Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
On se ihme että minä en ole treenaavana ihmisena koskaan tarvinnut käyttää housuja missä minun perseeni näkyy käytännössä kokonaan ja häpyni erottuu selvästi.
Treenaamisella ei asian kanssa ole mitään tekemistä.
Miten mä en ole koskaan huomannut, että kellään trikoita käyttävällä häpy mitenkään ihmeellisesti erottuisi? Itselläni ei ainakaan.
Kyllä se häpykumpu ja pimppivako näkyy selvästi, jos on hyvin istuvat trikoot. Eikä siinä mitään, seksikkäältänhän se näyttää.
Ja miehillä näkyy trikoiden etumuksessa selvä kohouma. Näkyy varustuksen koko ja muoto. Joskus ihmettelen, eikö miehiä yhtään ujostuta pitää tuollaisia housuja, joissa pullottaa niin selvästi.
Ei ujostuta ollenkaan, päinvastoin. On kiva näyttäytyä julkisesti tuollaisissa housuissa, kun naiset katsovat etumusta. Siinä tuntee itsensä seksikkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hävetä trikoissa kulkemista? Varsinkin jos ei ole perseen treenaaja ja esittelijä. Naisten ei tarvitse kulkea missään kaavuissa.
Edelleen, rautalangasta: tämä EI ole sukupuolikysymys, vaikka yritätte kovasti sellaista tästä tehdä. Ei ole viehättävää miehenkään kulkea pyöräilyhousuissa, jossa munat villkuu kaikelle kansalle
Minä olen mies ja kuljen niissä pyöräilyhousuissa ja trikoissa munat vilkkuen kaikelle kansalle, jos urheilen. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hävetä trikoissa kulkemista? Varsinkin jos ei ole perseen treenaaja ja esittelijä. Naisten ei tarvitse kulkea missään kaavuissa.
Edelleen, rautalangasta: tämä EI ole sukupuolikysymys, vaikka yritätte kovasti sellaista tästä tehdä. Ei ole viehättävää miehenkään kulkea pyöräilyhousuissa, jossa munat villkuu kaikelle kansalle
Minä olen mies ja kuljen niissä pyöräilyhousuissa ja trikoissa munat vilkkuen kaikelle kansalle, jos urheilen. Sori siitä.
Mä en juuri pyöräile tai hölkkää, mutta kaapissa odottaa sellaiset pökät, joissa on ihan erikseen kalu-kukkaro. Olivat joskus muodissa, uutta tulemista odotan! :) Ja mitä tulee naisten pukeutumiseen, pitäkööt kukin sen tyylinsä, missä haluavat perseensä esitellä. Ei muuta.
Ainakun nainen juoksee trikoissa ohi niin tuumiiko ne miehet:
- No Nyt on kunnon PAISTI ?
Mikään ei ole etovampaa kuin mies pyöräilyshortseissa väärässä paikassa eli kaikkialla missä ei pyöräillä. Ja se inhottava ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja pidän trikoita myös treeneihin mennessä ja sieltä tullessa. Ja on lyhyt takki ja lyhyt paita.
Ei ole oikeasti tullut mieleenkään, että tämä voisi jotain häiritä.
Laita nyt edes pitkä paita. Vai onko kenties tarkoituskin esitellä pullottavaa etumusta?
Onko jollekin yllätys, että miehellä on penis?
Ei se niin yllätä mutta se yllättää että niin harvoilla pyöräilyshortseja muualla kuin pyöräillessä käyttävällä on aivot.
Mua ei sinänsä haittaa vaikka alasti kuljette. En kauhistele ääneen, saatan ajatella että ohhoh kylläpä jotkut kehtaa mutta muuten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua.
Mä taidan olla hieman bi-henkinen, kyylään siksi. Ja toinen syy, tykkään arvuutella, mitä lajia kukin harrastaa. En tosin kyylää negatiivisesti 😉.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, että ne naiset häiriintyivät perseestäsi joka kyllä oli housuilla peitetty, heidän täytyi ajatella persettäsi ilman housuja! Outoja naisia.
On se paljastelun halua silloin kun pehva näkyy läpi niin, että voi laskea selluliittimuhkuroiden määrän. Mielestäni burkakiellon rinalla voisi olla läpinäkyvyyskielto. Kun ei ole niin täytyy ottaa ilo irti ja naureskella sille kuinka moraalittomia jotkut naiset ovat. He saavat minut tuntemaan itseni niin paljon paremmaksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole etovampaa kuin mies pyöräilyshortseissa väärässä paikassa eli kaikkialla missä ei pyöräillä. Ja se inhottava ilme.
Onneksi tämä koskee vain pyöräilyhousuja! Trikoita saa mies ilmeisesti pitää niin paljon kuin huvittaa.
On ihan mahtavaa päästä haistelemaan naisten käytettyjä juoksutrikoita. Tyttöystävän trikoissa oli haarojen kohdalla aivan huumaavat aromit.
