Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hs: 7 myyttiä sinkkuudesta

Vierailija
06.09.2017 |

Mitä mieltä artikkelista?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni erään bändin keikalla ja eksäni kirjakaupassa kun satuimme hakemaan juuri samaa teosta. Olen juuri se ihminen joka hehkuttaa rakkauden löytyvän vaikka kaupan kassajonosta, koska se on mielestäni luontevinta noin... olen myös ujo introvertti enkä höpötä mielelläni vieraiden kanssa, mutta kun se kemialtaan oikea ihminen osuu kohdalle niin sen tuntee ihan selkäytimessä :)

Sinussa on jotain erityistä, olet esimerkiksi poikkeuksellisen kaunis. Tavallisennäköiselle naiselle ei käy koskaan noin.

En tiedä tämän kirjoittajan ulkoisesta kauneudesta, mutta eksäni veli löysi naisensa vähän tällä tavalla ja sitä naista ei oltu kauneudella siunattu. Ulkonäköä enemmän vaikuttavat tilanne, kemia ja se jokin mitä on mahdotonta selittää. 

Vierailija
82/83 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuullut päinvastaisen väittämän kolmoskohdasta. Isopeniksiset tykkäävät harrastaa villiä seksiä mahdollisimman monen kanssa, kun ei tarvitse häpeillä mitään sillä alueella, kun taas toiset joutuvat sitoutumaan nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kuullut päinvastaisen väittämän kolmoskohdasta. Isopeniksiset tykkäävät harrastaa villiä seksiä mahdollisimman monen kanssa, kun ei tarvitse häpeillä mitään sillä alueella, kun taas toiset joutuvat sitoutumaan nopeasti.

Villit isopeniksiset miehet :D