Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,yritättekö iskeä ensimmäisenä aina sitä kauneinta naista?

Vierailija
08.09.2017 |

Tämä asia on aina kiinnostanut!kun yleensä kauneimman naisen ympärillä miehet pörräävät.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän aiheen ohi, mutta juuri tällaisesta tilanteestahan matemaatikko John Nash sai idean peliteoriaansa, josta sai Nobelin palkinnon. Hänellä tosin kuviossa blondi oli se, jota kaikki miehet hinkusivat. Mutta jos kaikki miehet hinkusivat blondia ja yrittivät häntä, vain yksi heistä pystyi saamaan blondin ja loput jäivät ilman, koska brunetet eivät lämminneet sille ajatukselle, että ovat blondin jälkeen kakkosena. Parempaan tulokseen miesten kannalta päästiin siis sillä, että miehet iskivät brunetet. Blondi jäi ilman miestä, mutta kaikille miehille löytyi nainen.

Vierailija
62/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pelkkä kauneus ja komeus riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiainamuttajoskus kirjoitti:

Pelottaa nämä hyvännäköiset naiset, ei tulisi mieleenikään niitä lähteä iskemään vaikka itsellä on rahaa ja olen kohtuunäköinenkin. Hyvännäköisiä naisia piirittävätkin yleensä komeat köyhät tyhjäntoimittajat. Ihan norminaiset on jees ja niiden kanssa tulee juttuun, aina löytyy jotain mielenkiintoista keskustelua. Sitten jos on oikein kova tarve saada naisseuraa (ei niin korkeatasoista) niin ei kun vaan lähiökaraokepaikkaan, sieltä seuraa löytyy, vaikka nyt Hervannasta, kun tulee harvoin käytyä. Missäköhän paikassa 50v sinkkumiehen kannataisi käydä Helsinginreissulla?

Hervannassa on myös opiskelija asuntoja. Hmmmmmm........

Vierailija
64/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttua että aina miehiä vaan kiinnostaisi se 'kaunein' nainen. Ensinnäkin makuja on aika monenlaisia ja monilla se kauneus perustuu valtaisaan pakkelimäärään. Toiseksi ainakin itse kiinnostun sellaisista naisista, joilla on edes hiukan älyä ja joiden ulkonäössä on jotakin persoonallista.  En oikein ymmärrä, miksi haluaisin kumppanikseni jonkin muovisen pintaliitobimbon, olkoon vaikka mikä miss Kauhava. Onneksi niillekin löytyy ottajia.  :)

Vierailija
65/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoinen kirjoitti:

Niin siis olen erittäin yksityinen henkilö, joten olen loppuelämäni yksin. Olen yrittänyt parisuhdetta aikoinaan. Sitä kesti yli 3 vuotta. Sitä kuitenkin introverttinä vetäytyy omaan kuoreensa ja tarvitsee omaa tilaa mitä aina ei ollut saatavilla. Kun sitten lähdin omiin oloihini ulos kävelylle ja halusin olla yksin, nainen alkoi valittamaan asiasta ja epäilemään että minulla oli joku toinen. En usko, että on olemassa sellaista henkilöä jolle pystyn avautumaan täysin ja pudottamaan suojani. Jonkun jonka päästää lähelle, ja joka hyväksyy minut kaikkine vikoineni. Joten vastaan vielä kerran, en iske naisia. 

No höh, olet vain yrittänyt vääränlaisen naisen kanssa! Tarvitset introvertin, joka ei ole koko ajan iholla ja joka myös viihtyy hyvin omissa oloissaan. Minä ja mies ollaan molemmat introverttejä ja tämä toimii hyvin. Aika paljon ollaan omissa oloissa mutta myös jonkin verran yhdessä. Meidän lapsi on myös introvertti, hänkin viihtyy omissa oloissaan omassa huoneessaan. 

Välillä kokoonnutaan keittiöön laittamaan ruokaa ja syömään ja jutellaan siinä samalla aika vilkkaastikin. Sitten kun on syöty, kaikki häipyvät taas omiin oloihinsa. Kenenkään ei tarvitse selittää että "tarviin nyt omaa aikaa" kun kaikki on samanlaisia.

Voin vain kuvitella miten ahdistavaa olisi jonkun ekstrovertin kanssa joka olisi koko ajan höpöttämässä ja haluaisi käydä elokuvissa ja tapahtumissa ja ravintolassa syömässä ihan solkenaan. Kuka sellaista jaksaa? Koti on paras paikka! Siellä on ihana rauha.

Vierailija
66/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestytään aika usein baareissa ja muissa tapahtumissa, enkä todellakaan ole porukan "kaunein". Meikkaan kevyesti aina, myös iltamenoissa. Tosin silloin laitan jotain minulle sopivaa huulipunaa. Käytän lähes aina naisellisia mekkoja ja hiukset ovat luonnolliset. Miehet yleensä aloittavat aina juttelun sanomalla, että olen tosi kaunis, kun hymyilen niin paljon. Olen tosin ollut varattu jo lähes kymmenen vuotta, mutta aina kiitän kohteliaasti komplimentista ja voidaan jatkaa iltaa omilla tahoillamme. Tuntuu, että varsinkin tässä iässä kolmenkympin paremmalla puolella miehiä ei todellakaan kiinnosta räpsyripset, tiukat vaatteet ja muutenkin liiallinen laittautuminen. Eniten huomiota saa päinvastoin juuri silloin, kun ei ole panostanut ulkonäköönsä juuri ollenkaan!

