Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kuullut häivetekniikasta? Moni ei tunnista seksuaaliseksi väkivallaksi, vaikka olisi itse uhri

Vierailija
03.09.2017 |

Eli otetaan kondomi salaa pois kesken seksin. Pisti niin vihaksi lukea tuota juttua ja kuulla että tuo on ihan ilmiö. Netissä on jopa sivuja missä miehet kerskuvat tuolla ja jakavat toisilleen vinkkejä.

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005349521.html

Kommentit (274)

Vierailija
41/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut siis haluaa maksamaan elareita vaikka väkisin. Kuulostaa väestön tyhmimmän prosentiilin urheilulta.

"tyhmin prosentiili" :'D Kiusallisen ironisesti sanottu, Einstein.

Vierailija
42/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sen kummempi huijaus ole kuin olla ottamatta niitä pillereitä. Tuotakin sattuu. Onhan siitä täälläkin esimerkkejä. Paljon useammin sattuu itse asiassa.

Paitsi että tässä helposti levittää tauteja. Tapahtuuko siis tuota pilleritä valehtelua useammin uudempien tuttavuuksia kanssa? Paneeko joku uutta tuttavuutta ilman kumia?

Nainen saa kyllä ihan syyttää itseään jos esim. baarista bongaa miehen jonka kaytöstä tai tautistatusta ei tiedä.

Tulihan se uhrin syyttäminen sieltä! Palstamiehet ei koskaan petä tässä asiassa. Hieman välillä kummastuttaa teidän tämä todella hanakka rikollisten puolustaminen. Onko oma lehmä ojassa?

Älä viitsi alentua henkilökohtaisuuksiin. Sä pystyt parempaan.

No mikä on teidän selityksenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Raskauden todennäköisyys on pieni, taudit sitten on toinen juttu. Mutta jos nyt tulkitaan kumppanin olevan puhdas, niin mikäs siinä.

Paremmalta se paljaalla tuntuu. Molemminpuolin.

Vierailija
44/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomiin liittyy myös sukupuolitautien ehkäisy. Hivin ollessa kyseessä voi saada myös taponyrityksestä syytteen.

Tautien lisäksi siinä vaarannetaan tietoisesti sen osapuolen terveys joka voi tulla raskaaksi.

Nainen itse vaarantaa terveytensä ryhtyessään seksiin. Kondomi ei ole mikään satavarma ehkäisy.

Et tajua eroa vahingolla ja tahallisella teolla?

Ai että nainen vahingossa harrastaa seksiä? :D

Voi kultapieni. Kun ehkäisy pettää se on vahinko. Kun tietoisesti ottaa kumin pois se on tahallinen teko. Miten tätä edes pitää selittää kenellekään?

Ei nainen raskaudu joka kerta kun satsit menee sisään, etkö tätä tiennyt? Kummassakaan tilanteessa raskautuminen ei siis ole varmaa, joten puhutaan vain riskeistä. Riskit ovat olemassa jo siinä vaiheessa, kun kumi ei ole vielä edes hajonnut. Et taida itsekään oikein ymmärtää mitä yrität selittää. :D

Eli sinusta on okei heittää satsi sisään ilman toisen suostumusta koska siitä ei välttämättä tule raskaaksi? Vai mitä koitat selittää?

Samaa kuin olen koko ajan selittänyt: nainen vaarantaa itse terveytensä ryhtyessään seksipuuhiin. Jos haluaa välttää kaikki riskit, selibaatti on ykkösvaihtoehto.

Ihan tosi joku ei tiedä ehkäisyn tarkoitusta? :D

Näin käy kun lapset päästetään nettiin puhumaan aikuisten asioista. Kannatan tuolle oletettavasti miehelle että tuttu vähän ehkäisyyn ja biologiaan ennen kuin aloitat seksin.

Vierailija
45/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Raskauden todennäköisyys on pieni, taudit sitten on toinen juttu. Mutta jos nyt tulkitaan kumppanin olevan puhdas, niin mikäs siinä.

Kunhan ensin keskustelet raskauden mahdollisuudesta ja taudeista ennen kuin otat kumin pois. Vai tiedätkö sinä päältä päin missä kierron vaiheessa nainen on?

Vierailija
46/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomiin liittyy myös sukupuolitautien ehkäisy. Hivin ollessa kyseessä voi saada myös taponyrityksestä syytteen.

Jos naisella hiv ja mies poistaa salaa kondomin, ketä silloin syytetään?

Hiv-positiivisella on velvollisuus kertoa sairaudestaan ennen seksiä.

Kondomikin on velvollisuus pitää päällä eikä varsinkaan poistaa toisen tietämättä.

Ei tuollaista velvollisuutta ole vielä Suomen tuomioistuimessa määritelty. 

Vierailija
47/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi ihmiset ei sinne lääkäriin alunperinkään mene jotta ei tarvitse kertoa.

Vierailija
48/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tautien lisäksi siinä vaarannetaan tietoisesti sen osapuolen terveys joka voi tulla raskaaksi.

Nainen itse vaarantaa terveytensä ryhtyessään seksiin. Kondomi ei ole mikään satavarma ehkäisy.

Kun harrastaa seksiä pitää hyväksyä sukupuolitauti ja raskaus. Jos näitä ei hyväksy niin ei pidä nussia.

Hei nyt pojat ottakaa selville mikä EHKÄISYN tarkoitus on :D

Vierailija
49/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni. Kun ehkäisy pettää se on vahinko. Kun tietoisesti ottaa kumin pois se on tahallinen teko. Miten tätä edes pitää selittää kenellekään?

Ei nainen raskaudu joka kerta kun satsit menee sisään, etkö tätä tiennyt? Kummassakaan tilanteessa raskautuminen ei siis ole varmaa, joten puhutaan vain riskeistä. Riskit ovat olemassa jo siinä vaiheessa, kun kumi ei ole vielä edes hajonnut. Et taida itsekään oikein ymmärtää mitä yrität selittää. :D

Sinullakin on riski jäädä auton alle kun ylität tien mutta et jää siihen tietoisesti kuitenkaan makaamaan. Vai?

En tietenkään jää, koska enhän mä silloin pääse sinne toiselle puolelle tietä.

Vierailija
50/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sen kummempi huijaus ole kuin olla ottamatta niitä pillereitä. Tuotakin sattuu. Onhan siitä täälläkin esimerkkejä. Paljon useammin sattuu itse asiassa.

Paitsi että tässä helposti levittää tauteja. Tapahtuuko siis tuota pilleritä valehtelua useammin uudempien tuttavuuksia kanssa? Paneeko joku uutta tuttavuutta ilman kumia?

Nainen saa kyllä ihan syyttää itseään jos esim. baarista bongaa miehen jonka kaytöstä tai tautistatusta ei tiedä.

Tulihan se uhrin syyttäminen sieltä! Palstamiehet ei koskaan petä tässä asiassa. Hieman välillä kummastuttaa teidän tämä todella hanakka rikollisten puolustaminen. Onko oma lehmä ojassa?

Mutta katsos kun on tällainenkin huijaus ollut jo siitä asti varmaan kuin pillerit keksittiin. Kohkaa siitä välillä. Onko sinulla oma lehmä ojassa?

https://www.voice.fi/koti/a-90275

Matskua netissä on vaikka kuinka. On ollut jo vuosia. MInusta vaikuttaa huomattavasti yleisemmältä huijaukselta.

Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa nyt reilun kolme vuotta, josta asuneet yhdessä lähes kaksi vuotta. Parisuhteemme on hyvä ja vakaalla pohjalla. Omistusasunto löytyy, molemmat käyvät töissä yms.

Ongelmana on kuitenkin erilaiset näkemykset tulevaisuudesta. Mies ei välttämättä halua lapsia, ainakaan ennen 30 ikävuotta. Itse taas olen haaveillut omista lapsista jo useita vuosia. En myöskään haluaisi jättää miestä, sillä hän tuntuu ainakin tällä hetkellä "elämäni valitulta".

Olen päätynyt radikaaliin ratkaisuun ja jättänyt miehen tietämättä e-pillerit pois. Aion siis hankkiutua raskaaksi mieheltä salaa. Tiedän toimintani olevan moraalisesti hieman epäilyttävää, mutta en nää muuta vaihtoehtoa. "Vahinko" raskaudesta kertoessani toivon miehen jäävän ja olevan isä lapselle. Mikäli näin ei kuitenkaan tapahdu, olen valmis myös yksinhuoltajaksi.

Vierailija
51/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun harrastaa seksiä pitää hyväksyä sukupuolitauti ja raskaus. Jos näitä ei hyväksy niin ei pidä nussia.

Sinulla on aina riski jäädä auton alle kun menet ulos eli samantien voit mennä makaamaan moottoritielle. Logiikallasi sama asia.

Vierailija
52/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyllä yritetään vain pienentää riskiä. Mutta kyllä silloin kun seksiin suostuu niin silloin hyväksyy sen saeurauksetkin.

Nämä sukupuolitaudeista valittavat ovat yhtä lapsellisia kuin tahtomattomista raskauksista valittavat. Jos seksiin on kykenevä niin on myös kykenevä kantamaan seuraukset.

Vierailija
53/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta katsos kun on tällainenkin huijaus ollut jo siitä asti varmaan kuin pillerit keksittiin. Kohkaa siitä välillä. Onko sinulla oma lehmä ojassa?

https://www.voice.fi/koti/a-90275

Matskua netissä on vaikka kuinka. On ollut jo vuosia. MInusta vaikuttaa huomattavasti yleisemmältä huijaukselta.

Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa nyt reilun kolme vuotta, josta asuneet yhdessä lähes kaksi vuotta. Parisuhteemme on hyvä ja vakaalla pohjalla. Omistusasunto löytyy, molemmat käyvät töissä yms.

Ongelmana on kuitenkin erilaiset näkemykset tulevaisuudesta. Mies ei välttämättä halua lapsia, ainakaan ennen 30 ikävuotta. Itse taas olen haaveillut omista lapsista jo useita vuosia. En myöskään haluaisi jättää miestä, sillä hän tuntuu ainakin tällä hetkellä "elämäni valitulta".

Olen päätynyt radikaaliin ratkaisuun ja jättänyt miehen tietämättä e-pillerit pois. Aion siis hankkiutua raskaaksi mieheltä salaa. Tiedän toimintani olevan moraalisesti hieman epäilyttävää, mutta en nää muuta vaihtoehtoa. "Vahinko" raskaudesta kertoessani toivon miehen jäävän ja olevan isä lapselle. Mikäli näin ei kuitenkaan tapahdu, olen valmis myös yksinhuoltajaksi.

Ei naiset tuota vastusta. Kun heillä on tuossa kaikki valta ja edut.

Vierailija
54/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta on okei heittää satsi sisään ilman toisen suostumusta koska siitä ei välttämättä tule raskaaksi? Vai mitä koitat selittää?

No jos ei halua sitä satsia sisään niin ei ylipäätänsä mene nussimaan

Kannataa Hei puhua ensin naisen kanssa jos välttämättä haluat isäksi.

Vierailija
55/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihme että valitetaan sukupuolitaudeista kun harrastetaan seksiä tuntemattomien kanssa.

Vierailija
56/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan ja kaikilla on velvollisuus ajaa nopeusrajoitusten mukaan.

Ylinopeutta ajava tuomitaan, ja hiv:n tartuttanut tuomitaan, jos hän ei ole asiasta ennen seksiä kertonut. Ihan sama kuka kortsun pois ottaa.

Tällöin sinulla saattaa sen baaripanon seurauksena olla jo hiv. Tartuttamisesta saa kai lähinnä sakkoa tai korkeintaan jotain muuta kokonaan turhanpäiväistä eli ehdollista ja kaikki eivät edes tiedä statustaan. Silloin on vaikea informoida.

Vierailija
57/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ensin keskustelet raskauden mahdollisuudesta ja taudeista ennen kuin otat kumin pois. Vai tiedätkö sinä päältä päin missä kierron vaiheessa nainen on?

Kommentoija, eli minä, olen nainen. Nutturat löysemmälle ja tarkkuutta kehiin, vainoharhaiset kanssasisaret.

Vierailija
58/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomikin on velvollisuus pitää päällä eikä varsinkaan poistaa toisen tietämättä.

Missä laissa niin sanotaan? Koska Suomen laki ei sitä kiellä.

Vierailija
59/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyllä yritetään vain pienentää riskiä. Mutta kyllä silloin kun seksiin suostuu niin silloin hyväksyy sen saeurauksetkin.

Nämä sukupuolitaudeista valittavat ovat yhtä lapsellisia kuin tahtomattomista raskauksista valittavat. Jos seksiin on kykenevä niin on myös kykenevä kantamaan seuraukset.

No niin vähän valistusta lapsille siis. Ehkäisyllä ne riskit saadaan yli 90% katoamaan tavasta riippumatta. Sinusta täysin mitätön luku jonka voi jättää huomioimatta? Miten mies joka laskee 90% lähelle nollaa kantaa vastuun teostaan? Eikö se kuulosta korvaasi juuri VASTUITTOMALTA? Etenkin kun se tapahtuu ilman toisen suostumusta.

Vierailija
60/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin vähän valistusta lapsille siis. Ehkäisyllä ne riskit saadaan yli 90% katoamaan tavasta riippumatta. Sinusta täysin mitätön luku jonka voi jättää huomioimatta? Miten mies joka laskee 90% lähelle nollaa kantaa vastuun teostaan? Eikö se kuulosta korvaasi juuri VASTUITTOMALTA? Etenkin kun se tapahtuu ilman toisen suostumusta.

Tiedätkö mikä tiputtaa 100% tartunnoista? Se että ei mene nussimaan. Pidä housut jalassa ja jalat ristissä niin ei tarvitse tuotakaan pelätä.

Ketju on lukittu.