Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli niistä luokkakavereista joiden keskiarvo oli alle 6?

Vierailija
03.09.2017 |

Joko lukiossa tai peruskoulussa siis.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainenkin ne todelliset hikarit on töissä jossain kotipizzoissa ym kaupoissa :D ns tekijät joita ei nyt silloin teininä koulu kiinnostanut, on löytäneet itsensä ja on hyvässä ammatissa. Itsellä 7 pintaa keskiarvo (palkka 3500) kaverillani oli 6,5 ja hän tienaa 4500e. En nyt menisi ihan peruskoulun keskiarvoilla leijumaan.

Ne hikarit on siellä kotipizzassa ja mäkkärissä töissä yliopisto-opiskelujensa ohessa.

Vierailija
42/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tuli sosiaalipummi, toisesta ihan juoppo pätkätyöläinen ja kolmannesta narkkari..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa olla jo niin, että alkaa amikseenkin jo keskiarvorajat olemaan tiukemmat kuin lukioissa...

:D

Vierailija
44/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli keskiarvo peruskoulun päättötodistuksessa 6,2. Nykyään perämiehenä finnairilla, kapteenin paikka sit työkokemuksen karttuessa. Monet miehen lapsuuden aikasista ystävistä tosin paljon huonommassa jamassa. Joko syrjäytyneitä ja asunnottomia tai sitten jo nuorena menehtyneitä. Taitaa siellä pari olla, jotka joten kuten vielä pitää itseään yhteiskunnassa kiinni.

Vierailija
45/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä, köyhiä, narkkareita, kuolleita...

Vierailija
46/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimi Räikkönen ja Mika Häkkinen ja Mika Salo.

Aijaa. Kuinka monta F1-kuskia omalla luokallasi oli?

Vierailija
47/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylitse muiden eli vankilassa ollut parista taposta sekä huumeiden kanssa sekoilua.

Lisäksi narkkihörön kanssa tehnyt lapsia jotka jatkaa samalla uralla huostaanotoista huolimatta.

Kallis tapaus yhteiskunnalle.

Niin ja välillä saarnasi Jumalan sanaa.

Vierailija
48/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Kuinka monta F1-kuskia omalla luokallasi oli?

Itse halveksun noita saastuttajakuskeja. Nehän on ihan täysiä bimboja vieläpä. F1 on junttimaan junttihommaa. Juntit ihailevat superjuntteja ja päristelevät kylän raitilla. Joo joo niiläl on paljon rahaa, mutta mitä sitten. Minulla on kauniimpi vaimo kuin Räikkösellä.

49/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi

Vierailija
50/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli AMK-inssi. En tosin muista oliko se KA varmasti alle 6, mutta jotain 5,8 taisi olla.

Sinunlaisia sitten saa kiittää paskasta työnlaadusta ja yhteiskunta maksaa. Sehän on selvä homma, että kympin keskiarvon DI tekee parempaa jälkeä kuin 5,8 keskiarvon luuseri, joka ei osaa edes prosenttilaskua.

No matematiikka nyt oli sentään jotain kasin luokkaa ja kyllähän matriisilaskuja toki pyöriteltiin jo yläasteella, he he.

Jonnet ei muista, http://tfpsly.free.fr/english/index.html?url=http://tfpsly.free.fr/Docs…

Vierailija
51/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonasentjia ja sähkömiehiä tuli muutamasta, loput ovat narkkareita ja yksi jo kuollut huumeisiin. 

Vierailija
52/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti naisista tuli sossurottia. He yleensä tekivät skäivärinsä nuorena, jotkut heti rippikoulun jälkeen, ja ottivat sitten avioeron ja jäivät fattan elätettäviksi.

Pojista tuli erilaisia sekatyömiehiä, hanslankareita ja amiksia. Jotkut heistä ovat nykyään yrittäjinä tai poliitikkoina..

Vierailija
53/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde? 

Itse mietin, että onko tämän ketjun tarkoitus todistaa, että lapset, lapset vain hyvillä arvosanoilla on merkitystä tai muuten päätyy todennäköisesti syrjäytyneeksi luuseriksi. Vai kannustaa, että huonostakin koulumenestyksestä huolimatta voi pärjätä oikein mallikkaasti, vaikkei päätyisikään formulakuskiksi. (Ei sekään huono vaihtoehto ole mutta onnistuu vain hyvin, hyvin pieneltä joukolta, mutta mikä estää...)

Olen itse jälkimmäisen kannalla. Mutta kieltämättä aatteluttaa, että jos tulevaisuudessa jatko-opiskelupaikat jaetaan entistä huomattavasti enemän  lukion/ ylppäreiden arvosanojen  ja sitä ennen peruskoulun (oppivelvollisuuden suorittamisen) päätt todistusten perusteella. Oma "pelastukseni" oli, että saatoin skarpata pääsykokeissa. - En kyllä saanut paikkaa heti ensimmäisellä yrittämällä mutta luullakseni pääsykokeiisiin valmentautumien oli silti helpompaa kuin kirjoittaa ties kuinka monta laudaturia, että paikka olisi auennut tai mitä lie sitten suorittaa ammattikoulussa vastaavasti  

Vierailija
54/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskiarvoksi nipin napin 7.1 eikä siitä ollut varsinaisesti mitään hyötyä missään milloinkaan. Perustin ensimmäisen yrityksen 80-luvun lopussa 19-vuotiaana, jonka jälkeen hyvin nopeasti ajauduin talousrikoksien polulle. Luottotietoja ei ole ollut aikoihin, mutta taloudellinen riippumattomuus on, eikä suomalaisilla luottotiedoilla ole Euroopassa mitään merkitystä. Olen asunut parissakymmenessä maassa. Hiukan tuuliajolla taidan olla minkään asuinpaikkojen pysyvyyden suhteen ainakin jos tavavirtaseen vertaa, mutta elämä on ollut sitä mitä olen halunnut. Värikästä ainakin harmaiden hiirien mielestä. Kolme vuotta on istuttu linnassa matkan varrella, mutta otin senkin kokemuksena muiden joukossa. Viimeksi vapauduin 15 vuotta sitten. 

Vierailija
55/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lukiosta keskiarvo 6.2 ja minusta tuli Sosionomi, minun piti käydä hiukan elämän koulua ennen kuin ymmärsin asioita ja halusin ymmärtää :))

Mitenkähän tämä on mahdollista? Sosionomikoulutukseen vaaditaan hyvä keskiarvo toisen asteen opinnoista.

Vierailija
56/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 6,4 ja minusta tuli lopulta KTM. Toki vaati aikuistumista siinä välissä.

Missä iässä kävit yliopiston?

Jonkin päivänä joku oppii, ettei yliopisto aina vie vuosia, täällä on tapauksia jotka ovat päässee yliopistoon ja sieltä läpi pelkällä peruskoululla. Olen myös todistanut tapausta jossa ehnkilö sai suoraa tutkinnon, tehtyään päättötyön joka sisälsi vain yhden lauseen.

Koitit naurauttaa läheistäsi valehtelusta, mutta näytitkin muille ihmisille kuinka pieni itse olet.

Vierailija
57/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa olla jo niin, että alkaa amikseenkin jo keskiarvorajat olemaan tiukemmat kuin lukioissa...

:D

Riippuu ihan linjasta ja oppilaitoksesta. On lukioita, mihin pääsevät käytännössä kaikki halukkaat. Ja on ammatillisia linjoja, mihin saatetaan vaatia jopa yli 8:n keskiarvoa.

Vierailija
58/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keskiarvo lukiossa varmaan kutosen pintaan ja yo-paperit huonot. Menin ekalla sisään pääsykoekiintiössä yliopistoon ja opiskelen nyt kolmatta vuotta puheterapeutiksi. Surettaa nämä suunnitellut pääsykoeuudistukset mun kaltaisten "luusereiden" takia.

Vierailija
59/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla lukiosta keskiarvo 6.2 ja minusta tuli Sosionomi, minun piti käydä hiukan elämän koulua ennen kuin ymmärsin asioita ja halusin ymmärtää :))

Mitenkähän tämä on mahdollista? Sosionomikoulutukseen vaaditaan hyvä keskiarvo toisen asteen opinnoista.

Höpö höpö, nykyään kaikki pääsevät esivalinta kokeeseen, joista parhaimmat haastatellaan ja niin opiskelijavalinnat tehdään.

Vierailija
60/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari ja toinen joku tatuoitu alkoholiongelmainen työtön autojenrassaaja. Nämä laatumiehet tunsin yläasteella ja nyt ollaan yli kolmekymppisiä.