Vierailija
67/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan, Pohjanmaa kirjoitti:

Tanssiitelen ensin sitä ruma-Tiinaa ja vaivihkaa kyselen häneltä onko kaunotar-Kirsillä poikaystävää...sitten siirrynkin jo Kirsin viereen. Enhän tohtinut häntä ensin lähestyä.

Loppuillasta yritän työntää Tiinan ruman kaverini Mousen viereen, mutta tuolle pirun muijalle ei ihan hyvä mies kelpaa!! Vaikka on rahaa ja vatsaa!

Akka on Mielummin yksin, kehtaakin suututtaa Mousen!!

Voi ei, tälle en voi olla nauramatta ääneen :D

Vierailija
68/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen vähän persevän seiskan joka on jo alkuillasta pikku kumarassa.

Vierailija
69/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä niin,että yhden illan juttuihin haetaan sitä kauneinta ja parisuhteeseen sitä naapurin tyttömäistä.

T:eräs naapurin tyttö

Yhden illan suhteeseen otetaan mitä saadaan ja suhteeeseen sitten mitä siedetään.

Vierailija
70/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kamala mä oon ku mua ei iske koskaan kukaan..

Vierailija
71/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä, että kaikkein kaunein kiinnostaisi. Ei pelkällä kauneudella pitkälle pötkitä, jos ei ole mitään yhteistä. Toki ulkonäkö on tärkeä, mutta naisen pitää olla sellainen omaa silmää miellyttävä. Lisäksi tietty käytös, juttelut, kemia, vetovoima, yhteensopivuus yms.

-Mies-

Vierailija
72/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on aina kiinnostanut!kun yleensä kauneimman naisen ympärillä miehet pörräävät.

Näin on. Aina on voinut valita parhaat alfat päältä.

Vierailija
73/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, että kaikkein kaunein kiinnostaisi. Ei pelkällä kauneudella pitkälle pötkitä, jos ei ole mitään yhteistä. Toki ulkonäkö on tärkeä, mutta naisen pitää olla sellainen omaa silmää miellyttävä. Lisäksi tietty käytös, juttelut, kemia, vetovoima, yhteensopivuus yms.

-Mies-

Todellisella kauneudella pötkitään pitkälle ja jos olet niin onnekas kerran elämässäsi niin mieleesi ei siinä vaiheessa tule kysyä yhteensopivuutta :D Olet pelkästään innoissasi, että HÄN kiinnitti huomionsa sinuun. Harvoinpa sinä ko tilanteeseen pääset :D

Vierailija
74/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmiten. Oma kauneusihanne naisessa on vähän pyöreämpi nainen.

Vierailija
75/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään naisesta joka on iloinen, hymyilee sekä nauraa paljon koska tällainen nainen on todella helposti lähestyttävä. Naisen ulkonäkö on toki tärkeä mutta todella harvalla miehellä ihanteena on se nainen jota naisten lehdet kauppaavat. Itse en missityypeistä tykkää vaan enemmänkin persoonallisen näköisistä naisista.

Tämä teksti oli kuin omalta näppäimistöltäni. Tosin rajansa nauramisellakin; joku koko ajan räkättävä nainen ei välttämättä miellytä.

Mutta todella tärkeää pelkän ulkonäön lisäksi on ilmeet, eleet ja koko kehonkieli. Ei asiat, jotka sijaitsevat jossakin ulkonäön ja luonteen välillä, ja joissa se luonne saa fyysisen ilmauksensa. Iloinen ja avoin ilme vetää puoleensa, vaikka ulkonäkö olisi ihan tavis. Nyrpeän, koppavan ja elämäänsä kyllästyneen oloiset jätän omaan rauhaansa, olkoot kuinka upeita hyvänsä. Enkä tässä laske vain sitä, tulenko ehkä torjutuksi, mutta en vain ymmärrä miten elämän jaksaa rämpiä läpi nätti naama norsunvitulla, ei kiinnosta tutustua naiseen joka sellaista yrittää.

Vierailija
76/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kauneinta ensin !

Aloita jälkiruuasta, elämä on epävarmaa.

Vierailija
77/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies-

Todellisella kauneudella pötkitään pitkälle ja jos olet niin onnekas kerran elämässäsi niin mieleesi ei siinä vaiheessa tule kysyä yhteensopivuutta :D Olet pelkästään innoissasi, että HÄN kiinnitti huomionsa sinuun. Harvoinpa sinä ko tilanteeseen pääset :D

Sinulta meni kokonaan ohi viestin idea :D

Vierailija
78/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ole objektiivista.

Vierailija
79/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kauneus ekana kiinnittää miehen huomion ja sen jälkeen se mitä tämä kaunotar suustaan päästää..luonne varmasti on monella tavallisemman näköisellä naisella parempi kun ei ole tottunut ylpistelemään tietäen kauneutensa.

Vierailija
80/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi