies tulisi sellaisissa housuissa ruokakauppaan, saattaisin vähän hämmentyä. En halua nähdä satunnaisen miehen genitaalien ääriviivoja vaatteiden läpi. Sama juttu kamelinvarpaassa.

Olen käynyt ruokakaupassa trikoot jalassa, ja varmasti ovat penis ja kivekset näkyneet. Ne näkyvät trikoissa aina. Ei niitä oikein poiskaan saa, aivan kuten sillekään ei voi mitään, jos naisella näkyy kamelinvarvas trikoissa. Sukuelimet ovat kuitenkin luonnollinen asia, joten en ymmärrä tätä trikoisiin liittyvää hysteriaa. Näkyyhän se pullotus miehillä verkkareissakin, miksi ne eivät ole niin kauhea asia?

Vierailija
282/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli jos ei saa kulkea kireissä trikoissa enää,koska se on heruttamista, miksi sitten kireä t-paita on ok? Miks farkut on ok? Pitäskö sitten suoraan vaan pukeutua säkkiin? :) Jalat ne vaan kuitenkin on :D Jos ei oo aikaisemmin ihmisellä treenitrikoita nähnyt, niin kai se on jo korkeeki aika :DDD Miks kaikki pitää nykyään seksualisoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä jumppatrikoita kahdesta syystä: 1. Vartaloni ei ole tarpeeksi timmi, jotta ne näyttäisivät päälläni hyvältä (olen kuitenkin normaalipainoinen) 2. mieheni puheet naisten vaatetuksesta ja paljastukset miesten ajatusmaailmasta.

Mielestäni kaikilla on vapaus pukeutua juuri niinkuin itse haluavat. Tämä on fakta. Mutta toisaalta myös muilla ihmisillä on täysi vapaus muodostaa mielipiteensä sinusta sen mukaan, mitä päällesi pistät ja pohtia mielessään sitä miltä näytät. Jos reilusti ylipainoinen verhoaa itsensä juoksutrikoisiin, hän voi odottaa arvostelua ulkonäöstään. Ei millään pahalla, mutta eihän nuo tiukat housut nyt näytä hyvältä lihavan päällä. Timmien naisten päällä ne taas näyttävät hyvältä. Ja siitä päästäänkin tuohon miesten ajatusmaailmaan.

Oma mieheni kommentoi minulla ääneen aikalailla kaikki juokstutrikoot joita hän julkisilla paikoilla näkee. "Kato tonki persettä, taas juoksuhousut, aijai ton ei kannattais käyttää, cameltoe näkyy" jne. Juoksutrikoot paljastavat muotosi 100% ja ne usein kuroutuvat persvakoon paljastaen peffasi aikalailla koko komeudessaan. Vähän sama kuin olisi pelkkää vartalomaalia päällä. Joillain raukoilla - kuten minulla - on muhkea p***u, joten cameltoe on väistämätön. Voitte vain miettiä mitä miehet ajattelevat kun näkevät sekä perseesi että p***usi  esim. ruokakaupassa. Miehet eivät tarvi kummoisia ärsykkeitä seksuaalisiin ajatuksiin, joten juoksutrikoot tarjoavat aika herkästi ajatuksia. Mieheni totesi kerran kauppareissun jälkeen kuvitelleensa n. 6 naista alasti reissun aikana.

Pointtini ei nyt ole se, että naisten pitäisi muuttaa toimintatapojaan sen takia mitä muiden päässä sattuu liikkumaan. Heidän tulisi vain olla tietoisia siitä, miltä heidän pukeutumisesta toisten silmään näyttää ja mitä ajatuksia se herättää. Ei toisia voi kieltää ajattelemasta päänsä sisäisiä ajatuksia. Kunhan vain tajuatte mitä ympärillänne tapahtuu kun vaellatte julkisilla paikoilla vartalomaali"housuissa".

Eiköhän se ole jokaiselle selvää, että toisten ajatuksia ei voi kontrolloida. 

Nuo asiat eivät ole mielestäni mitenkään verrannollisia sen vuoksi, että vaatteiden paheksunta niiden oletetun näyttelyfunktion on luonteeltaan rajoittavaa, katsojan mielestä minun/kaltaisteni pitäisi pukeutua toisin, koska vaatteemme häiritsevät (miksi?). Vaikka ovat ihan asianmukaisia urheiluvaatteita.

Jos sitten taas pitäisi miettiä vaatetustaan niin, että KUKAAN mies ei varmasti kiihotu,niin tulee mieleen sellainen dystopia, jossa naiset joutuvat peittämään itsensä kokonaan. Jokuhan voi vaikka kiihottua löysistä verkkareista ja ylipainosta. Naisen pitäisi ajatella ensisijaisesti aina sitä, että miehet eivät vain ajattelisi mitään. Joissain maissa nilkan vilahtaminenkin on eroottista, kun mitään muuta ei näy, eli se tie ei vie mihinkään naisen kannalta hyvään. Jos itse kuitenkin toivot sen kaltaista yhteiskuntaa, ei kun matkalippua ostamaan. Itse toivoisin, että täällä länsimaissa nainen voisi pukeutua urheiluvaatteisiin ilman tuomitsemista. Mies on itse vastuussa ajatuksistaan, en minä niiden rajoittamisesta. 

ap

Ihmisillä on vapaa tahto ja myös vastuu käytöksestään. Silti tieten tahtoen provosointi on teinimäistä. Ja sekundääristenkin sukuelinten ja alueiden julkinen paljastelu,etenkin suoranainen esittely,varsinkin julkisella paikalla tai yleisön edessä on törkeää. Ajatelkaa lapsia.

Vierailija
284/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä jumppatrikoita kahdesta syystä: 1. Vartaloni ei ole tarpeeksi timmi, jotta ne näyttäisivät päälläni hyvältä (olen kuitenkin normaalipainoinen) 2. mieheni puheet naisten vaatetuksesta ja paljastukset miesten ajatusmaailmasta.

Mielestäni kaikilla on vapaus pukeutua juuri niinkuin itse haluavat. Tämä on fakta. Mutta toisaalta myös muilla ihmisillä on täysi vapaus muodostaa mielipiteensä sinusta sen mukaan, mitä päällesi pistät ja pohtia mielessään sitä miltä näytät. Jos reilusti ylipainoinen verhoaa itsensä juoksutrikoisiin, hän voi odottaa arvostelua ulkonäöstään. Ei millään pahalla, mutta eihän nuo tiukat housut nyt näytä hyvältä lihavan päällä. Timmien naisten päällä ne taas näyttävät hyvältä. Ja siitä päästäänkin tuohon miesten ajatusmaailmaan.

Oma mieheni kommentoi minulla ääneen aikalailla kaikki juokstutrikoot joita hän julkisilla paikoilla näkee. "Kato tonki persettä, taas juoksuhousut, aijai ton ei kannattais käyttää, cameltoe näkyy" jne. Juoksutrikoot paljastavat muotosi 100% ja ne usein kuroutuvat persvakoon paljastaen peffasi aikalailla koko komeudessaan. Vähän sama kuin olisi pelkkää vartalomaalia päällä. Joillain raukoilla - kuten minulla - on muhkea p***u, joten cameltoe on väistämätön. Voitte vain miettiä mitä miehet ajattelevat kun näkevät sekä perseesi että p***usi  esim. ruokakaupassa. Miehet eivät tarvi kummoisia ärsykkeitä seksuaalisiin ajatuksiin, joten juoksutrikoot tarjoavat aika herkästi ajatuksia. Mieheni totesi kerran kauppareissun jälkeen kuvitelleensa n. 6 naista alasti reissun aikana.

Pointtini ei nyt ole se, että naisten pitäisi muuttaa toimintatapojaan sen takia mitä muiden päässä sattuu liikkumaan. Heidän tulisi vain olla tietoisia siitä, miltä heidän pukeutumisesta toisten silmään näyttää ja mitä ajatuksia se herättää. Ei toisia voi kieltää ajattelemasta päänsä sisäisiä ajatuksia. Kunhan vain tajuatte mitä ympärillänne tapahtuu kun vaellatte julkisilla paikoilla vartalomaali"housuissa".

Eiköhän se ole jokaiselle selvää, että toisten ajatuksia ei voi kontrolloida. 

Nuo asiat eivät ole mielestäni mitenkään verrannollisia sen vuoksi, että vaatteiden paheksunta niiden oletetun näyttelyfunktion on luonteeltaan rajoittavaa, katsojan mielestä minun/kaltaisteni pitäisi pukeutua toisin, koska vaatteemme häiritsevät (miksi?). Vaikka ovat ihan asianmukaisia urheiluvaatteita.

Jos sitten taas pitäisi miettiä vaatetustaan niin, että KUKAAN mies ei varmasti kiihotu,niin tulee mieleen sellainen dystopia, jossa naiset joutuvat peittämään itsensä kokonaan. Jokuhan voi vaikka kiihottua löysistä verkkareista ja ylipainosta. Naisen pitäisi ajatella ensisijaisesti aina sitä, että miehet eivät vain ajattelisi mitään. Joissain maissa nilkan vilahtaminenkin on eroottista, kun mitään muuta ei näy, eli se tie ei vie mihinkään naisen kannalta hyvään. Jos itse kuitenkin toivot sen kaltaista yhteiskuntaa, ei kun matkalippua ostamaan. Itse toivoisin, että täällä länsimaissa nainen voisi pukeutua urheiluvaatteisiin ilman tuomitsemista. Mies on itse vastuussa ajatuksistaan, en minä niiden rajoittamisesta. 

ap

Ihmisillä on vapaa tahto ja myös vastuu käytöksestään. Silti tieten tahtoen provosointi on teinimäistä. Ja sekundääristenkin sukuelinten ja alueiden julkinen paljastelu,etenkin suoranainen esittely,varsinkin julkisella paikalla tai yleisön edessä on törkeää. Ajatelkaa lapsia.

Voit muuttaa sinne Saudi-Arabiaan tms jos häiritsee länsimainen pukeutuminen. Toivittavasti viestisi oli vitsi:) jokainen pistää päällensä mitä tahtoo, ei sinne päin ole pakko katsoa jos häiritsee.

Vierailija
285/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, että jotkut naiset voivat ollakin kateellisia! Ymmärrän perseshortsit (jotka muuten valmistetaan tahallaan sellaisiksi, jos joku ei vielä tiennyt), ne ovat mauttomat. Mutta treenitrikoissa minäkin kuljen, jos urheilen. Tekevät ne kyllä liian ohuiksi, jo ihan kestävyydenkin takia. Mutta minkäs teet, kun ei ole valinnanvaraa. Ei tulisi mieleenkään juosta hikeä imevissä college-housuissa! Lisäksi, kuka haluaa kantaa ylimääräisen vaatekerraston mukanaan salille? (Tai edes välttämättä peseytyä muiden nähden) Ja miten se toimii juoksulenkeillä? Jos ihmisellä on näin paljon ongelmia, että toisten juoksutrikoot häiritsee, niin ainakin sellaiset turhanpäiväisyydet kannattaa pitää omana tietonaan. Ilmeisesti elämä on ollut liian helppoa.

Vierailija
286/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää juoksutrikoot tulleet jotenkin erityisesti nykyään muotiin? Olen harrastanut lenkkeilyä 30 vuotta ja ekat juoksutrikoot ostin jo silloin ja olen aina lenkkeillyt juoksutrikoot jalassa.

Olen luullut, että se on ihan tavallista ja yleistä.

Vierailija
287/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinvarpukat näkysälle, nam nam :P

Muistattehan ettei trikoiden alle saa laittaa alushousuja tai jos laitatte niin ne on sitten stringit.

Vierailija
288/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua kirjoitti:

Okei, eli jos ei saa kulkea kireissä trikoissa enää,koska se on heruttamista, miksi sitten kireä t-paita on ok? Miks farkut on ok? Pitäskö sitten suoraan vaan pukeutua säkkiin? :) Jalat ne vaan kuitenkin on :D Jos ei oo aikaisemmin ihmisellä treenitrikoita nähnyt, niin kai se on jo korkeeki aika :DDD Miks kaikki pitää nykyään seksualisoida?

