Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu ja ihastunut

Vierailija
05.09.2017 |

Kamala tilanne. En pääse yli ihastuksesta. Tätä on jo jatkunut yli kolme vuotta.
Olen huomannut hänen käytöksestään että hän tuntee jotain myös minua kohtaan.
Tekemisissä ollaan lähinnä työasioiden kautta ja nähty ollaan ohimennen.
Ei tästä mitään tule, että mies on mielessäni kokoajan ja jotenkin oma elämä jää elämättä.
Hyvä liitto mieheni kanssa. Ehkä enemmän minun puoleltani muuttunut ystävyydeksi. Intohimo kadonnut.
Neuvoja mitä tehdä? Tämä on kamala tilanne.
Muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanavoi ihastumisen tunne uudelleen niin, että kohde on aviopuolisosi. Kokeiltu on, ja onnistuu.

Ja kuinka tämä niinkuin tehdään?

Nyt ymmärrän miksi nykyään on niin paljon eronneita.

Muttet ymmärtänyt kuitenkaan vastata asiasta kysyneelle? :D minulla ei ole vielä vastaavaa ihastumistilannetta tullut vastaan suhteessani, mutta vastaisuuden varalle minäkin haluaisin tietää, miten ihmeessä ihastus kanavoidaan ihmisestä A ihmiseen B.

Vierailija
42/51 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanavoi ihastumisen tunne uudelleen niin, että kohde on aviopuolisosi. Kokeiltu on, ja onnistuu.

Muttet ymmärtänyt kuitenkaan vastata asiasta kysyneelle? :D minulla ei ole vielä vastaavaa ihastumistilannetta tullut vastaan suhteessani, mutta vastaisuuden varalle minäkin haluaisin tietää, miten ihmeessä ihastus kanavoidaan ihmisestä A ihmiseen B.

Varmaan itsepetoksella.. sitten sängyssä huudetaankin vahingossa väärää nimeä. Suht epätoivoista pitää kulissit pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itsepetoksella.. sitten sängyssä huudetaankin vahingossa väärää nimeä. Suht epätoivoista pitää kulissit pystyssä.

Tässä avainsana eronneille: sänky. Alapää vie ja yläpää vikisee.

Vierailija
44/51 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun rohkeus taida riittää puhumaan tunteista tai tapaamaan tätä ihastusta.

Hänkin on ujo joten ei tee aloitetta ja tuskin tekeekään kun olen varattu.

Ehkä joku känniviesti keskellä yötä missä ehdotan tapaamista?

Vierailija
45/51 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sellainen päivä kun tekisi mieli tehdä tikusta asiaa ja soittaa hänelle. Että vain saisi kuulla hänen äänen. Mutta en kehtaa. Ihastus mielessä kokoajan aamusta ilmaan.

Ap

Vierailija
46/51 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ihanaa olla VAPAA ja ihastunut! :)

Suosittelen!!

Vierailija
47/51 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liittonne tosiaan on perus hyvä, eikä ole väkivaltaa, alkoholismia ym. kannattaa punnita asioita monelta kantilta ja järkeistää tilanne. Yritä ottaa pinkit haavelasit pois silmiltäsi ja tarkastele olemassa olevia faktoja. Esim. Miten juuri ihastuksesi voisi tehdä elämästäsi paremman? Miksi tunteesi miestäsi kohtaan ovat hiipuneet? Mitä tapahtui, että annoit itsesi ihastua? Ym. Sivusta seuranneena olen huomannut saman toistuvan kuvioin näissä asioissa; kun antaa itsensä ihastua, alkaa kumppanistaan löytää mitä ihmeellisempiä vikoja ja syitä erota, samalla ihastuksen pisteet nousee. Siinä torppaa helposti omat tunteensa kumppaniaan kohtaan ja jää leijumaan johonkin ihme ihastuskuplaan, eikä näe tosiasioita. Parinkin vastaavassa tilanteessa olleen suusta olen kuullut sanat järjen palattua kehiin: "Miten olinkin tyhmä!"

Itse 16v saman ihmisen kanssa olleena neuvoisin vielä keskittymään mieheesi. Noin pitkän yhdessä olon jälkeen liitto ja rakkas on ihan eri tasolla, kuin alkuvaiheessa. Tai ainakin meillä on. Ei sellaista rakkautta ja kumppanuutta saa mistään ihastuksesta. Vaikka toisen naama välillä ärsyttäisikin. Ensihuuma katoaa nopeasti, mutta rakkaus ja kiintymys pitkän suhteen aikana vain syvenee, jos liittoa hoitaa ja toisilleen antaa mahdollisuuden. Tsemppiä sulle jatkoon, toivottavasti saat selkoa tilanteeseesi.

Vierailija
48/51 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä suoraa häneltä hänen tunteista tai ehdottaa tapaamista, mutta kun se on jo mielestäni pettämistä niin en voi.

Vai pitäisikö silti?

Ap[/quot

Minä tein niin. Edelleen olen liitossa jossa 1 pieni lapsi. Ihastuin toiseen ja kävi ilmi että tunne on molemminpuolinen. Haaveilin miehestä jonkunaikaa ennenkuin tilanne meni siihen että viestittelemme ja tapailemme. Olemme tavanneet pari kertaa. Kauhea morkkis, kauheaa valehdella kotona. Tapailujemme aikana ei ole ollut seksiä. Pussailua ja kainalossa makoilua, keskustelua.. Tätä jatkunut ihan vähänaikaa vasta. Koen että mieheni kanssa olemme täysin erilaisia. Nyt menee ihan ok, kaverilliset välit. Tosi vähän helluudenosoitukia , seksiä ei juuri lainkaan. Kadotin jotain pikkulapsi-aikana, seksi ym.ei käynyt mielessäkään. Nyt kyllä, ja järki sanoo että täytyisi yrittää lämmitellä suhdetta omaan mieheeni eikä muualla. En tiedä mitä haluan. Juuri nyt en haluaiis erota. En jaksaisi sitä surua mitä kaikille aiheutuu.

Vierailija
49/51 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee esitteleen vittuas sille, eiköhän se kiinnostus siinä selviä. Lähetä selfie samalla tilanteesta miehellesi. Muista varautua myös nolaukseen kun työkaverisi purskahtaa nauruun vittusi nähtyään.

Sulle ei oo varmaan kovin moni nainen vittuaan esitellyt?

Vierailija
50/51 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisitko miehesi mahdolliseen petturiin?

Vierailija
51/51 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa miehestäsi. Kaikki miehet on sikoja. Ei ansaitse sinua. Nauti elämästä sinua rakastavan ja tunteita herättävän ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi