Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?
Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?
Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?
Itse en pystyisi.
Kommentit (384)
Helppoa, jos varattu puoliso pyörii baareissa umpikännissä kavereiden kanssa. Nuoruudessani oli tämmöinen taakka. Pienet lapset ja selkärangaton muka-mies. Eli baarista yksinhuoltaja-tarjoilijan kämpille viinanhuuruisille jatkoille, ja kyllä inhotti kun asia vihdoin selvisi. Seuraava, eli viimeinen, oli ent.alkoholistimuija, reilusti exää vanhempi, lapsi huostaan otettu, eukko parisuhteessa mutta miehiin menevä. Mitta täyttyi lopullisesti näiden katuojasta löydettyjen takia. Tajusin exäni tason, olin selvästi ylilaatua; työssä, hoidin lapset ja huushollin.
Tarvitaan vain selkärangaton typerys puolisoksi.
Ehkäpä yli 50v miehellä alkaa tulla järkeä päähän? Tämä oli äitinsä silmäterä ja Jumalan lahjaksi tituleerasi. Kauhea parisuhde täytyy sanoa näin 30v myöhemmin.
Ei pidä lähetellä mitään intiimikuvia/ -videoita. Ja helposti ne tulee edelleenlähetettyä esimerkiksi naisen työnantajalle sekä naisen vanhemmille 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alustan vakiotrolli kehitti naisvihasadun, jossa mies on syytön, viaton siitin.
mutta sehän ei feministeille kelpaa. mies on aina syyllinen kaikkeen!
No omaan pettämiseensä luulisi olevan syyllinen, sukupuolesta riippumatta.
Mieshän on syyllinen siihenkin jos häntä petetään, kun on hoitanut asiat suhteessa huonosti. Jos mies kysyy palstalla neuvoja parisuhteeseensa, syytä haetaan ensisijassa miehestä. Jollain aivokuperkeikalla se aina palstalla luonnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä tykkäsi pitää hauskaa varattujen miesten kanssa aina silloin tällöin, kunnes tuli raskaaksi yhdelle näistä. No, yh:ksi lopulta jäi, hajottaen toisen perheen.
Kuinka tyhmä ystävä sulla oikein on? Ihan hullua on harrastaa irtoseksiä ilman kumia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on syyllinen siihenkin jos häntä petetään, kun on hoitanut asiat suhteessa huonosti. Jos mies kysyy palstalla neuvoja parisuhteeseensa, syytä haetaan ensisijassa miehestä. Jollain aivokuperkeikalla se aina palstalla luonnistuu.
Ihme vimma sulla on saada uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa suurempaa uhria kuin heteromies?! Voi luoja, kasvattakaa jo joku selkäranka niin loppuu tuo jatkuva ulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastava puoliso ei petä. Eikö tämä ole aika yksinkertainen asia?
Onneksi omaan puolisoon voi aina rakastua uudelleen.
Toki, mutta se juuri ei ole pettäjän ratkaisu. Pettäjän mielestä kun suhteessa on jotain vikaa, se on oikeastaan puolison vika, ja ainoa oikea ratkaisu on lähteä hakemaan helpotusta liiton ulkopuolelta.
Tällaisen ajattelutavan muuttaminen on melko iso asia. Ja ilman ajattelun muutosta, ja vastuun ottamista teoistaan, uudelleen rakastuminen puolisoon ei ole mahdollista.
Kuulin kerran varatun miehen sanovan, että välillä mukava pökkiä omaa vaimoa kun kakkosen takamus on niin iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omaan puolisoon voi aina rakastua uudelleen.Toki, mutta se juuri ei ole pettäjän ratkaisu. Pettäjän mielestä kun suhteessa on jotain vikaa, se on oikeastaan puolison vika, ja ainoa oikea ratkaisu on lähteä hakemaan helpotusta liiton ulkopuolelta.
Tällaisen ajattelutavan muuttaminen on melko iso asia. Ja ilman ajattelun muutosta, ja vastuun ottamista teoistaan, uudelleen rakastuminen puolisoon ei ole mahdollista.
Minun mieheni petti ja hänen mukaansa mikään suhteessamme ei ollut pielessä ja hän halusi ehdottomasti jatkaa kanssani. Katui syvästi tekoaan ja katkaisi kaikki yhteydet naiseen, jonka kanssa petti. Hän sanoi myöskin, ettei rakastanut sitä naista.
Tilanteita on kovin monenlaisia. Itse tosiaan otin sitten rakastajan, niin sain homman kuitattua ja pystyimme jatkamaan suhdetta.
Ei kannata uhriutua. Joillekin auttaa, kun ottaa rakastajan. Auttoihan se miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kerran varatun miehen sanovan, että välillä mukava pökkiä omaa vaimoa kun kakkosen takamus on niin iso.
Oliko harrastuskaveri?
Vierailija kirjoitti:
Itse en antanut hajottaa ja nainen sai pitkän nenän. En kyllä antanut anteeksikin. Otin myöhemmin rakastajan. Tähän mennessä rakastajia ollut kolme.
Dont get mad, get even.
Onko kivaa seistä voittajana pa*skatunkion (jota kutsut avioliitoksesi) päällä?
Se toinen nainen ei ole sulle luvannut uskollisuutta, miehesi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en antanut hajottaa ja nainen sai pitkän nenän. En kyllä antanut anteeksikin. Otin myöhemmin rakastajan. Tähän mennessä rakastajia ollut kolme.
Dont get mad, get even.Onko kivaa seistä voittajana pa*skatunkion (jota kutsut avioliitoksesi) päällä?
Tuntuu hyvältä ja tasapainoiselta. Hankimme kaksi lasta lisää ja ostimme isomman asunnon. Hyvin meillä on mennyt. Pettämisestä
aikaa ensi vuonna 10 vuotta. Mietin usein, mitäköhän sille naiselle nykyään kuuluu.
Niin. Eihän miesparalla ole vaihtoehtoja kun aktiivinen nainen ryhtyy iskemään. Sen kelkkaan on hypättävä koska kohteliaasti torjuminen ja uskollisuuteen vetoaminen ei ole sallittua.
Toisaalta, vaimo voi samalla periaatteella käydä nappaamassa miehen takaisin koska vaan. Miehenhän on aina lähdettävä sen naisen mukaan joka sattuu hänet haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omaan puolisoon voi aina rakastua uudelleen.Toki, mutta se juuri ei ole pettäjän ratkaisu. Pettäjän mielestä kun suhteessa on jotain vikaa, se on oikeastaan puolison vika, ja ainoa oikea ratkaisu on lähteä hakemaan helpotusta liiton ulkopuolelta.
Minun mieheni petti ja hänen mukaansa mikään suhteessamme ei ollut pielessä ja hän halusi ehdottomasti jatkaa kanssani. Katui syvästi tekoaan ja katkaisi kaikki yhteydet naiseen, jonka kanssa petti. Hän sanoi myöskin, ettei rakastanut sitä naista.
Tilanteita on kovin monenlaisia. Itse tosiaan otin sitten rakastajan, niin sain homman kuitattua ja pystyimme jatkamaan suhdetta.
Eli olette pohjimmiltanne hyvin samanlaisia ihmisiä? Sinulle asia "kuittaantuu", kun petät vastavuoroisesti itse. On kuitenkin paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan alentuisi samaan, eivätkä saisi mitään iloa pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eihän miesparalla ole vaihtoehtoja kun aktiivinen nainen ryhtyy iskemään. Sen kelkkaan on hypättävä koska kohteliaasti torjuminen ja uskollisuuteen vetoaminen ei ole sallittua.
Toisaalta, vaimo voi samalla periaatteella käydä nappaamassa miehen takaisin koska vaan. Miehenhän on aina lähdettävä sen naisen mukaan joka sattuu hänet haluamaan.
Niinpä. Onhan se uskollisuus nyt ihan liikaa vaadittu mieheltä.
^
Ai, minä taas en nöyrtyisi jonkun sivusuhteen naisen mielihalujen mukaan miehestäni eroamaan. Minä en ole katkera, mutta jostain syystä sinä olet. Mistähän se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. 😂
Ja jotkut naiset oikeasti haluavat näitä tahdottomia vässyköitä ja kutsuvat heitä miehiksi. Siinäpä sitä on hommaa loppuelämäksi, paimentaa tällaista mieslasta.