"Nykyään"? Meinaat sitten, ettei 50-luvun tiukkoja housuja seksualisoitu?

https://i.pinimg.com/736x/68/cd/2c/68cd2cd3db9b775984434312cc708945--le…

Tai 80-luvun treenimuotia?

https://i.pinimg.com/564x/e7/f3/33/e7f333a17e1c9726f98f10b457257a26.jpg

https://pics.wikifeet.com/Cathy-Lee-Crosby-Feet-1098497.jpg

http://flashbak.com/wp-content/uploads/2017/02/236_1980s-Silver-Rose-Ca…

Tällaisten muotien päämääränä on aina ollut kiinnittää huomiota, mikä ei tarkoita sitä, että yksittäiset ihmiset haluaisivat epätoivoisesti huomiota. Suurin osa 80-luvun treenaajistakaan tuskin halusi paljastella, mutta muoti oli mitä oli siksi, että se olisi seksikästä.

Vierailija
289/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juoksen ja fillaroin juoksutrikoissa, yks päivä puhkes kumi fillarista js jouduin ottamaan bussin, olenko siis perseen esittelijä, kyllä ihmisillä on ongelmia kun toisten pukeutumista pitää vahdata, no mulla on kyllä kiinteät reidet ja perse, että kelpaahan noita näytelläkin :) fillaroin myös töistä suoraan kauppaan kun säästän aikaa eikä tarvitse raskaita ostoksia kanniskella, kyllä kassajonossa ainakin miesten olen huomannut tykkäävän!!!

Ottamaan bussin XD Taksi otetaan, bussilla matkustetaan.

Vierailija
290/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ketjuja kun luen, alan aina ymmärtää paremmin, miten Afganistan ja moni muu lähi-idän maa liukui burghaan. Vielä 70-luvulla naiset kulki minihameissa ja rannalla bikineissä. Mutta naiset itse ovat kovaäänisimpänä tuomitsemassa muita naisia tyrkyiksi. Jopa tavallisista juoksutrikoista. 

Suomessa on jo asenne nähtävästi se, että peittävämpää ja peittävämpää pikkuhiljaa. 10 vuoden päästä keskustelut menee niin, että näin bussissa tyrkyn naisen, kenellä ei ollut kaapua päällä. Ja taas mennään syvemmälle ja syvemmälle syöksykierrettä.

Vierailija
291/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä et moni täällä puolustaa naisten oikeuksia pukeutua miten haluaa, kuhan on timmi perä.. Eli mukava pukeutuminen on oikeus joka riippuu painosta, just ja samalla puhutaan myös oikeuksista, naurettavaa. Kuinka tyhmiä voi ihmiset olla?

Vierailija
292/469 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaiset kireät trikoot naisilla ovat miesten provosointia ja seksuaalista vallankäyttöä. Oikein esitellään niitä paikkoja, joita miehet pitävät seksikkäinä, eli peppua ja pimppiä, ja sitten sanotaan, ettei saisi seksualisoida näitä herutusvaatteita, koska niitä pidetään "vain omaksi iloksi".

Vierailija
293/469 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä et moni täällä puolustaa naisten oikeuksia pukeutua miten haluaa, kuhan on timmi perä.. Eli mukava pukeutuminen on oikeus joka riippuu painosta, just ja samalla puhutaan myös oikeuksista, naurettavaa. Kuinka tyhmiä voi ihmiset olla?

Musta kyllä näyttää siltä, että tuomitsijat ovat pääasiassa niitä, joiden mielestä trikoot ovat aina huomionhakua. Itse plen kirjoittanut jo aiemmin (enkä ole ainoa) että mulle käyttäjän koko tai ulkonäkö on yhdentekevä. Miehet tai miehinä esiintyvät sitten kirjoittelevat kamelinvarvas-fantasioitaan.

Onneksi en ole ainoa joka EI OLE nähnyt kamelinvarpaita treenatessa, alkaisin epäillä järkeäni ja/tai silmiäni jos oisin ainoa. 😃 Itsellä ei näy ikinä, pikkarit estävät. Mut toki jos on mitkä vaan housut, vaikka farkut, vedetty liian ylös, niin käy. Treenaajat eivät näytä kyllä pääosin vetävän housuja kainaloon. Olisi varmaan aika kamalaa. 😱

Vierailija
294/469 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaiset kireät trikoot naisilla ovat miesten provosointia ja seksuaalista vallankäyttöä. Oikein esitellään niitä paikkoja, joita miehet pitävät seksikkäinä, eli peppua ja pimppiä, ja sitten sanotaan, ettei saisi seksualisoida näitä herutusvaatteita, koska niitä pidetään "vain omaksi iloksi".

Jos näin olisi, niin MIKÄ siinä riepoo?

Mulla ei ole itse asiasta muuta mielipidettä kuin et pukekoon ihmiset mitä haluavat, ihmetyttää tää raivopäinen "SE ON HERUTUSTA" -huutelu. Jos joku vois selittää?

Vierailija
295/469 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen

Vierailija
296/469 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kuntokeskukseen illalla jumppaan, puen trikoot jo kotona ylleni ja hyppään autoon. Säästän monta minuuttia pukemista ja äheltämistä pukkarissa mennen tullen. Treenien jälkeen haen kassini ja hyppään autoon. Joskus poikkean lähikaupassa hakemassa iltapalaa. Onko se keneltäkään pois? En haluais esitellä trikoiden peittämää persettäni mutta joudun sen muodot muille kaupassakävijöille paljastamaan kun ei ole takapuolen peittävää takkia, vain normi huppari päällä. Aivan v***n sama mitä takana jonottava muija tai äijä ajattelee. 

Vierailija
297/469 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole itse asiasta muuta mielipidettä kuin et pukekoon ihmiset mitä haluavat, ihmetyttää tää raivopäinen "SE ON HERUTUSTA" -huutelu. Jos joku vois selittää?

Siinä riepoo se kaksinaamaisuus. Pidetään ihan tarkoituksella vaatteita, joissa tavara on tyrkyllä, mutta sitten sitä ei saisi katsoa eikä siihen saisi kiinnittää mitään huomiota. Naiset tietävät hyvin, millaisia reaktioita tuollaiset ritsankireät vaatteet miehissä herättävät, mutta miesten pitäisi vain hillitä itsensä. Se on nimenomaan seksuaalista vallankäyttöä. Lisäksi homma ei toimi toiseen suuntaan, sillä miehet saavat kyllä kulkea trikoissa munat hölskyen, eikä siitä silti lähde naisilta järki, kun naiset kiihottuvat yleensä jostain muusta kuin visuaalisista ärsykkeistä.

Vierailija
298/469 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä riepoo se kaksinaamaisuus. Pidetään ihan tarkoituksella vaatteita, joissa tavara on tyrkyllä, mutta sitten sitä ei saisi katsoa eikä siihen saisi kiinnittää mitään huomiota. Naiset tietävät hyvin, millaisia reaktioita tuollaiset ritsankireät vaatteet miehissä herättävät, mutta miesten pitäisi vain hillitä itsensä. Se on nimenomaan seksuaalista vallankäyttöä. Lisäksi homma ei toimi toiseen suuntaan, sillä miehet saavat kyllä kulkea trikoissa munat hölskyen, eikä siitä silti lähde naisilta järki, kun naiset kiihottuvat yleensä jostain muusta kuin visuaalisista ärsykkeistä.

Ne on tarkoitettu jännämiesten himoa ja toisten naisten kateutta varten. Sinun huomiotasi ei tosiaan haluta.

Vierailija
299/469 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva mies sulla. Oikein viimeisen päälle hienotunteinen puolisoansa kohtaan.

Vierailija
300/469 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se on hyvin sanottuna. Jos laittaa tavaran tyrkylle, niin on turha luulla, ettei se herättäisi minkäänlaisia reaktioita tai ajatuksia. 

Ja sitten vielä valitetaan siitä, kuinka miehet tuijottavat.