Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ginger nainen kelpaa miehille mutta ginger mies ei naisille ?

Vierailija
03.09.2017 |

Punatukkaiset naiset ovat viehättäviä miesten mielestä mutta taas punapäisellä miehellä ei ole vientiä naisten keskuudessa. Miksi näin ?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punatukkaisissahan just on väriä. Ripset ja kulmat ovat tummemmat kuin blondeilla, kunnon kastanjatukka ja siihen vielä oikein läpitunkevan siniset tai ruskeat silmät.

Värianalyysissakin punapäät ovat useimmiten syksyjä ja suomalaiset perusblondit kesiä.

Nyt et puhu ihan oikeista/aidoista punapäistä. Ruskeat silmät? Kastanjatukka?

Vierailija
22/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäät ovat kuumia. Erotiikka ihan toisella tasolla kuin muilla. Mun mies on komea punapää/-parta. Viikinkimies parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla pelkästä hiustenväristä kiinni. Tiedän pari gingermiestä ja vientiä on vaikka kuinka.

Vierailija
25/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sanotaan ihan vaan punatukkainen. 

Kyllä minulle kelpaa, en erottele ihmisiä hiusten värin perusteella. Mutta älykäs ja mukava pitää olla. En myöskään etsi miestä, joka haluaa että hänellä on "vientiä" naisten parissa. Jos on suhteessa minun kanssani, niin odotan minun riittävän ja että tavoitteena on ihan vakava suhde. Muita naisia ei siinä tarvita.

Vierailija
26/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa, en lajittele ihmisiä hiusten värin perusteella. Mukava ja älykäs pitää kyllä olla. Sen sijaan en etsi miestä, joka haluaa että hänellä on "vientiä" naisten parissa. Jos on suhteessa minun kanssani, odotan minun riittävän, ja suhteen olevan vakava. Muita naisia ei siinä tarvita.

Vierailija
27/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaa, en lajittele ihmisiä hiusten värin perusteella. Mukava ja älykäs pitää kyllä olla. Sen sijaan en etsi miestä, joka haluaa että hänellä on "vientiä" naisten parissa. Jos on suhteessa minun kanssani, odotan minun riittävän, ja suhteen olevan vakava. Muita naisia ei siinä tarvita.

Pahoittelut viestin tuplapostaamisesta, näytti vaan taas siltä että viestini oli poistettu. Näköjään ei, onneksi.

Vierailija
28/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mun makuun ginger miehet. Eikä kyllä blonditkaan. Tummat hiukset pitää olla ja kulmat. Silmät voi olla syvän siniset tai ruskeat.

Vierailija
29/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäillä on em ei niin viehättävien piirteiden lisäksi usein todella kellertävät hampaat. :/

Vierailija
30/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punatukkaisissahan just on väriä. Ripset ja kulmat ovat tummemmat kuin blondeilla, kunnon kastanjatukka ja siihen vielä oikein läpitunkevan siniset tai ruskeat silmät.

Värianalyysissakin punapäät ovat useimmiten syksyjä ja suomalaiset perusblondit kesiä.

Ihan googlaamalla selviää, että useimmilla punapäillä on vihreät tai ruskeat silmät. Siniset ovat harvinaisimmat. Kannattaa joskus käydä Suomen ulkopuolellakin.

Vierailija
31/62 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska punatukkaisia miehiä on hollywoodissa niin vähän sankarin roolissa. 

Naiset tykkää siitä mistä niitä käsketään tykkäämään. Simple as that. 

Vierailija
32/62 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Siis luitko jotain kommenttihaukkumapalstaa? Jos luet tuntitolkulla samaa mielipidettä toistettuna niin pian alat itsekin ajatella niin. Muodosta oma mielipide.

Vierailija
33/62 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/62 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan minulta

Vierailija
35/62 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen vanhaan kelpasin vaikka kuinka monelle. Nykyään ainoastaan parta on selkeästi ginger. Hmm. Pitäiskö hän nyt miettiä kun on melkein ruskea tukka niin en kelpaa naisille. 😂

Vierailija
36/62 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska punatukkaisia miehiä on hollywoodissa niin vähän sankarin roolissa. 

Naiset tykkää siitä mistä niitä käsketään tykkäämään. Simple as that. 

Huomaavatko naiset itse tuota asiaa?

Vierailija
37/62 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene suuri ongelma Suomessa suuntaan tai toiseen. Toisekseen millaisella tutkimuspohjalla ap tekee johtopäätöksiään?

Vierailija
38/62 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kelpaisi! Ikinä vain ei ole tullut kohdalle.

Vierailija
39/62 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä. Hmm. Harvoilla punapäillä on tummat kulmakarvat. Ja kun itseä katson peilistä niin tuntuu sille ettei kulmakarvoja ole. Eikä ripsetkän ole kovin kummoset. Mutta silmät on kuin lohikäärmeen (vihreät/ruskeat). 😉

Vierailija
40/62 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun  unelmani on parimetrinen, kalpea viikinki pitkillä punaisilla hiuksilla ja punaisella parralla. Nam! 

Kaveri on tuollainen, tosin kaljuuntuu hyvää vauhtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan