Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yli nelikymppinen nainen

Vierailija
06.09.2017 |

Ja minulla on aivan harmaat hiukset. Juuri mietin jätänkö värjäämättä. Jättäisitkö sinä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä värjää, harmaa on hieno väri. Jos mietit sitä, että näytät vanhukselta, niin kyllä se on muista asioista kiinni kuin hiusten väristä. Itse kasvatin oman värin (joka on siis suurelta osin harmaa) alle 40-vuotiaana. Hyvä päätös, ei tarvitse miettiä juurikasvua, säästyy rahaa, ei turhia kemikaaleja päähän. Ja tietysti mulla on nyt hienon väriset hiukset, värjätty hius näyttää omaan silmään nykyään kamalalta.

Tästä mallia:

Sarah Harris Vogue

Jotenkin musta tuntuu, ettei ap näytä tuolta linkin naiselta harmaine hiuksinensa.

Eiköhän se harmaus yleisesti tee mummon näköiseksi ennemmin kuin parantaa ulkonäköä.

Joo en näytä. Tuota että näyttäisin täysin mummolta pelkään koska jo nyt näytän vanhalta.

Vierailija
22/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ennen hautajaisia kuitenkaan värjää. Olet sopivamman näköinen harmaissa kuin punaisissa hiuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö on sulle tärkeää, sen kun väriä päähän vain.

Itselleni se ei ole merkittävä asia. Mun hiukset harmaantui jo kolmekymppisenä ja harmaina ovat saaneet rauhassa pysyä. Mulle on ihan sama, pitääkö joku mua vanhan näköisenä. Pääasia, että toiminta siellä hiusten alla on vilkasta.  :)

Vierailija
24/24 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taito on näyttää ikäiseltään, mutta ei vanhemmalta. Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kun on, oltiin joskus 20-kymppisiä mutta se menee ohi, kaikilta.  Enemmän huomiota ryhtiin ja ruokavalioon, terveyteen. Ei harmaantuviin hiuksiin.