Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän lyhyistä miehistä

Vierailija
06.09.2017 |

Pitkät miehet ovat jotenkin kolkon ja kömpelön näköisiä.
Itse olen keskipituinen, (168 cm) nainen. Nykyinen mieheni on minun pituiseni.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako myös olla kalju ja työtön? Enkä sitten tarjoa ekoilla treffeillä.

Vierailija
22/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suht pitkä mutta minulle kelpaavat vain lyhyt naiset. 155-165cm on paras. Tinderissä valehtelen pituudekseni 170cm jotta nuo "minulle ei kelpaa alle 180/185cm" naiset karsiutuvat pois. Voisin helposti olla vähemmän pinnallinen ja kelpuuttaa pidempiä. Kuitenkin kun naiset nyt harrastavat tuota pituusrasismia niin ajattelin että kai se sitten on ok jos minäkin.

Rasismi tarkoittaa rotusortoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun tekee mieli käyttää kokkareita. Eikö teitä häiritse olla miestänne päätä pidempi? Miehen pitää olla sen pituinen, että kun mulla on korkokengät jalassa niin on silti pidempi.

Vierailija
24/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 cm on lyhyt.

Vierailija
25/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenhan on, kuin pikku-ukonsieni joka kasvaa keski, itä- ja eteläeuroopassa. Tappavanmyrkyllinen sienisuku. yksi pikku-ukonsieneistä on myrkkyukonsieni joka on myös tappava.

Vierailija
26/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mä myös, sellainen menninkäinen on niin söpö. Jos on korkea ääni niin se on plussaa. Mulla on sängyn vieressä sellainen pikkusänky sille pedattu, sanon illalla hyvää yötä ja sieltä kuuluu kimeä vastaus. Tuttia ei oo huolinut?

Vierailija
27/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun tekee mieli käyttää kokkareita. Eikö teitä häiritse olla miestänne päätä pidempi? Miehen pitää olla sen pituinen, että kun mulla on korkokengät jalassa niin on silti pidempi.

Jotkut naiset on itsenäisiä eikä elä vaan miehen kautta. Kaikkien ei tarvitse edes ottaa miehen sukunimeäkään.

Vierailija
28/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti alamittainen mies, joka koettaa manipuloida naisia uskomaan, että kyllä lyhytkin kelpaa.

Kukaan ihminen ei tosin ole alamittainen.

Vierailija
29/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyissä miehissä on sitä jotain. Ehkä siksi, että omien havaintojeni mukaan lyhyillä miehillä on isoimmat vehkeet. Koolla on merkitystä, mutta se merkittävin mitta on ihan joku muu kuin pituus varpaista päälaelle.

Vierailija
30/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 160-175cm ois juuri sopiva. T. 155cm

Vierailija
31/35 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suht pitkä mutta minulle kelpaavat vain lyhyt naiset. 155-165cm on paras. Tinderissä valehtelen pituudekseni 170cm jotta nuo "minulle ei kelpaa alle 180/185cm" naiset karsiutuvat pois. Voisin helposti olla vähemmän pinnallinen ja kelpuuttaa pidempiä. Kuitenkin kun naiset nyt harrastavat tuota pituusrasismia niin ajattelin että kai se sitten on ok jos minäkin.

Olen 160 cm enkä koskaan ole mitannut treffikumppaniani, mutta ihan silmämääräisesti osaan sanoa että aika moni on ollut max 170 cm, eikä todellakaan ole pituuteen homma kaatunut.

Jos kuitenkin mies olisi selvästi valehdellut minulle mistä tahansa asiasta, niin homma tyssäisi siihen.

Sinäkö et koskaan ole valehdellut miehelle pienintäkään juttua? Mutta joo, tällä foorumilla mieshän ei voi tehdä mitään muuta kuin väärää. 

Vierailija
32/35 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kanssa, tosin olen itse 161 cm. nykyinen on 165, edellinen 171 ja ihan eka 161cm, väliin on mahtunnut kaikenlaista jopa yksi 189 cm, mutta lyhyet on mun juttu

Vierailija
33/35 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, olen itse 171 cm ja kaikki kumppanini, myös nykyinen aviomieheni, ovat olleet alle 180 cm. Jostain syystä ihastun aina melko lyhyisiin miehiin.

Vierailija
34/35 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Kelpuutat vain lyhyitä naisia, koska jotkut naiset kelpuuttaa vain pitkiä? Jos tosiaan tykkäisit lyhyistä naisista niin sitten tuossa ei olisi mitään ongelmaa, mutta tuo syy/perustelu kuulosti vähän erikoiselta. Minäkin voisin alkaa rajoittamaan miestarjontaa sanomalla, että koska jotkut miehet tykkää vain isoista rinnoista naisella niin minä kelpuutan vain rintalihaksittomia miehiä. Tai kun jotkut miehet tykkää vain vaaleista naisista, niin minäkin huolin vain vaaleita miehiä. Huolimatta siitä, että osuisin itse noihin joidenkin miesten kriteereihin. Omaan nilkkaanhan tuollainen lapsellisuus lopulta osuu :) Ja pinnallisuudesta on ihan turha mussuttaa, varsinkaan jossain Tinderissä. Se on sen toinen nimi.

Niin, lapsellisia tuollaiset jutut kyllä ovat mutta jostain syystä se on ihan hyväksyttävää naiselle tehdä. Meinaan että enpä ole koskaan kuullut naisten haukkuvan naista joka tuolleen tekee. Sitten kun mies tekee saman niin se onkin täysin eri juttu ja juu onpahan se kyllä ihan täys kusipää.

Sillähän ei ole mitään väliä tykkäänkö oikeasti lyhyistä vai ei. Ihme naislogiikkaa. Kyllä muillakin kuin naisilla on oikeus valita kenen kanssa seurustelevat ja kenen kanssa ei, syistä riippumatta. Naiset pystyisivät ihan hyvin tykkämään lyhyistäkin miehistä, ei se pinnallisuus ole mitään muuta kuin oma valinta. 

Ehkä te naiset joku päivä ymmärrätte pointin miksi tämän teen ja sitten lopetatte oman peilikuvanne haukkumisen.

Vierailija
35/35 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöstä asti katsellut kateellisena lyhyempiä tyttöjä, joita pidempi mies vähän kumartuu suutelemaan tai halaamaan tai jotka nosti syliinsä. Huooh. Kun sen saisi edes kerran kokea niin voisi sitten lopettaa siitä obsessoimisen. 

N176

Optimaalinen miehen pituus tämän "pakkomielteen" harjoittamiselle olisi varmaankin 185 cm tai enemmän...? Onhan tuon pituisia miehiä nyt vaikka kuinka paljon, eli ei luulisi olevan vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän