Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit esitellä tai et, trikoot esittelevät perseesi koko kansalle.
Mun mielestä kireät farkut ei eroa trikoista, molemmissa on perse esillä.
Farkut harvemmin on läpikuultavaa ja niin ohutta kangasta.
Hassua. Jos mä haluan esitellä treenattua ja ihan helvetin hyvää persettäni, mä nimenomaan laitan jalkaani ne täydellisesti istuvat tiukat farkut. Laitanpa vielä 10 sentin korot, niin se korostuu mahdollisimman paljon. Salille mä menen trikoissa vain ja ainoastaan käytännöllisistä syistä, se nopeuttaa salireissua huomattavasti.
Sama täällä!
Pylly kirjoitti:
Olen mies ja käytän mustia lyhyitä Lycra-Trikoita pyöräillessä ja muutenkin kesäshortseina ja pitkiä mustia Lycra-Tricoita pyöräillessä, missään Tricoissani ei ole mitään säämiskä / pehmike paikkoja pyllynkohdalla.
Pikkareina minulla niissä on Stringit, Tricoot ovat mielestäni tosi mukavat päällä ja urheillessa ne jotenkin tuntuvat tukevan lihaksia.
Itse olen vartaloltani hoikka vähän sellainen feminiininen joten Trikoot näyttävät hyvltä päälläni ja useampikin nainen on kommentoinut että "sinulla on kiva pylly, näyttää hyvältä Trikoissa" enkä ollenkaan ole pannut sitä pahakseni, päin vastoin.
Kyllähän ne Tricoot kivoilta ja eroottisilta näyttävät naistenkin päällä jos on sopusuhtainen vartalo.
Kannustan teitä naisia käyttämään enemmäkin niitä, pitkiä ja lyhyitä shortseja, ei siinä mitään pahaa ole ollenkaan jos nättiä hyvänmuotoista pyllyä vähän näytteleekin.
Kyllähän ne kateelliset niitä negatiivisia kommenteja antavat, voi olla että he itsekkin haluaisivat käyttää Trikoita mutta eivät uskolla / ilkeä tai ovat sellaisen vanhemman konservatiivisen kasvatuksen saaneet että pitää pukeutua epäeroottisesti.
Jokainen saa pukeutua miten haluaa, joten eikun vaan:) uskon että näytät sinäkin hyvälle. Parempi tuokin kun katsella niitä ikuisia kaljamahoja.
T. Treenaava nainen
Offtopic: toivittavasti Kalevauva tekee tästäkin aiheesta biisin. Sen verran kansaa kuumottele aihe.
Ja kyse kuitenkin vain urheiluvaatteesta. :'D
Olenko muka väittänyt niin, että olisi. Etkä osaa lukea?!
Ettei vaan olis omaa kokemusta.;)
Vierailija kirjoitti:
Olenko muka väittänyt niin, että olisi. Etkä osaa lukea?!
Ettei vaan olis omaa kokemusta.;)
Tämä siis 235:lle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi myöntää, että jos on kahdet muuten samanlaiset urheiluasut, mutta toisessa pylly tai kroppa näyttää paremmalta/seksikkäämmältä, hän valitsee ne itseään imartelevat eikä keksiä loputtomiin tylsiä selityksiä.
Toivottavasti tämän kirjoittaja käyttää aina mahdollisimman rumia ja epäistuvia vaatteita, joissa maksimoi rumuuden, jos on istuva ja ei-istuva tarjolla. Muutenhan hän olisi huo346mioh**ra. :D
Kysymys olisi fiksumpi näin päin: jos ap:lla olisi tarjolla kahdet trikoot, jotka toiset ovat mukavammat mutta eivät imartele kroppaa, kun taas toiset jotka niin tekevät mutta eivät ole ollenkaan mukavat päällä. Ap valitsee jälkimmäiset.
Uuh mikä viiltävä analyysi. :D En muista olenko jo moneenkin kertaan kertonut, että käytän huippumukavia treenivaatteita, valitan.
En ihan ymmärrä, miksi kukaan ajattelisi, että esittelen itseäni juuri treenivaatteissa. Hikisenä, meikittömänä, punakkana ja kaikin puolin epäedustavana, jos olen tulossa treeneistä, sinne mennessäkin lenkkarit jalassa ja lippis päässä. Jos joku saa tuosta yhtälöstä paljastelunhalun päällimmäiseksi motiiviksi, niin aika vahvasti katsojan silmässä on. :D
Kiinnitin salilla kerrankin huomiota muihin treenaajiin, kiitos ketjun. Ihan kaiken kokoisia ja ikäisiä oli samanlaisissa vermeissä kuin itse olen. En ole aiemmin edes ajatellut asiaa, koska tosiaan teen omaa treeniä, en arvostele kanssaliikkujien olemusta. :)
ap
Mä kuljen ulkona ulkoiluvaatteissa en treenivaatteissa.
