Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,yritättekö iskeä ensimmäisenä aina sitä kauneinta naista?

Vierailija
08.09.2017 |

Tämä asia on aina kiinnostanut!kun yleensä kauneimman naisen ympärillä miehet pörräävät.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmat miehet lähestyy niitä kauneimpia mutta ne "nössykät katsovat ujona vieressä eikä uskalla puhua.

Miehillä noin yleensäottaen on parempi itsetunto  vaikka olisivat ihan peruspenoja.

Vierailija
82/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iske ketään, oon teini-iästä asti tottunu siihe että naiset tekee aloitteen ja tulee juttelee. Mutta jos lähtisin jotai iskemää jostai porukasta, nii se ois todennäkösesti se kaunein. Ei kuitenkaa aina, joku niistä muista voi olla sen verra mielenkiintone et menee sen kauneimman edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähestyn sitä, joka minua eniten kiinnostaa. Muita en yleensä lähestykään.

Vierailija
84/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua,minua on kehuttu kauniiksi naiseksi ja aina kun tyttöporukassa ulkona ollaan niin kyllä ne miehet minusta kiinnostuu ja huom. haluavat myös tavata jatkossa ja EN ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja enkä tapailuseksiä.Tyttökaverini jäävät usein kyllä ilman miesseuralaisia ja ihan norminäköisiä nämä kaverini.

jep edes pukeutuminen ei auta jos  menen kaverin kanssa joka on sillä kertaa laittautunut enemmän niin ei mitään eroa. Johtuukohan vaan sitten vartalosta koska olen hoikka ja 168cm kun taas kaverini tukevampi ja alle 160cm.. 

Vierailija
85/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen vaikuttaa!!

Jos olen tällännyt vimpan päälle niin saan jostain syystä vähemmän miehiä  luokseni kun taas tyyliin farkuissa ja nätissä topissa/ vähemmän meikkiä miehet lähestyy enemmän?

Vierailija
86/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempanana kyllä. Kauneushan on tosin katsojan silmissä. Tyylillä on kyllä todella paljon merkitystä. Ei se pelkkä ulko näkö riittänyt myöskään silloin nuorempana. 

Vierailija
87/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudot kauneuskäsitykset teillä miehillä; se, jolla on eniten meikkiä ja pisimmät tekoripset on kaunein?? En ymmärrä, en ollenkaan. 

Itse taas miellän pelottavaksi semmosen tyylikkään naisen tyyliin bleiseri, hillitty meikki, kynämekko ja määrätietoinen olemus toi on mielestäni kaunista kun taas söpö on enemmän taas semmonen vähän "höpsö" ja eleiltään erilainen.

Vierailija
88/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska en yleensäkään kiinnostu stereotypisesti kauneimmista naisista.

Tunnistan kyllä ketkä naiset ovat "kirjojen mukaan" kauneimpia, mutta rehellisesti sanoen näen usein kiinnostavimpina ihan muut naiset. Vaikeapa näitä on kirjoitetussa muodossa selittää..

Minulla on ihan Sama miesten kanssa :D nään kyllä kun vastaan tulee "komea" mies ja ajattelen että jaaha, tuolla on paljon vientiä varmasti, mutta minuun hän ei iske millään tasolla. Sitten saattaa olla joku persoonallisen näköinen suurisuinen selittäjä jolla on hassut kengät ja olen ihan myyty, ja kaverit ihmettelevät miksi pidän hänestä.

tässä semmoinen "peruskomea" herra joka ei itseeni iskisi ja jonka unohtaisin nopeasti ja jep se hassupaitainen voi ollakkin yhtäkkiä persoonallisempi ja karismaattisempi.

Vierailija
89/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska en yleensäkään kiinnostu stereotypisesti kauneimmista naisista.

Tunnistan kyllä ketkä naiset ovat "kirjojen mukaan" kauneimpia, mutta rehellisesti sanoen näen usein kiinnostavimpina ihan muut naiset. Vaikeapa näitä on kirjoitetussa muodossa selittää..

Minulla on ihan Sama miesten kanssa :D nään kyllä kun vastaan tulee "komea" mies ja ajattelen että jaaha, tuolla on paljon vientiä varmasti, mutta minuun hän ei iske millään tasolla. Sitten saattaa olla joku persoonallisen näköinen suurisuinen selittäjä jolla on hassut kengät ja olen ihan myyty, ja kaverit ihmettelevät miksi pidän hänestä.

tässä semmoinen "peruskomea" herra joka ei itseeni iskisi ja jonka unohtaisin nopeasti ja jep se hassupaitainen voi ollakkin yhtäkkiä persoonallisempi ja karismaattisempi.

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…

- äskeinen kirjoittaja

Vierailija
90/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kun ne kauniit tulee tekemään aloitteen. Ei ole elämässä tarvinnut liikaa ponnistella naisten eteen. Normaalisti ei tule yrittämisen painetta kun kaikki on liian helppoa. Eräällä tavalla aika surullista.

Vierailija
91/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä isken sitä miltä luulen helpoimmin saavani.

Just tämän takia en koskaan edes vilkaise niitä miehiä kohti, jotka tulee baarissa tai oikeastaan muuallakaan juttelemaan. En halua olla se, jota katsotaan että "tuolta saa helposti" ja se sitten osoittautuu todeksi. Hirveän alentavaa käytöstä muuten tuo touhusi. Lähestyisit edes sitä naista joka sua oikeasti kiinnostaa.

a) ei kaikki voi saada niitä kaikkein kiinnostavampia

b) varma tapa olla koskaan tapaamatta löytää seurustelukumppania on ajatella kaikista seuraan pyrkivistä, että eivät pidä sinua ykkösvaihtoehtona ja vieläpä loukkaantua siitä etukäteen. 

Eikö ravintolasta haeta muuta kuin panoseuraa? Kai siihen muutkin asiat vaikuttavat kuin täydellinen naama ja vartalo.

Vierailija
92/119 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas askarruttaa se,että sellaiset alfamiehet pörräävät ympärilläni.Onko kyse siitä,että luulevat saavansa helposti minulta seksiä?mikä ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa,koska en harrasta mitää yhden illan juttuja.Vai onko se ulkonäkö mikä vetää puoleensa(minua sanotaan hyvin kauniiksi) vai onko alfamiehelle ihan sama onko sellainen pubiruusu tai wt-muija tatskoineen.

Vierailija
93/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on loputon paradoksikäsite vähän niin kuin paras musiikkikappale. Toisen mielestä toinen biisi on paras ja toisen mielestä toinen. Itseä ahdistaa tosin jos omaan makuun liian hyvännäköinen nainen on lähipiirissä.  Menen ujoksi enkä osaa olla oma itseni kun keskustelen sellaisen kanssa ja saatan sössöttää myös

Vierailija
94/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmat miehet lähestyy niitä kauneimpia mutta ne "nössykät katsovat ujona vieressä eikä uskalla puhua.

Miehillä noin yleensäottaen on parempi itsetunto  vaikka olisivat ihan peruspenoja.

Suuri osa niistä itservarmoista on " itsevarmoja " itseään täynnä olevia naristeja joilla narsistille tyypilliseen sävyyn on huono itsetunto ja paha olla. Pakkomielle huomioon on paha ja heidät tunnistaa siitä että ärsyyntyvät jos huomiota ei saa

Vierailija
95/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä isken sitä miltä luulen helpoimmin saavani.

Noilta minäkin sain aina nimittäin klamydian.

oletko kuullu kondomista?

Vierailija
96/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen vaikuttaa!!

Jos olen tällännyt vimpan päälle niin saan jostain syystä vähemmän miehiä  luokseni kun taas tyyliin farkuissa ja nätissä topissa/ vähemmän meikkiä miehet lähestyy enemmän?

viimeisen päälle laittautuminen liian usein viestii ainakin itselle että kyseessä on persoonaltaan " hienohelma " tai hienostelija nainen ja lähestyn siksi jotain toista koska sellaisia ei kaipaa

Vierailija
97/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää.

Olen lopettanut kännissä riehumiset.

Vierailija
98/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulevat yleensä baariin pareittain, jossa on kaunis ja ruma nainen. Tämä kauniimpi jää usein helposti yksin, kun kukaan mies ei usko mahdollisuuksiinsa eikä uskalla lähestyä tätä. Sen sijaan rumempaa kannattaa yrittää. Hän on otetttu saamastaan huomiosta ja pääset pesälle helpommin, jos et ole liian kranttu itse.

Vierailija
99/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja täysin turha ketju. kaikki tiedämme, että ne miehet, joita tällä alustalla lojuu, eivät yritä ketään, koska niillä on velliä pöksyissä ja sisu kaulassa. Ne ovat isiään surkeampia pojanvätyksiä, jotka ovat rakentaneet itselleen suojamuurin naisia ja ihmissuhteita vastaan rumasta naamastaan, läskistä perseestään, pienestä leuasta ja munasta, olemattomista tuloista jne.

Mutta niiden isillä oli ihmissuhde. Niiden alfa-iskät "saivat" ainakin kerran. Ja isäänsä nuo pojut eivät katso, koska isät ovat heihin pettyneet ja he vetäneet siitä herneen nenäänsä, koska satukirjoissa sammakkoa suudellaan ja siitä tulee prinssi ihan noin vain, lainkaan ponnistelematta.

Äiti hoiti aina kaiken, mikseivät naiset nytkin hoitaisi kaikkea vässyköiden puolesta?

No, koska elämä ei ole satu eikä sammakosta tule naisen kosketuksella prinssiä. Sammakon pitäisi itse nähdä vaivaa, huolehtia hygieniastaan, opetella olemaan ihmisten seurassa normaali ihminen, kouluttautua ja hakeutua työelämään ja olla aktiivinen ja miellyttävä (normaali) kaikissa kohtaamisissaan.

Vierailija
100/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän