Paikalla ketää yksinäisiä naisia...
Kommentit (25)
Keillä jäi seksi viikonloppuna kokematta?
Aina jää viikonloppuisin saamatta. Puolisoltani en ole saanut seksiä vuosiin.
Onneksi minulla on rakastaja, jolta saan älyttömän hyvää seksiä. Ensi viikolla siis sellaista edessä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä..
Mitäs oisit halunnu....
Tampereella kanssa hyvä mies jouten, jos näitä seksittömiä rupee täällä kovasti pyöriin ;) Hyvin oot vierailija ratkassu ongelman. Toi ei oo mun mielestä enää edes uskottomuutta. Jos ei kumppani ymmärrä hoitaa niin joku muu ymmärtää. Seksi kuuluu parisuhteeseen.
Yksinäisyyteen liittyy muutakin kuin seksi. Seksi on yksi osa mutta on mukava jutellakin ja vaihdella ajatuksia toisen kanssa, joka on kiinnostunut myös. Itse kaipaan niitä hetkiä kun yksinäiseltä tuntuu. Kyllä kosketus ja lähellä olo sekä hyvä seksi auttaa jaksamaan :). Mielelläni naisilta kommenttia kuulisin miten sosiaalisen puolen hoitavat, kun yksin paljon on ja ilman läheisyyttä, kaveria ja nautintoa.
yh72 kirjoitti:
Yksinäisyyteen liittyy muutakin kuin seksi. Seksi on yksi osa mutta on mukava jutellakin ja vaihdella ajatuksia toisen kanssa, joka on kiinnostunut myös. Itse kaipaan niitä hetkiä kun yksinäiseltä tuntuu. Kyllä kosketus ja lähellä olo sekä hyvä seksi auttaa jaksamaan :). Mielelläni naisilta kommenttia kuulisin miten sosiaalisen puolen hoitavat, kun yksin paljon on ja ilman läheisyyttä, kaveria ja nautintoa.
Eronneena kävin naapurin nuorempaa asukasta tapaamassa iltaisin. Ei siinä kummempaa vaadittu. Itseasiassa pariakin naapuria. :D
ei ole yksinäisiä naapureita vaan kyllä miehet heillä on :). Siihen sotkuun en lähde et antaa heidän suhteen toimia.
Löytyisikö täältä yksinäisiä peräkammaripoikia?
Nainenyksin kirjoitti:
Löytyisikö täältä yksinäisiä peräkammaripoikia?
Jep
Löytyy. En tosin Oo, "peräkammarin" poika, mut yksin kuitenkin. TV. M39v
Täällä yksinäinen nainen, sekä sänkypuuhia että juttuseuraa vailla.
Missäs päin oot? Kyselee mies idästä.
Olishan se Kiva saada juttuseuraa ja sänkyynkin tekis mieli (naisen kans). On siitä jo jonkun aikaa, kun olen ollu. Eipä niitä sinkku miehelle hirveesti tarjolla ole, naisia meinaan. On muuten, mut 90% on tavalla tai toisella jo suhteessa. Eikä ole haluja sotkeentuu sellaiseen.
Olis täällä tarjolla, juttuseuraa, sekä sänkyseuraa. TV. M39v,
gg kirjoitti:
Täällä yksinäinen nainen, sekä sänkypuuhia että juttuseuraa vailla.
Moi gg. Kumpaakin olisi tarjolla. TV. Ronski
yh72 kirjoitti:
Totta. Mäkin haluisin löytää Kivan naisen jonka kans iltaa istua. Jutella kattoo telkkaa lähekkäin. Ja joskus aina rakastella pitkään, niin että molemmilla "sukat" pyörii Jalas. TV. M40
Joo