Voin täysin rehellisesti sanoa, että trikoot jalassa tulen salilta koska asun niin lähellä salia, että se on järkevää. En siis esittele persettäni. Käyn usein muuten matkalla vielä kaupassa. Pyllyni ei ole täydellinen, mutta trikoot ovat parhaat salihousut koska näen jos teen liikkeet väärin. Toki iloitsen kehityksestä. Joku joka minut näkee tällä matkalla voi tietenkin kuvitella vaikka mitä ja ihan rauhassa.
Kun menen muuten kaupungille käytän muita vaatteita. Jos joku viettää aikaa muutenkin trikoissa niin se on aivan hyväksyttävä asia.
Kaikilla ei myöskään ole aivan nurkilla jupksumaastoa, heille suotakoon juoksutrikoot matkalle.
Trikoiden hyvänä puolena on se, että kuivuvat nopeasti pesunjälkeen.
Kun tulee kylmä verkkarit ovat lämpimät eli siirryn niihin.
Olen mies ja pidän trikoita myös treeneihin mennessä ja sieltä tullessa. Ja on lyhyt takki ja lyhyt paita.
Ei ole oikeasti tullut mieleenkään, että tämä voisi jotain häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Nää urheilutrikoot arkikäytössä on taas sitä koomista muotivillitystä, jolle naureskellaan 10-20 vuoden päästä vedet silmissä.
Trikoot ovat tosi mukavat jalassa, ei niissä ole mitään koomista. Yleensä asiaa paheksuvat ne, joiden vartalo ei kestä trikoiden pitämistä.
Hirveä meteli yksistä housuista. Trikoita pitäkööt kaikki, jotka haluavat, niin naiset kuin miehetkin.
Mietin mielessäni, että nää paheksujat on jostain Möhkölästä eivätkä ole tottuneet mihinkään muuhun kuin tuulihousuihin. :D Kalliossa asuvana kukaan ei kiinnitä huomiota vaikka ois päivät pitkät pelle hermannina. :D
Luojan kiitos en asu missään perähikiällä, tämä ketju taas muistuttaa siitä. Hrrr..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi myöntää, että jos on kahdet muuten samanlaiset urheiluasut, mutta toisessa pylly tai kroppa näyttää paremmalta/seksikkäämmältä, hän valitsee ne itseään imartelevat eikä keksiä loputtomiin tylsiä selityksiä.
Toivottavasti tämän kirjoittaja käyttää aina mahdollisimman rumia ja epäistuvia vaatteita, joissa maksimoi rumuuden, jos on istuva ja ei-istuva tarjolla. Muutenhan hän olisi huo346mioh**ra. :D
Kysymys olisi fiksumpi näin päin: jos ap:lla olisi tarjolla kahdet trikoot, jotka toiset ovat mukavammat mutta eivät imartele kroppaa, kun taas toiset jotka niin tekevät mutta eivät ole ollenkaan mukavat päällä. Ap valitsee jälkimmäiset.
Uuh mikä viiltävä analyysi. :D En muista olenko jo moneenkin kertaan kertonut, että käytän huippumukavia treenivaatteita, valitan.
En ihan ymmärrä, miksi kukaan ajattelisi, että esittelen itseäni juuri treenivaatteissa. Hikisenä, meikittömänä, punakkana ja kaikin puolin epäedustavana, jos olen tulossa treeneistä, sinne mennessäkin lenkkarit jalassa ja lippis päässä. Jos joku saa tuosta yhtälöstä paljastelunhalun päällimmäiseksi motiiviksi, niin aika vahvasti katsojan silmässä on. :D
Kiinnitin salilla kerrankin huomiota muihin treenaajiin, kiitos ketjun. Ihan kaiken kokoisia ja ikäisiä oli samanlaisissa vermeissä kuin itse olen. En ole aiemmin edes ajatellut asiaa, koska tosiaan teen omaa treeniä, en arvostele kanssaliikkujien olemusta. :)
ap
Ei nuo hymiöt sun sössötystä pelasta. :D Koita vastata vaan siihen sulle esitetyyn kommenttiin. :D Laitetaan vielä hymiö loppuun osoittamaan kuinka olen vastauksesi yläpuolella vähän niin kuin sinäkin esität olevasi.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei nuo hymiöt sun sössötystä pelasta. :D Koita vastata vaan siihen sulle esitetyyn kommenttiin. :D Laitetaan vielä hymiö loppuun osoittamaan kuinka olen vastauksesi yläpuolella vähän niin kuin sinäkin esität olevasi.. :D
Siis jos ei käynyt selväksi, niin tässä ratakiskoa: kuvaamasi tilanne ei tule vastaan koskaan, kun treenivaatteet olen aina valinnut ensi sijassa mukavuuden perusteella. Toivottavasti nyt ymmärsit. :) Btw, en ole tiennyt että kirjoittamallakin voi sössöttää. :D Ehkäpä poistun taas että tämä/nämä minun ruotimiseeni keskittyneet voivat sitten ehkä antaa muiden keskustella muusta kuin minun erinäisistä ominaisuuksistani. Mielikuvitus kyllä lentää, siitä pisteet, olen ollut jo vaikka mitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siis jos ei käynyt selväksi, niin tässä ratakiskoa: kuvaamasi tilanne ei tule vastaan koskaan, kun treenivaatteet olen aina valinnut ensi sijassa mukavuuden perusteella. Toivottavasti nyt ymmärsit. :) Btw, en ole tiennyt että kirjoittamallakin voi sössöttää. :D Ehkäpä poistun taas että tämä/nämä minun ruotimiseeni keskittyneet voivat sitten ehkä antaa muiden keskustella muusta kuin minun erinäisistä ominaisuuksistani. Mielikuvitus kyllä lentää, siitä pisteet, olen ollut jo vaikka mitä. :D
Huokaus. Ymmärsin kyllä, että sinä et ymmärtänyt pointtia edes ratakiskon avulla. Treenaa muutakin kuin sitä persettä, niin hoksaat mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää urheilutrikoot arkikäytössä on taas sitä koomista muotivillitystä, jolle naureskellaan 10-20 vuoden päästä vedet silmissä.
Trikoot ovat tosi mukavat jalassa, ei niissä ole mitään koomista. Yleensä asiaa paheksuvat ne, joiden vartalo ei kestä trikoiden pitämistä.
Hirveä meteli yksistä housuista. Trikoita pitäkööt kaikki, jotka haluavat, niin naiset kuin miehetkin.
Ensimmäisessä kappaleessasi ilkut, että kaikkien kropat eivät kestä trikoiden pitämistä, eli että vain hyväkroppaisilla on oikeus esitellä muotojaan.
Toisessa kappaleessa sanotkin, että kaikenkokoiset niitä voivat pitää. Päätähän jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit esitellä tai et, trikoot esittelevät perseesi koko kansalle.
Mun mielestä kireät farkut ei eroa trikoista, molemmissa on perse esillä.
Farkut harvemmin on läpikuultavaa ja niin ohutta kangasta.
Ei mun treenitrikootkaan ole niin ohuita ja läpikuultavia. Aina sovitan ne ennen ostoa ja pyllistelen pukkarissa testaakseni, ettei mikään kuulla läpi. Osaan myös valita koon niin, ettei muodostu kamelinvarvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ilmeisesti luulet, että täällä on vai yksi ihminen sinua kritisoinut. Voin kertoa, että olen tuon "viiltävän analyysin" kirjoittaja, mutta siitä eteenpäin on joku muu sinulle vastannut.
Etpä sinä muuta näytä osaavan kuin uhriutua, etkä ole muuten vieläkään vastannut, miksi mulkoilet muille ihmisille ilman syytä. Jos mulkoilet, niin tottakai sinusta ajatellaan pahaa ja sinua aletaan arvostella. Kannattaisiko jättää se tuntemattomille mulkoilu vähän vähemmälle, jos ei kestä seurauksia?
En vaivaisi asialla päätäni. Poikkeuksetta ovat kateellisia ja ylipainoisia ja jollain on perusteltava miksi ne trikoissakulkijat on huonompia kuin itse. Oikeasti heitä hävettää oma ylipaino.
Hassua. Jos mä haluan esitellä treenattua ja ihan helvetin hyvää persettäni, mä nimenomaan laitan jalkaani ne täydellisesti istuvat tiukat farkut. Laitanpa vielä 10 sentin korot, niin se korostuu mahdollisimman paljon. Salille mä menen trikoissa vain ja ainoastaan käytännöllisistä syistä, se nopeuttaa salireissua huomattavasti.