Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?
Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?
Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?
Itse en pystyisi.
Kommentit (384)
Sellainen, jolla ei ole mitään menetettävää?
Minua ovat yrittäneet varatut miehet iskeä klassisella valituksella: vaimoni ei ymmärrä minua, olemme yhdessä vain lasten takia. Olen vastannut: itsehän olet vaimosi valinnut, miksi teit niin huonon valinnan.
MIKSI muka ei saisi viedä varattua miestä? Yksikin pätevä syy?
Ja ei, toista ihmistä ei voi "varata" itselleen, se pitää toisen ihmisen itsellään, joka siihen kykenee. "Ne maalaa, joilla on liitua"
Minä, ei sillä kyllä lapsia oo. Oltiin oltu kavereita useampi vuosi ja tunteita oli molemmin puolin, eksyttiin sitten sänkyyn kerran ja sille tielle jäätiin.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa oleva, joka ei tajua miehen olevan varattu. Ainut syyllinen on kyllä mies. Kovasti ovat varsinkin juuri vauvan synnyttyä lähdössä vieraisiin. Selityksiä on vaikka minkälaisia. Mamma kotona ei kuulema anna tai on lihava ja elähtänyt.
Kyllä siihen kaksi tarvitaan, että pettäminen onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, toista ihmistä ei voi "varata" itselleen, se pitää toisen ihmisen itsellään, joka siihen kykenee. "Ne maalaa, joilla on liitua"
Olen pahoillani, ettet ymmärrä, mitä uskollinen parisuhde tarkoittaa.
Pettivätkö jo vanhempasi toisiaan vai tuliko vasta sinusta petturi?
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs. Ja sellainen, joka uskoo tarinoita. Yleensä mies sepittää ihan puutaheinää. Sitten muutaman vuoden päästä nainen alkaa epäillä, että olikohan ne tarinat ihan totta...mutta on jo sitoutunut, ehkä päätynyt naimisiinkin. Iltaisin sitten miettii, että olisi ansainnut parempaa. Karma tai mikä se nyt on.
Karma. Pettäjä pettää häntäkin.
En tule koskaan ymmärtämään, miksi kukaan pettää. Miksi ei vain voi ensin erota ja sitten vasta hypätä uuteen suhteeseen?
Itsekäs? Kusipää? Nainen, joka nauttii kilpailemisesta toisten naisten kanssa? Nainen, jonka itsetunto on yllättävän matala? Nainen, joka ei tule toimeen muiden naisten kanssa? Nainen, joka saa oma-arvontuntoa vain iskemällä muiden miehiä? Jatkanko vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa oleva, joka ei tajua miehen olevan varattu. Ainut syyllinen on kyllä mies. Kovasti ovat varsinkin juuri vauvan synnyttyä lähdössä vieraisiin. Selityksiä on vaikka minkälaisia. Mamma kotona ei kuulema anna tai on lihava ja elähtänyt.
Syy ei ole sinkkunaisen tai miehen. Ainoastaan varatun pettäjän. Ei kukaan ole vastuussa toisen ihmisen moraalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Tangoon tarvitaan kaksi. Tyhmää syyttää vain toista.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs? Kusipää? Nainen, joka nauttii kilpailemisesta toisten naisten kanssa? Nainen, jonka itsetunto on yllättävän matala? Nainen, joka ei tule toimeen muiden naisten kanssa? Nainen, joka saa oma-arvontuntoa vain iskemällä muiden miehiä? Jatkanko vielä?
Sinä olet katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vain täysi idiootti kysyy tuollaista tosissaan. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää, että pettäminen satuttaa sitä petetyksi tullutta. Siinä on jo erittäin pätevä syy jättää varatut rauhaan. Ei ole normaalia ehdoin tahdoin osallistua toisten satuttamiseen.
No ei kai sen naisen tarvitse kantaa huolta siitä, hajottaako jonkun perheen vai ei! Mieshän sen valinnan tekee.
Nimim. Itse harrastan "perheiden rikkomista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Tangoon tarvitaan kaksi. Tyhmää syyttää vain toista.
Juurikin näin. Joku mahdollistaa. Ei se yksin onnistu se pettäminen.
Millainen nainen tyhmästi uskoo, että miehellä ei ole aivoja joten ainoastaan toinen nainen vie miesparan. Pistää naurattaan tälläiset idiootit jotka antavat miehensä teot anteeksi, koska se on vain lumppu nainen joka viettelee tämän niin ihanan miehen mukaansa. Eihän mies sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sen naisen tarvitse kantaa huolta siitä, hajottaako jonkun perheen vai ei! Mieshän sen valinnan tekee.
Nimim. Itse harrastan "perheiden rikkomista"
Kyllä sillä naisellakin joku vastuu on, jos tietää miehen olevan perheellinen ja varattu. Olet silloin ihan yhtä paljon vastuussa kuin se pettävä mieskin. It takes two to tango niin kuin sanotaan.
Tämä ketju varmaan innoittaa niitä naisia jotka kuvittelevat omaa jätejäämä miestään himoitsevan jokaisen.
Kyllä niitä aviorikoksia tapahtuu, mutta ona lukunsa on naiset jotka kuvittelevat jokaisen havittelevan miestään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksissä ja kaunis, tiukkap*lluinen, Eli Toisin kuin joku rupunen liikalihava kotona verkkareissa makaava synnytyskone.
Eli mitä ilmeisimmin sisäisesti ruma, muita ihmisiä nimittelevä ja halveksuva kammotus. Eipä yllätä.
Fiksu varattu ei lähde mukaan mihinkään pettämispeleihin. Ei todellakaan ole naisen vastuulla huolehtia varattujen miesten moraalista. Sitäpaisti moni on huonossa liitossa, eikä saa lähdettyä ilman laastarisuhdetta, on vaan odottanut sopivaa sysäystä, jotta uskaltaisi muuttaa elämäänsä. Kyllä ne lähtijät ovat usein olleet lähtökuopissa jo pitkään. En muutenkaan tajua tällaista "perheen rikkomista". Jos parisuhde on huono ja ihmisillä paha olla, ei se mikään ehjä perhe ole, vaan kulissi.