Miksi ginger nainen kelpaa miehille mutta ginger mies ei naisille ?
Punatukkaiset naiset ovat viehättäviä miesten mielestä mutta taas punapäisellä miehellä ei ole vientiä naisten keskuudessa. Miksi näin ?
Kommentit (62)
Punapäisten luonne on v-mäinen - mutta miehille tärkeintä on saada... Naiset ei oo niin paljon aukkojen perään, eli kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun unelmani on parimetrinen, kalpea viikinki pitkillä punaisilla hiuksilla ja punaisella parralla. Nam!
Kaveri on tuollainen, tosin kaljuuntuu hyvää vauhtia.
Tekis mieli väittää että on aika harvinaista. Tunnen muutaman punapään itseni lisäksi. Ja kaikilla on ollut todella paksut/vahvat hiukset (naiset kadehtivat aina). Eikä kaljuutta ole ollut havaittavissa 40v ikä vuoteen.
Heh, melkein pystyis kilpailemaan ihan noiden esimerkki miesten kanssa mitä porukka postas. Positiivista vaikka vientiä ei näytä olevan siitäkään huomimatta, ehkä liian vakavasti liikenteessä.
Mun mies on ginger. Pitkä punainen tukka, tuuhea punainen parta ja pituutta myös reilu 190 cm. Kuulee paljon kommenttia että näyttää GOT:in Tormundilta ja joo, riittää kyllä vientiä naisten keskuudessa mikä välillä ärsyttää. Ei ole suomalainen, mikä tietty voi olla syynä myös siihen että niitä naisia aina parveilee kiinnostuneena. Eli oman kokemuksen mukaan en oikein allekirjoita otsikon väittämää 😁
Minun ensi-ihastus (ekaluokalla) oli punapää. Neitsyyteni vei punapää ja lisäksi olen seurustellut punahiuksisen ja -partaisen miehen kanssa. Jonkinlainen fetissi minulle näköjään. Ja sille joka sanoi ettei tv:ssä ja leffoissa ole punapäitä niin tässä lista joka pälkähti fetissiseen mieleeni: James Norton, Sam Heughan, Damian Lewis, Eric Stolz, Eddie Redmayne, Michael Fassbender, David Caruso, Kevin McKidd, Rupert Grint, Scott Grimes, Toby Stephens, Seth Green, Michael C Hall, Paul Bettany, Robert Redford (!) ja aktiontähtenä Chuck Norris.
Robert Redford esim. Minun Afrikkani -leffassa ja Outlander-sarjan Jamie laittaa kyllä sukat pyörimään tän tädin jaloissa. Että kyllä kelpais ginger muuallakin kuin teekupissa :-D
Itse arvostan ginger ulkonäköä koska se on katoava luonnonvara ihan kuten sinisilmäisyys ja blondit hiukset. Maailma sikiää globalisaation myötä pikkuhiljaa täyteen ruskeasilmäisiä mustatukkaisia ja silloin on jo harvinaista löytää esim sinisilmäisen kumppanin.
Itse sinisilmäinen mies jolla vaaleanruskeat hiukset. Naiseksi huolin ainoastaa sinisilmäisen ja mieluiten blondin. Tummatukkainenkin käy kunhan vaalea iho ja siniset silmät. Toki saa olla myös ginger, kunhan silmät on siniset.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan ginger ulkonäköä koska se on katoava luonnonvara ihan kuten sinisilmäisyys ja blondit hiukset. Maailma sikiää globalisaation myötä pikkuhiljaa täyteen ruskeasilmäisiä mustatukkaisia ja silloin on jo harvinaista löytää esim sinisilmäisen kumppanin.
Itse sinisilmäinen mies jolla vaaleanruskeat hiukset. Naiseksi huolin ainoastaa sinisilmäisen ja mieluiten blondin. Tummatukkainenkin käy kunhan vaalea iho ja siniset silmät. Toki saa olla myös ginger, kunhan silmät on siniset.
Ja jos lapsia ajattelit vielä hänen kanssaan hankkia, niin siltikään ei ole takeita, että heistä tulisi sinisilmäisiä, vaikka molemmat vanhemmat ovat. Että tenttausta vaan sitten peliin ensitreffeillä, että monennessako sukupolvessa nainen on sinisilmäinen.
Punatukkaisilla on tehokkaampi immuunijärjestelmä kuin muunvärisillä. Siitä on ollut joskus hyötyä, nykyään lisää allergiariskiä. Omassa suvussa on paljon punatukkaisia, ja suurimmalla osalla on ollut ainakin lapsena allergioita. Eipä toisaalta sitten ole ollut korvatulehduskierteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään punatukkaisista miehistä, niitä kyllä tosi harvoin näkee täällä Suomessa. Itselläni on ruskeat silmät ja tukka, oliivi iholla, niin tuollainen vastakohta kyllä viehättää silmääni.
http://www2.pictures.livingly.com/mp/yjwB42W70Egx.jpg
https://i.pinimg.com/736x/de/51/06/de5106d10d0590eb4a8343f8cf110da0--gi…
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDt3OS74J-eOnxgoA…
mmmm <3
Tästä voi yhteenvedoksi sanoa, että hyvännäköinen mies on hyvännäköinen, vaikka olisi punainen tukka.
Punatukkaisuus ja pisamat on musta jotenkin karmivia, varsinkin jos iho on ihan vaalea. En tiedä yhtään punatukkaista miestä joka ei olisi komeampi tummempana :D Nainen voi olla kaunis punaisilla hiuksillakin, tosin monesti aito punapää näyttää kasvojen rakenteeltaan jotenkin oudolta, kuten tässä: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwalkhandmad…
Mun miehellä on punapigmenttiä parrassa(olisi komeampi jos ei olisi), ja hänen suvussaan taitaa olla jonkin verran punatukkaisuutta. Toivottavasti meidän lapsille ei periydy ns. ginger-geeniä.
Surullista, kun ihmiset eivät osaa enää omaa äidinkieltään, vaan käsitteet pitää korvata englanninkielisillä. Ginger...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos lapsia ajattelit vielä hänen kanssaan hankkia, niin siltikään ei ole takeita, että heistä tulisi sinisilmäisiä, vaikka molemmat vanhemmat ovat. Että tenttausta vaan sitten peliin ensitreffeillä, että monennessako sukupolvessa nainen on sinisilmäinen.
Ruskeasilmäisyys on dominoiva geeniparista eli jos molemmat vanhemmat sinisilmäisiä, heillä ei voi olla "ruskeaa" geeniä.
Eli kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä lasta. Mutta kaksi ruskeasilmäistä voi saada sinisilmäisen lapsen.
Tuo nainen on aito punapää, mutta en osaa päättää onko hän ihan kaunis, vai todella ärsyttävän näköinen: https://www.youtube.com/user/MyHusbandisJapanese Mutta hänen miehensä on tyyliin todella rakastunut naisen ulkonäköön ja luullut häntä ensikohtaamisella malliksi ja ilmeisesti Japanissa muutenkin pidetään tuota naista todella kauniina, kun ovat kertoneet että moni japanilainen on tullut ihastelemaan ulkonäköä ja kauneutta.
Poikaystäväni on alle 170 cm pitkä punatukkainen mies. Vientiä on kyllä riittänyt :) varmaankin siksi koska hän ei istu netissä valittamassa kuinka naiset on julmia eikä kenellekään kelpaa lyhyt tai punatukkainen mies. Hän on sinut itsensä kanssa ja se jos mikä on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, kun ihmiset eivät osaa enää omaa äidinkieltään, vaan käsitteet pitää korvata englanninkielisillä. Ginger...
No juu, mutta punapää ei ole ihan sama asia kun "ginger" sillä tuo jälkimmäinen kattaa paremmin pisamat yms. jota pelkkä punahiuksisuus ei kerro :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu, mutta punapää ei ole ihan sama asia kun "ginger" sillä tuo jälkimmäinen kattaa paremmin pisamat yms. jota pelkkä punahiuksisuus ei kerro :)
Minun mielestäni kyllä kattaa. Ja kaikki pisamaisuus ei todellakaan mene kummankaan kattotermin alle, koska myös ruskea- ja vaaleaveriköt (joilla ei ole punapigmenttiä) voivat olla pisamaisia, eikä heitä englanniksikaan nimitetä termillä ginger.
Jos olet nainen.
Laita kuva silmistä, onko sun alapuskakin punainen?