Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,yritättekö iskeä ensimmäisenä aina sitä kauneinta naista?

Vierailija
08.09.2017 |

Tämä asia on aina kiinnostanut!kun yleensä kauneimman naisen ympärillä miehet pörräävät.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken sitä, joka vaikuttaa mielenkiintoisimmalta. Läheskään aina se ei ole kollektiivisesti kauneimmaksi mielletty.

Vierailija
22/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä menen baariin ja näen todella kauniin, laitetun naisen pukeutuneen upeaan iltapukuun niin en lähesty häntä. Hänen kaltaisensa naiset monesti arvostavat valtavasti omaa ja vastapuolen ulkonäköä eli pinnallisuutta. Varsinkin nykypäivän naiset joilla on huulet täynnä silikonia ja jättimäiset ripset vievät itseltäni tutustumis halut.

Tykkään naisesta joka on iloinen, hymyilee sekä nauraa paljon koska tällainen nainen on todella helposti lähestyttävä. Naisen ulkonäkö on toki tärkeä mutta todella harvalla miehellä ihanteena on se nainen jota naisten lehdet kauppaavat. Itse en missityypeistä tykkää vaan enemmänkin persoonallisen näköisistä naisista.

Baareissa aika harvoin ollaan iltapuvussa... En minäkään lähestyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan oman tyylistä ja oman ikäistä.

Vierailija
24/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan yritä sitä stereotyyppisesti kaikkein "kauneinta" naista. Tämä siitä syystä, että heillä (valitettavasti) tuntuu se oma ulkonäkö olevan koko elämän sisältö ja tietäessään olevansa ns. kaunis, niin sitten se näkyy asenteessa. Mikään ulkonäkö ei kuitenkaan koskaan voi korvata luonnetta. Kus'päistä naista ei jaksaisi nurkissaan, ei vaikka se olisi miss maailma. Ja kertaseksiä ei näiltä diivoilta diivamaisuuden takia irtoa. Joten what¨s the point? Hiivittää siinä illan mittaan kuunnellen tyhmiä juttuja? Kun voi "remuta" ei-niin-prinsessojen, mutta kauniiden naisten kanssa ihan kunnolla ja pitää ehkä hauskaa illan päätteeksikin. Ja siinä on mahdollisuus jopa johonkin suurempaan ajan kanssa.

Joten prinsessat ja suuret kaunottaret - ei jatkoon!

Vierailija
25/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauneimmalla naisella on hauskimmat jutut niin sitten yritän häntä. En ole kiinnostunut seurustelumielessä ihmisistä, jotka eivät ole iloisia ja huumorintajuisia.

Vierailija
26/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan yritä sitä stereotyyppisesti kaikkein "kauneinta" naista. Tämä siitä syystä, että heillä (valitettavasti) tuntuu se oma ulkonäkö olevan koko elämän sisältö ja tietäessään olevansa ns. kaunis, niin sitten se näkyy asenteessa. Mikään ulkonäkö ei kuitenkaan koskaan voi korvata luonnetta. Kus'päistä naista ei jaksaisi nurkissaan, ei vaikka se olisi miss maailma. Ja kertaseksiä ei näiltä diivoilta diivamaisuuden takia irtoa. Joten what¨s the point? Hiivittää siinä illan mittaan kuunnellen tyhmiä juttuja? Kun voi "remuta" ei-niin-prinsessojen, mutta kauniiden naisten kanssa ihan kunnolla ja pitää ehkä hauskaa illan päätteeksikin. Ja siinä on mahdollisuus jopa johonkin suurempaan ajan kanssa.

Joten prinsessat ja suuret kaunottaret - ei jatkoon!

Ei ole irronnut sinulle vai mistä tämä päätelmä? Aivan varmasti irtoaa yhtä todennäköisesti kuin muiltakin, jos nainen sinusta lainkaan pitää.

Vierailija
27/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorinta ulkonäköön katsomatta.

Vierailija
28/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tyhjäpäiset Silikoni-Maisat ällöttävät! Pitsakka huumorintajuinen ja keskustelukykyinen luomunainen saa sydämeni sykkimään, eikä muutama ylimääräinen kilo yhtään haittaa. Seksin kuitenkin pitää sujua hvyin!

Vierailija
29/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten kiva huomata, että Lauri Markkasella oli tällainen luomunainen, ei ollut yhteiskuvassa silmänympärystöjä maalailemalla pilattu!

Toista laitaa edustaa Barkovin... en nyt viitsi kuvailla, ettei mene sensurointiin. 

Vierailija
30/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä,että miehet mielummin hakevat sieviä ja nättejä naisia,eikä vaan sitä kauneinta naista.Itse naisena kanssa välttelen niitä komeita miehiä,koska aina osoittautuvat itsekkäiksi,pettäviksi ja olo on kurja,kun huomaa,että mies vaan flirttailee muiden naisten kanssa vaikka olisi n.s sinun miesystäväsi.Onnellisin olen ollut ihan tavallisen miehen kanssa.

Vierailija
31/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on aina kiinnostanut!kun yleensä kauneimman naisen ympärillä miehet pörräävät.

Minua yleensä kiinnostaa enemmän jotenkin persoonalliset naiset tai joistain tulee vaan sellainen fiilis?

Mutta en minä ketään uskalla lähestyä eikä naisetkaan ole ikinä kiinnostuneet.

Vierailija
32/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jolta näyttäisi saavan vastakaikua.

Vierailija
33/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan, Pohjanmaa kirjoitti:

Tanssiitelen ensin sitä ruma-Tiinaa ja vaivihkaa kyselen häneltä onko kaunotar-Kirsillä poikaystävää...sitten siirrynkin jo Kirsin viereen. Enhän tohtinut häntä ensin lähestyä.

Loppuillasta yritän työntää Tiinan ruman kaverini Mousen viereen, mutta tuolle pirun muijalle ei ihan hyvä mies kelpaa!! Vaikka on rahaa ja vatsaa!

Akka on Mielummin yksin, kehtaakin suututtaa Mousen!!

Noin kiero kaveri ei kelpaa.

Terv. Kaunotar-Kirsi

Vierailija
34/119 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Silicons kirjoitti:

Oli muuten kiva huomata, että Lauri Markkasella oli tällainen luomunainen, ei ollut yhteiskuvassa silmänympärystöjä maalailemalla pilattu!

Toista laitaa edustaa Barkovin... en nyt viitsi kuvailla, ettei mene sensurointiin. 

Odotas jos pääsee isommille kentille! Barkovin pommi 10/10!

Vierailija
35/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinä selvästi ymmärsit asian sanoman. Taidat kuulua niihin ihmisiin jotka tällä palstalla pätevät huomauttelemalla toisten kirjoitusvirheistä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä menen baariin ja näen todella kauniin, laitetun naisen pukeutuneen upeaan iltapukuun niin en lähesty häntä. Hänen kaltaisensa naiset monesti arvostavat valtavasti omaa ja vastapuolen ulkonäköä eli pinnallisuutta. Varsinkin nykypäivän naiset joilla on huulet täynnä silikonia ja jättimäiset ripset vievät itseltäni tutustumis halut.

Tykkään naisesta joka on iloinen, hymyilee sekä nauraa paljon koska tällainen nainen on todella helposti lähestyttävä. Naisen ulkonäkö on toki tärkeä mutta todella harvalla miehellä ihanteena on se nainen jota naisten lehdet kauppaavat. Itse en missityypeistä tykkää vaan enemmänkin persoonallisen näköisistä naisista.

Baareissa aika harvoin ollaan iltapuvussa... En minäkään lähestyisi.

Vierailija
36/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua,minua on kehuttu kauniiksi naiseksi ja aina kun tyttöporukassa ulkona ollaan niin kyllä ne miehet minusta kiinnostuu ja huom. haluavat myös tavata jatkossa ja EN ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja enkä tapailuseksiä.Tyttökaverini jäävät usein kyllä ilman miesseuralaisia ja ihan norminäköisiä nämä kaverini.

Vierailija
37/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin tällöin kavereiden kanssa viihteellä ja heidän seura on viihdyttävää, samoin jos tulee juteltua muiden mukavien, hauskojen ihmisten kanssa. Lieveilmiöinä ovat iskuhait. Näillä ihmisillä on takaraivossaan agenda ja se näkyy käytöksessä.

Paras iskuyritys on spontaani, "en ollut hakemassa mitään mutta sinä kiinnostat". Huomautuksena ettei tuo toimi iskurepliikkinä ilman tilanteen aitoutta. Silloin ihminen epäröi iskemistä mutta syttynyt kipinä pakottaa toimimaan. On lähdössä mutta palaa, on sanomassa mutta jättää sanomatta, katsoo ja katsoo tarkemmin, siirtää katseen ja palaa. Se taistelu muuvin järkevyydestä sisimmässä. Hyvä näyttelijäkään ei saa siihen sitä aitoa tunteen seittiä, vaikea teeskennellä spontaanin vahvan kiinnostuksen heräävää tunnetta. Toki ihminen voi olla varattu eli se taistelu sisimmässä on 70% tapauksissa pettäjän oman moraalin vääntöä.

Ne iskuyritykset, jotka kiertelevät ja kaartelevat heti tutustumisen alussa ovat epämiellyttäviä kun ne ovat niin ilmiselviä. Minä ainakin huomaan mitä mies on pelaamassa käytöksellään ja taktiikallaan. Tiedättehän, ihmisen suurin sukupuolielin on aivot. Minä olen valinnut pinon päältä parhaimmat, eli ne spontaanit, ihastuneet, älykkäät ja viehättävät ihmiset. Toki he ovat miehiä mutta yksi yhteinen piirre heissä on, he suhtautuvat toisiin ihmisinä, yksilöinä, ei sukupuolensa edustajina.

Vierailija
38/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa nämä hyvännäköiset naiset, ei tulisi mieleenikään niitä lähteä iskemään vaikka itsellä on rahaa ja olen kohtuunäköinenkin. Hyvännäköisiä naisia piirittävätkin yleensä komeat köyhät tyhjäntoimittajat. Ihan norminaiset on jees ja niiden kanssa tulee juttuun, aina löytyy jotain mielenkiintoista keskustelua. Sitten jos on oikein kova tarve saada naisseuraa (ei niin korkeatasoista) niin ei kun vaan lähiökaraokepaikkaan, sieltä seuraa löytyy, vaikka nyt Hervannasta, kun tulee harvoin käytyä. Missäköhän paikassa 50v sinkkumiehen kannataisi käydä Helsinginreissulla?

Vierailija
39/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isken kaksikosta sitä naapurintyttömäistä kun on helpommin lähestyttävä kuin vahvasti meikattu kaunotar. Luonnollisempi tyyli on mieleeni :)

Ilmankos mä oon taas saanut helpommin miesseuraa ilman meikkiä tai jollain kaverilta lainatulla huulipunalla...

Vierailija
40/119 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskisin sellaisen naisen joka kiinnostaa.

Pidän fiksuista, hymyilevistä ja pyöreistä naisista. Akateeminen koulutus plussaa.

Kaikesta muusta voin "tinkiä", mutta laihaa naista en yrittäisi ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä