Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli niistä luokkakavereista joiden keskiarvo oli alle 6?

Vierailija
03.09.2017 |

Joko lukiossa tai peruskoulussa siis.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät silloin amikseen, sähkö tai autopuolelle... varmaan niillä aloilla vielä toimivat.

Nykyään taitaa olla jo niin, että alkaa amikseenkin jo keskiarvorajat olemaan tiukemmat kuin lukioissa...

Vierailija
2/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne kulkee pikkukaupungissa edelleen pitkäaikaistyöttöminä ja päihdeongelmaisina. Osa jo toki kuollutkin kun koulusta on jo 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 6,4 ja minusta tuli lopulta KTM. Toki vaati aikuistumista siinä välissä.

Vierailija
4/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 6,4 ja minusta tuli lopulta KTM. Toki vaati aikuistumista siinä välissä.

Missä iässä kävit yliopiston?

Vierailija
5/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukiosta keskiarvo 6.2 ja minusta tuli Sosionomi, minun piti käydä hiukan elämän koulua ennen kuin ymmärsin asioita ja halusin ymmärtää :))

Vierailija
6/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menivät silloin amikseen, sähkö tai autopuolelle... varmaan niillä aloilla vielä toimivat.

Nykyään taitaa olla jo niin, että alkaa amikseenkin jo keskiarvorajat olemaan tiukemmat kuin lukioissa...

Mihin amikseen on keskiarvoraja 9,5? Tai edes 9?

Vierailija
7/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin sijoitusasiantuntija. 😊

Vierailija
8/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. ruotsinkieliselle LVI-linjalle.

Vierailija
9/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietoa. En minä tiennyt muiden keskiarvoja.

Vierailija
10/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lukiosta keskiarvo 6.2 ja minusta tuli Sosionomi, minun piti käydä hiukan elämän koulua ennen kuin ymmärsin asioita ja halusin ymmärtää :))

Alapeukutin koska sosionomi kirjoitetaan pienellä.

Vierailija
11/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli AMK-inssi. En tosin muista oliko se KA varmasti alle 6, mutta jotain 5,8 taisi olla.

Vierailija
12/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ka.6,2 ja sairaanhoitaja amk tuli

Vierailija
13/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vuonna kun menin lukioon, paikallisen amiksen sähkölinjan ka-raja oli kaupungin kolmanneksi korkein ja taakse jäi monta lukiota. Lisäksi matematiikka, fysiikka ja englanti piti olla vähintään 8.

Itse aiheeseen, yksi tuollainen "suulas hölmö" (peruskoulu ka 7 pintaan, lukio lyhyellä matikalla etc samoihin) rämpi itsensä juuri ja juuri tradenomiksi ja silti jepellä on puolen millin vuositulot myyntijohtajana Keski-Euroopassa. Itse dippainssinä saanut parhaimmillaan 145kE joten tekemistä on...

Vierailija
14/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitejä.

Vierailija
15/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestyviä yrittäjiä. melkein kaikki jotka tajus jättää kirjojen lukemisen vähemmälle, niin pärjäsi sitten elämän koulussa ihmisten kanssa. eli niillä menee aika hyvin nyt.

Vierailija
16/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä kävit yliopiston?

Kävin ensin amiksen ja sitten muutin ulkomaille pariksi vuodeksi töihin. Tulin Suomeen takaisin ja päädyin Tradenomiksi ja siitä jatkoin KTM:ksi. Valmistuin vasta 32-vuotiaana.

Vierailija
17/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut aina niin fiksussa joukossa opiskelemassa, että en muista äkkiseltään, että kenenkään meistä todistuksen keskiarvo olisi jäänyt alle 6. 

Vierailija
18/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukion päättötodistuksen keskiarvo oli jotain 6 ja 7 välissä. Silloin ei vaan kiinnostanut.

Lukion jälkeen skarppasin, kävin yliopiston ja nyt olen päällikkötason hommissa pankissa.

Onneksi kukaan ei ole kysellyt lukion päättötodistusta! Haha!

Vierailija
19/100 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko lukiossa tai peruskoulussa siis.

mmentä työntekijää

Minusta tuli peruskoulun 5,4 keskiarvolla toimitusjohtaja omassa firmassani. Toistakymmentä työntekijää ja tulevaisuuden näkymät kohtuu hyvät. Ei napannut koulunkäynti yhtään, mutta työtä en ole koskaan pelännyt.

Vierailija
20/100 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais olla tota luokkaa. Toimistosihteeri musta tuli suoraan valmistumisen jälkeen pääsin töihin 18-vuotiaana ja nyt ikää 28 v. 10 v siis tuota nyt tehnyt. Ihan itse olen kaiken maksanut ja itse on pärjättävä. Miestä ei ole eikä vanhemmilta ole tullut teini-iän jälkeen rahaa.