Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,yritättekö iskeä ensimmäisenä aina sitä kauneinta naista?

Vierailija
08.09.2017 |

Tämä asia on aina kiinnostanut!kun yleensä kauneimman naisen ympärillä miehet pörräävät.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä isken sitä miltä luulen helpoimmin saavani.

Just tämän takia en koskaan edes vilkaise niitä miehiä kohti, jotka tulee baarissa tai oikeastaan muuallakaan juttelemaan. En halua olla se, jota katsotaan että "tuolta saa helposti" ja se sitten osoittautuu todeksi. Hirveän alentavaa käytöstä muuten tuo touhusi. Lähestyisit edes sitä naista joka sua oikeasti kiinnostaa.

Ei naisissa muu oikeasti kiinnosta ellei ole työkavereista kyse.

Vierailija
102/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää ketään kun vaimo.mutta juttelemaan saatan mennä ja ei nyrpeetä ylpeetä vaan kivan näkösen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, että kyllä mä itse kiinnostun yleensä siitä komeimmasta miehestä. Mutta mun silmään komein ei välttämättä ole kavereideni silmissä komein. Joskus saatan mennä juttelemaan ja sitten saattaa osoittautua, että ei-niin-komea kaverinsa onkin henkisesti enemmän mulle sopiva. Mutta kyllähän sitä aluksi kiinnostutaan ensin ulkonäöstä.

Vierailija
104/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu tilanteesta. Joskus koitan iskeä sitä seurueen kauneinta, mutta joskus itseluottamukseni ei siihen riitä ja valkkaan kohteeksi enemmän keskikastia olevan naisen.

Vierailija
105/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pokaa välttämättä ekana kauneinta vaan menen ihan siinä järjestyksessä kun tulevat vastaan. Ei mitää järkeä tehä kattavaa "missikilpailua" omassa päässä ennen yrittämistä kun toiset ehtii apajille siinä välissä.

Vierailija
106/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän iskeä sen, jolla on "carpe diem" tai muu henkevä mietelause tatuoituna alaselkään.

Hauska :D. Itsekin katson vinoon näitä mietelauseilijoita, mutta tyylinsä kullakin, ei haittaa ystävillä nämä, vaikka itse vierastan . Olen siis nainen . 

Vierailija
107/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan sitä minulle sopivinta naista.

Vierailija
108/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän iskeä sen, jolla on "carpe diem" tai muu henkevä mietelause tatuoituna alaselkään.

Itse etsin sitä jolla alavatsaan tatuoituna "urina jacta est"

Vierailija
109/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut yrittää iskeä ketään - koska en ole ikinä ollut kännissä - mutta jos uskaltaisin, niin tietenkin kaunista. Miksi katsoisin, että hei, tuo muuten ei ole hyvännäköinen, joten yritänpä häntä?

Vierailija
110/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en poistu kotoani eikä täällä ole ketään jota iskeä niin hankala sanoa missä järjestyksessä toimisin. Pituusjärjestys olisi muuten hyvä mutta ääripäät eivät kummatkaan kiinnostaisi. 

Vierailija
111/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan uskaltanut yrittää iskeä ketään - koska en ole ikinä ollut kännissä - mutta jos uskaltaisin, niin tietenkin kaunista. Miksi katsoisin, että hei, tuo muuten ei ole hyvännäköinen, joten yritänpä häntä?

Ei se känni siihen mitään vaikuta.Joillakin vaikuttaa.

Vierailija
112/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nykyään ihmissuhteet solmita netissä?Baareissa käydään vaan äijäporukalla kaljoilla.

Vierailija
113/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoksi kauneinta, panoksi helpointa.

Vierailija
114/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pelipaikat missään tule tuolla lailla rivissä vastaan, että siinä olisi iso lauma naisia joista vaan valitaan.

Silloin tartun tilaisuuteen, kun tilaisuus on. Silmää täytyy tietty miellyttää, mutta ei nyt mikään kaupungin kaunein prinsessa tarvitse olla. On mulla myös jonkinlainen realistinen käsitys omasta itsestänikin, en ole klassisen komeakasvoinen ja supliikki on kovalla yrityksellä keskitasoa, joten en tee itsestäni idioottia yrittämällä missejä.

Ei kai perusmallin perunanenäinen marjaanakaan nyt ala mitään elokuvatähden näköistä miestä jututtaa?

Vierailija
115/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rietenkään. Kannattaa aina iskeä sitä vähemmän hyvännäköistä numero kakkosta. Se on voittava taktiikka ja siitä on saatu Nobelin palkintokin.

Vierailija
116/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän yleensä koko illan kaljaa aloitetta suunnitellen ja sitten valomerkin jälkeen yritän jotain, jos on enää mitään jäljellä.

Vierailija
117/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn sitä, joka itseäni kiinnostaa ja johon saan katsekontaktin. Yleensä se kiinnostava on sen porukan kauneimpien joukossa, mutta ei aina se joka luulee olevansa kaunein.

Vierailija
118/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä isken sitä miltä luulen helpoimmin saavani.

Just tämän takia en koskaan edes vilkaise niitä miehiä kohti, jotka tulee baarissa tai oikeastaan muuallakaan juttelemaan. En halua olla se, jota katsotaan että "tuolta saa helposti" ja se sitten osoittautuu todeksi. Hirveän alentavaa käytöstä muuten tuo touhusi. Lähestyisit edes sitä naista joka sua oikeasti kiinnostaa.

Tätä tulin sanomaan. Että lähestykää nyt herttileijaa yksinkertaisesti sitä naista, joka kiinnostaa. On aika epätoivoista ja noloa lähestyä naisia jonkin todennäköisyyslaskelman ja ulkoa saneltujen kriteerien perusteella. Ja jos itseä kiinnostavia naisia ei satu olemaan näkösällä, niin miksi ihmeessä pitäisi lähestyä ketään?

Vierailija
119/119 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt enää parin vuoden yrittämisen jälkeen ravintoloissa kun huomasin ettei edes ne rumemmat olleet kiinnostuneita seurastani. Sitten elelin yli 10 vuotta yksikseni itkeskellen. Sitten päätin vielä yrittää kun halusin lapsia ja löysin lopulta netistä naisen, jonka kanssa avioiduimme ja hankimme lapset. Onneksi löysin reilusti nuoremman, joten hän voi sitten loppuaikoina toimia myös omaishoitajanani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi