Jokainen on hyvä jossain. Missä sinä olet hyvä?
Näin sanotaan. No, missä sinä olet hyvä?
.. Itse en keksi mitään :(
Kommentit (41)
En ole missään hyvä korkeintaan keskinkertainen.
Joskus olen ollut lähellä hetkenaikaa olla hyvä tai paras,mutta kaikki on mennyt ohi ,ikääkin on jo sen verran että väistämätön alamäki on jo alkanut.
Olen hyvä tekemään kasvisruokia =)
Olen hyvä tyrimään onnistumiseni.
Tuntuu että aina kun joku asia menee hyvin, olen saavuttanut jotakin, tyrin hommat ja minulle ei jää mitään.
No jos pitää olla positiivisia asioita, missä on hyvä. Niin osaan piirtää ja olen hyvä rahan käytössä, en ole liian pihi, mutta osaan tulla vähälläkin toimeen, ja säästää.
Eipä muita tule mieleen.
Annan paljon anteeksi. Sellaisia asioita mitä muut ei antaisi eli kiltti. Viime viikolla eräs kiitti empaattisuudesta huonolla hetkellään.
Minusta tuo on vain inhimillistä. Olla ihminen ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Annan paljon anteeksi. Sellaisia asioita mitä muut ei antaisi eli kiltti. Viime viikolla eräs kiitti empaattisuudesta huonolla hetkellään.
Ihana 10/10
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo olisi kamalan väsyttävää, olla kynnysmattona..räkäkuppina. Juu ei kiitos. Ota itteesi niskasta kiinni ja älä ole ylpeä toisten kiitoksista.
t.2
Vierailija kirjoitti:
Kiltteydessä.
Kilttimies
Valitettavasti tällä ei saa menestystä naisten parissa :(
Jos nyt oikein kehumaan pitää ruveta.. niin..
Olen myötätuntoinen. Välillä liikaakin. Ajattelen aina, miltä toisesta tuntuu, ja voin tuntea sen tuskan , jos toista ihmistä sattuu. En tiedä onko se hyvä vai huono. Toimin myös aikalailla sen mukaan, mitä pienenä on jo opetettu koulussa. Raamatusta : Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan(tjsp)
Olen hyvä sängyssä. Tykkään miellyttää toista osapuolta, ja se on minulle tärkeämpää kuin oma nautinto. Saan miehen kiihottumaan herkästi, usein pelkkä tietty katsekin voi riittää. Olen hyvä pitämään toista "hyvänä" , tykkään hemmotella toista ja saada toisen olon mahdollisimman mukavaksi.
Olen hyvä laiskottelemaan. Voisin maata monta päivää putkeen sohvalla, ja tuijottaa netflixiä.
Olen hyvä arvostamaan pienen pieniä asioita, ja ilahdun hyvin pienistäkin asioista. Viimeksi ilahduin tottavie siitä jo, että sain hernekeittoa. Nam. Olin myös hyvin iloinen siitä, että lenkillä käydessäni kengät olivat ihanan kevyet jalkaani, ja oli helppo kävellä pururadalla. Mitään en pidä itsestäänselvyytenä, ja arvostan elämän pieniä/suuria iloja.
Minulla on hyvä huumorintaju, varsinkin tilannehuumori on juttuni. Saan ihmiset nauramaan tilanteessa kuin tilanteessa. Voi johtua myös siitä, että kasvoni ovat aika ilmeikkäät enkä voi peittää lukuisia ilmeitäni mitä naamani sattuu näyttämään.
Mutta, en ole hyvä sitten sellaisissa asioissa kuten matikka, kemia, fysiikka, missään muissakaan aineissa jne.
En osaa piirtää, laulaa, soittaa jne.
Eli. Joo 😁
Olen hyvä järjestyksen pitämisessä ja siivoamisessa. Kaapit on järjestyksessä ja kaikella on paikkansa, eivät pursuile ylimääräistä roinaa.
Olen hyvä kissan silittämisessä. Tuttavieni kissat pyytävät aina silittämään.
Eipä ole.
En ole missään edes keskinkertainen. Olenkin epäonnistunut kaikessa yrittämässäni. Koulut, työt, suhteet ja harrastukset. Nolla onnistumista ja enää en edes yritä. Epäonnistuminen, siinä olen hyvä.
Nukkumisessa ja vihamiesten hankkimisessa olen hyvä. Myös ihmisten välttely sujuu hyvin.
Kymmensormijärjestelmä onnistuu vähän liiankin hyvin sillä teen päivässä sen verran töitä kuin työkaverini viikossa.
Voi voi voi. Mistäköhän mä nyt sitten olen hyvä...