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään sovittamassa juoksukenkiä ja olin pukeutunut tietysti juoksuvaatteisiin, oli siis trikoot jalassa. Kyllä urheiluliikkeen naismyyjän katse kävi välillä housujeni etumuksessa, vaikka kenkiä oli tietenkin tarkoitus katsoa.
Niin että kyllä ne naisetkin vilkuilee, jos miehellä on tiukat trikoot.
Tottakai vilkuillaan! Mielelläänhän sitä katsoo, jos on komea mies, jolla pullottaa trikoissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihme että minä en ole treenaavana ihmisena koskaan tarvinnut käyttää housuja missä minun perseeni näkyy käytännössä kokonaan ja häpyni erottuu selvästi.
Miten mä en ole koskaan huomannut, että kellään trikoita käyttävällä häpy mitenkään ihmeellisesti erottuisi? Itselläni ei ainakaan.
Kyllä se häpykumpu ja pimppivako näkyy selvästi, jos on hyvin istuvat trikoot. Eikä siinä mitään, seksikkäältänhän se näyttää.
Ja miehillä näkyy trikoiden etumuksessa selvä kohouma. Näkyy varustuksen koko ja muoto. Joskus ihmettelen, eikö miehiä yhtään ujostuta pitää tuollaisia housuja, joissa pullottaa niin selvästi.
Ei ujostuta ollenkaan, päinvastoin. On kiva näyttäytyä julkisesti tuollaisissa housuissa, kun naiset katsovat etumusta. Siinä tuntee itsensä seksikkääksi.
Onko minun ihan pakko katsoa vieraiden miesten tai naisten erogeenisiä alueita, jos en halua? Trikoiden pitäjille: eikö tosiaan mitään säädyllisempiä pöksyjä löydy? Vaatekaapissa on vain noita törkeän kireitä pöksyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minun ihan pakko katsoa vieraiden miesten tai naisten erogeenisiä alueita, jos en halua? Trikoiden pitäjille: eikö tosiaan mitään säädyllisempiä pöksyjä löydy? Vaatekaapissa on vain noita törkeän kireitä pöksyjä?
On siellä muitakin, mutta ne "törkeän kireät pöksyt" ovat vain parhaat. Kun trikoita kerran kokeilee, niin ei enää muita housuja halua pitääkään. Itsekin pidän trikoita oikeastaan aina muulloin paitsi töissä ja juhlatilanteissa. Lähes kaikki vapaa-aika ja esimerkiksi ostosreissut menevät kyllä trikoot jalassa. Anteeksi siis ne "törkeän kireät pöksyt" jalassa.
Vierailija kirjoitti:
On ihan mahtavaa päästä haistelemaan naisten käytettyjä juoksutrikoita. Tyttöystävän trikoissa oli haarojen kohdalla aivan huumaavat aromit.
Pervo! Emme me naisetkaan haistele miesten kalsareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja :D täällä taitaa asiat olla liian hyvin kun menee tunteisiin toisten trikoot. Mitä se teidän persettä kaivaa jos joku on trikoissa?! Mä en koskaan jaksa käydä salilla suihkussa, käyn aina kotona. Enpä jaksa alkaa housuja vaihtelemaan. Myöa treeneihin menen trikoissa, samoin kauppaan koska ovat mukavat päällä. Mitä sitten? Voivoi jos jollakulla menee päivä pilalle, kuljen trikoissa jatkossakin.
Ei kenenkään päivä mene pilalle. Mutta sinua kyllä halveksitaan ja sinulle nauretaan tuollaisesta pukeutumisesta.
Muista myös että julkisella paikalla on lupa kuvata miten paljon vain. Joten älä ihmettele jos joku kuvaa persettäsi ja haaroväliäsi kun *illusi paistaa läpi ja laittaa sen nettiin.
Metsä vastaa aina miten sinne huudetaan.
Ei mulla kyllä pillu paista läpi, sori vaan:) ja siinähän kuvaa sitten! Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään sovittamassa juoksukenkiä ja olin pukeutunut tietysti juoksuvaatteisiin, oli siis trikoot jalassa. Kyllä urheiluliikkeen naismyyjän katse kävi välillä housujeni etumuksessa, vaikka kenkiä oli tietenkin tarkoitus katsoa.
Tottakai vilkuillaan! Mielelläänhän sitä katsoo, jos on komea mies, jolla pullottaa trikoissa ;)
Juuri näin. Käyn usein urheiluliikkeiden jalkineosastoilla katselemassa niitä paksuja ja suonikkaita siittimiä pullottamassa tiukoissa ja liian pienissä juoksutrikoissa. Samalla tietysti sormetan ynisten hyllyjen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Käyn usein urheiluliikkeiden jalkineosastoilla katselemassa niitä paksuja ja suonikkaita siittimiä pullottamassa tiukoissa ja liian pienissä juoksutrikoissa. Samalla tietysti sormetan ynisten hyllyjen välissä.
Arvasin, että naiset katsovat trikoissa pullottavia etumuksia! Kieltävät sen yleensä häveliäisyyssyistä, mutta totuus näkyy naisten katseista.
Ja saa siis tietenkin katsoa. Eihän kukaan sellaisia housuja vahingossa jalkaansa laita.