Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut puoli vuotta uudessa työssä. Edelleen pääosin surffailen ajankuluksi netissä ja pyörittelen peukaloitani :(

Vierailija
05.09.2017 |

Minulle ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hommaa täällä. En tajua, miksi työni on kokoaikainen, kun hädin tuskin töitä riittäisi osa-aikaisellekaan.

Pomo sen sijaan "hukkuu töihin", mutta koska ei halua antaa mitään vastuuta kenellekään muulle (koska kukaan ei kuitenkaan osaa tehdä mitään..), niin minä turhaudun työpisteeni äärellä.

Olen yrittänyt sanoa, että haluaisin lisää vastuuta, lisää hommia, mutta ilmeisesti minun työni on vain istua ja vastata puhelimeen, jos joku siihen kerran viikossa erehtyy soittamaan.

Kuolen tylsyyteen. Enkä oikein voi tehdä mitään hyödyllistäkään, kun pomo ei halua!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nauti nyt niin kauan kuin voit nauttia. Seuraavissa yt:issä tietää kenkää.

Vierailija
2/2 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika monelle on joskus käynyt noin, ei ehkä ihan noin pitkää aikaa kuitenkaan. Itsellä on parikin kesätyötä alkanut siten, että paikalla ei ole ollut ketään, joka olisi ehtinyt kertoa, että mitä tulen tekemään. Ei siinä oikein tiedä, mitä tehdä, jos esimieheltä ja työkavereilta on yrittänyt kysyä, eikä kukaan osaa vastata muuta kuin että tutustu nyt siinä, Jaana tulee sitten kuukauden päästä selittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän