Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
301/469 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ovat hyvännäköiset housut niin naisten kuin miestenkin päällä! Näkyy pimppavakoa ja pullottavaa pippeliä. Nautitaan siitä että ollaan naisia ja miehiä ja että se näkyy!

Vierailija
302/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoot ovat hyvännäköiset housut niin naisten kuin miestenkin päällä! Näkyy pimppavakoa ja pullottavaa pippeliä. Nautitaan siitä että ollaan naisia ja miehiä ja että se näkyy!

Ja se siis EI ole paljastelunhalua, että kuljetaan housuissa, joissa kaikki tuo näkyy ihan tietoisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti sentäs :). Onneksi itselläni ikää on jo liki 50, niin ketään ei enää kiinnosta näin vanhan akan perse. Kaikessa rauhassa olen saanut juoksennella pitkin metsiä, ja tulla salilta kotiin noissa mainituissa trikoissa, eikä kukaan ole pahasti mulkoillut. Tai sitten en vaan jaksa kiinnittää moiseen yhtään mitään huomiota. Sitäpaitsi mulkoilkoon ihan kaikessa rauhassa ja paheksukoon itsensä vaikka hengiltä näinkin ison asian takia, jos siltä tuntuu :). 

Vierailija
304/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään sovittamassa juoksukenkiä ja olin pukeutunut tietysti juoksuvaatteisiin, oli siis trikoot jalassa. Kyllä urheiluliikkeen naismyyjän katse kävi välillä housujeni etumuksessa, vaikka kenkiä oli tietenkin tarkoitus katsoa.

Niin että kyllä ne naisetkin vilkuilee, jos miehellä on tiukat trikoot.

Vierailija
305/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

On se ihme että minä en ole treenaavana ihmisena koskaan tarvinnut käyttää housuja missä minun perseeni näkyy käytännössä kokonaan ja häpyni erottuu selvästi.

Treenaamisella ei asian kanssa ole mitään tekemistä. 

Vierailija
306/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteen voimakkuus ollee korrelaatiossa kamelinvarpaan vakosyvyyden kanssa.

Vierailija
307/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja :D täällä taitaa asiat olla liian hyvin kun menee tunteisiin toisten trikoot. Mitä se teidän persettä kaivaa jos joku on trikoissa?! Mä en koskaan jaksa käydä salilla suihkussa, käyn aina kotona. Enpä jaksa alkaa housuja vaihtelemaan. Myöa treeneihin menen trikoissa, samoin kauppaan koska ovat mukavat päällä. Mitä sitten? Voivoi jos jollakulla menee päivä pilalle, kuljen trikoissa jatkossakin.

Ei kenenkään päivä mene pilalle. Mutta sinua kyllä halveksitaan ja sinulle nauretaan tuollaisesta pukeutumisesta.

Muista myös että julkisella paikalla on lupa kuvata miten paljon vain. Joten älä ihmettele jos joku kuvaa persettäsi ja haaroväliäsi kun *illusi paistaa läpi ja laittaa sen nettiin.

Metsä vastaa aina miten sinne huudetaan.

Vierailija
308/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän miettiä oman päänsä sisältöä, jos tosiaan kovasti triggeröityy siitä, että jotkut käyttävät juoksutrikoita.

Vierailija
309/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja :D täällä taitaa asiat olla liian hyvin kun menee tunteisiin toisten trikoot. Mitä se teidän persettä kaivaa jos joku on trikoissa?! Mä en koskaan jaksa käydä salilla suihkussa, käyn aina kotona. Enpä jaksa alkaa housuja vaihtelemaan. Myöa treeneihin menen trikoissa, samoin kauppaan koska ovat mukavat päällä. Mitä sitten? Voivoi jos jollakulla menee päivä pilalle, kuljen trikoissa jatkossakin.

Ei kenenkään päivä mene pilalle. Mutta sinua kyllä halveksitaan ja sinulle nauretaan tuollaisesta pukeutumisesta.

Muista myös että julkisella paikalla on lupa kuvata miten paljon vain. Joten älä ihmettele jos joku kuvaa persettäsi ja haaroväliäsi kun *illusi paistaa läpi ja laittaa sen nettiin.

Metsä vastaa aina miten sinne huudetaan.

Minä kuvaan ainakin jatkuvasti naisten trikooperseitä. Kun herkut on laitettu ihan tietoisesti tarjottimelle, niin nautitaan sitten. Nettiin en kuvia kuitenkaan laita, vaan ne ovat ihan omaksi ilokseni. Olkaa naiset ylpeitä. Kauneuttanne arvostetaan.

Vierailija
310/469 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv*iä elämästä tulisi jos pitäisi alkaa kaikenlaisten katkerien naisten ja perverssien ukkojen ajatuksia varomaan? Minä hymyilen teille kauniisti takaisin kun katsotte halveksien treenattua pyllyäni. Se tulee ihan yhtälailla esiin farkuissa,enkä todellakaan ala pukeutumaan säkkiin jotta ette pahoita mieltänne. On muitakin vaatteita ajan saatossa paheksuttu "siveettöminä",nyt kuitenkin ollaan jo reippaasti 2000-luvulla. Mitä väliä edes jos joku " hakee huomiota". Ei mikään laki sitä kiellä.

Vierailija
311/469 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helv*iä elämästä tulisi jos pitäisi alkaa kaikenlaisten katkerien naisten ja perverssien ukkojen ajatuksia varomaan? Minä hymyilen teille kauniisti takaisin kun katsotte halveksien treenattua pyllyäni. Se tulee ihan yhtälailla esiin farkuissa,enkä todellakaan ala pukeutumaan säkkiin jotta ette pahoita mieltänne. On muitakin vaatteita ajan saatossa paheksuttu "siveettöminä",nyt kuitenkin ollaan jo reippaasti 2000-luvulla. Mitä väliä edes jos joku " hakee huomiota". Ei mikään laki sitä kiellä.

Voit pitää ihan vapaasti niitä rivoja ja siveettömiä trikoopöksyjäsi, kunhan hyväksyt sitten joidenkin katseet ja puheet.

Vierailija
312/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit pitää ihan vapaasti niitä rivoja ja siveettömiä trikoopöksyjäsi, kunhan hyväksyt sitten joidenkin katseet ja puheet.

Trikoot rivot ja siveettömät? Millä vuosikymmenellä oikein elät? Olisikohan aika tulla jo 2010-luvulle?

Vierailija
313/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihme että minä en ole treenaavana ihmisena koskaan tarvinnut käyttää housuja missä minun perseeni näkyy käytännössä kokonaan ja häpyni erottuu selvästi.

Miten mä en ole koskaan huomannut, että kellään trikoita käyttävällä häpy mitenkään ihmeellisesti erottuisi? Itselläni ei ainakaan.

Vierailija
314/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä en ole koskaan huomannut, että kellään trikoita käyttävällä häpy mitenkään ihmeellisesti erottuisi? Itselläni ei ainakaan.

Kyllä näkyy. Välillä näkyy jopa kosteutta emättimen kohdalla vaaleammissa trikoissa. Ilmeisesti jotkut eivät pidä alla edes alushousuja. Tulee katseltua tyytyväisenä kun noin esitellään. Jotkut oikein seisovat pylly pitkällä korostaen, niin tietenkin tällainen vanhempi setä kyllä katsoo mielellään :) Olen myös kuvannut mehukkaimmat tapaukset.

Vierailija
315/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se häpykumpu ja pimppivako näkyy selvästi, jos on hyvin istuvat trikoot. Eikä siinä mitään, seksikkäältänhän se näyttää.

Vierailija
316/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat paljastelijat pitävät sellaisia trikoita, jotka ovat ikään kuin nahkan näköistä materiaalia, tai sellaista vähän kumimaista. Siinä näkyy ihanasti pil lun muodot ja vako molemmilta puolilta. Ihan vain urheilumielessä tällaisia pitävät ;)

Vierailija
317/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat paljastelijat pitävät sellaisia trikoita, jotka ovat ikään kuin nahkan näköistä materiaalia, tai sellaista vähän kumimaista. Siinä näkyy ihanasti pil lun muodot ja vako molemmilta puolilta. Ihan vain urheilumielessä tällaisia pitävät ;)

Urheilumielessä tottakai. Pilottitakkikin sopii hyvin urheiluun. Ja ihan omaksi iloksihan näitä pidetään.

Parhaita ovat kiiltävät trikoot. Kun siinä pylly pyörii ja kamelinvarvas vilahtaa, niin alakertaan tulee vipinää.

Vierailija
318/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Minä laitan trikoiden päälle shortsit, koska en pidä niiden "perseenesittelystä". Mutta sinä teet juuri niin kuin haluat, näen kaupungilla juoksutrikoita (ilman päällysshortseja) päivittäin useita, ei niissä ole mitään outoa.

Vierailija
319/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa. Minä laitan trikoiden päälle shortsit, koska en pidä niiden "perseenesittelystä". Mutta sinä teet juuri niin kuin haluat, näen kaupungilla juoksutrikoita (ilman päällysshortseja) päivittäin useita, ei niissä ole mitään outoa.

Jos olet nainen, niin ei missään nimessä päällysshortseja. Menee trikoiden idea ja kauniit näkymät täysin hukkaan.

Trikoiden idea on juuri paljastaa muodot, niin naisilla kuin miehilläkin.

Vierailija
320/469 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeneistä tullessa ei mitään ihmeellistä, mutta ihan takuulla nuo lukemattomat treenitrikoonaiset tuolla kaduilla eivät ole tulossa treeneistä :D

En silti itse ajattele, että kyseessä olisi paljastelunhalu tai itsensä esitteleminen vaan päinvastoin, laumailmiöstä ja muodin orjuudestahan siinä on kyse, kun joka toinen kulkee yhtäkkiä jumppatrikoissa tilanteessa kuin tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi