Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin naiset ja tytöt tajuaa sen miten tyhmän näköiset nuo ripsienpidennykset on? :D

Vierailija
02.09.2017 |

En voi kuin ihmetellä miten ne jatkaa suosiotaan. Olen ammatissa jossa kohtaan paljon nuoria naisia (olen itsekkin 25v nainen) ja tuntuu, että joka toisella asiakkaalla on nuo tyhmän näköiset ripsienpidennykset..

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, siis tämmönen käytös oletettavasti aikuisilta ihmisiltä. Miksi on vaikea sopeutua siihen että ihmiset saavat näyttää miltä haluavat? Transsukupuolisia ja drageja ihannoidaan ja huudetaan että EI SAA SYRJIÄ, mutta ripsienpidennykset luovat tälläsen paskan. Huhheijjaa, kuulostaa niin oksettavalta. 

Vierailija
102/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille jotka sanovat ettei ole mahdollista että joku meikkaisi huvikseen tai vaan oman tähden; 

Miksi käyttäisin monia satoja euroja kosmetiikkaan vain muiden takia? Käytättekö sitten itse kun ajattelette vain sen olevan mahdollista? Meikkaan usein vapaapäivinäni täyden lookin, enkä välttämättä edes poistu kotoa mihinkään! Ja todellakin vain itseni ja huvin vuoksi, lähin naapurikin asuu n. 300m päässä metsän takana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomattomia kommentteja tässä ketjussa! Ihmeellistä, miten ripsienpidennykset saavat mammoissa aikaan tällaisen raivon :)

Itse olen 22-vuotias nuori nainen, joka on käyttänyt ripsienpidennyksiä kolme vuotta. Kirjoitin ylioppilaskirjoituksissa neljä laudaturia ja pääsin ensimmäisellä hakukerralla yliopistoon opiskelemaan alaa, joka on yksi vaikeapääsyisimmistä aloista Suomessa. Olen urheillut nuorena SM-tasolla ja olin SM-mitalisti omassa ikäluokassani. Olen musikaalisesti ja kuvataiteellisesti lahjakas. Puhun sujuvasti kolmea kieltä ja auttavasti kahta. Olen ollut lapsesta asti intohimoisen kiinnostunut historiasta ja seuraan taloutta ja politiikkaa. Osaan keskustella kvanttifysiikasta. Vapaa-ajallani luen kirjallisuuden klassikoita, kuten Dostojevskia ja Waltaria, ja soitan viulua.

Ei ole koiraa karvoihin katsominen ;)

Vierailija
104/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon naiset muka viettävät aikaansa omaa peilikuvaansa tuijotellen, kun itseään varten laittavat, koska pitävät itsensä mielestä nättinä? En tunne kyllä ketään joka viettää päivästä tunteja katsellessaan omia niin ihania ripsiään peilistä. Melko narkissostouhulta kyl kuulostaa mikäli paikkansa pitää. Kyllä ne ihan toisia ihmisiä varten laitetaan ;)

Vaalea ihminen ei kyllä ole mikään olmi! Olet vieraantunut pahasti ihmisyydestä ja luonnosta mikäli noin ajattelet! Ei ihmisten kuulu olla samannäköisiä keskenään, vaan alkuperä, rotu, geenit saavat kyllä näkyä. Ne tuovat moninaisuutta eloon. Mutta ei, tavoitellaan yhtä ja samaa lookkia, jossa tukan väri voi ehkä vaihtua, mutta kulmien pitää olla tummat, ripsien pitkät tuuheat ja mustat. Huulien ja silmien pitää olla isot, kuten myös tissien, ja nykyään myös perseen. Noita on jo 13 tusinassa. Missä on se ihana vaaleapiirteinen oikea kaunotar?

Minua kehutaan meikit naamassa mutta ei koskaan, siis yhden ainoata kertaa edes ulkomailla ole kukaan kehunut kauniiksi ilman meikkiä. Ainoat kommentit ovat olleet "oletko kipeä?" tai "miten sä näytät niin oudolta.

Vierailija
105/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään tajua näitä, aivan luonnottoman näköisiä ja huonosti tehtyjä monilla näkyy olevan. En voi edes katsoa veljen tyttöystävää silmiin kun naurattaa nuo mustat viuhkat sen verran :D hemmetin paksut ja pitkät, luonnottomat. Itsekin nainen enkä ikinä ottaisi tuollaisia.

Veljesi kuitenkin tykkää eikä varmaan ole sellaista miestä joka jättäisi ripsien vuoksi. Ja ei, minulla ei ole tekoripsiä mutta ei toisaalta mitään niitä vastaan.

Vierailija
106/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän kalliit ovat! Vuodessa niihin menee ulkomaan matkan verran fyrkkaa. Järkeä vai ei?

Vierailija
107/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos itsestä on hienon näköiset, siitä vain. Kiva että olet onnellinen, mutta sellainen karvatoukka luomissa kiinni ei ole mitenkään hirveän miellyttävän näköistä. Sisko hankki semmoiset, hirveän näköiset, vaikka en sitä tohdikkaan hänelle sanoa :D Mielummin ottaisivat permanenttitaivutksen ja värjäyksen.

Ei kannata tuhlata rahaa ripsipermanenttiin. Osta ripsientaivuttaja, kestää 5 s. aamulla taivuttaa ripset, sama lopputulos.

Vierailija
108/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon viuhkat ripsiin liimattuna ja micro blading (lue: permanent markerilla piirretyt) kulmat siihen yläpuolelle. Jokainen tavallaan, mutta joskus mietin, että kaikesta ihminen suostuu maksamaan.

Vierailija
109/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muutama viikko sitten Ranskassa ja siellä tytöt hädin tuskin meikkasivatkaan puhumattakaan noista järkyttävistä ripsienpidennyksistä ja 5cm pitusista rakennekynsistä. Siellä tytöt ovatkin luonnollisen nättejä. Tatuointejakaan ei näkynyt kuin jollain mörssärinaisilla eikä oltu kasvatettu jäätäviä perseitä ja lihaksia salilla. Hölkällä kävivät ja olivat hoikkia ja naisellisia.

Saavat kiksejä aivan muusta asioista kuin noista joulukuusenkoristeista ja maalista ihollaan.

Tummilla ripsillä ja kulmilla on helppo olla ilman meikkiä. Vaalea olmi ei vaan näytä miltään ilman pientä ehostusta. Viuhkaripsiä en kyllä ymmärrä minäkään mutta maltilliset ymmärrän hyvin ja ottaisin itsekin ellen olisi herkkäsilmäinen.

Minäkin ajattelin joskus noin kunnes näin valokuvan itsestäni. Ripsienpidennykset saivat näyttämään niinkuin silmät olisivat syvällä päässä ja tummat silmänaluset korostuivat. Peilistä katsottaessa, siis läheltä, ne näyttivät ihan kivoilta. Kulmakarvani on kauniin muotoiset luonnostaan ja pitkät ripset näyttivät kivalta kun poskipäät ovat korkeat. Siis näin kertoi peili. Ne mustat ripset vaaleaa meikkaamatonta ihoa vasten näyttivät oikeasti rumilta. Joku viisas on joskus sanonut, että meikillä on tarkoitus h ä i v y t t ä ä eikä peittää huonoja puolia ja korostaa parhaita. Jos silmät on nassun paras puoli, varmasti pidennykset on ihanat. Vielä hullumpi on tuo kulmien microblading. Sillä tehdään vihaisen näköisiä naisia täälläpäin.

Vierailija
110/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muovisempi sen hienompi?

Vierailija
111/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnolliset volyymiripset. Klassiset eivät välttämättä ole yhtään sen luonnollisemmat jos ne ovat liian pitkät. Mun mies tykkää niistä ja mä tykkään niistä joten piss off biatches.

Vierailija
112/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltilliset ripsienpidennykset on hienot ja tuo silmät kauniisti esiin. 

Mulla on onnettomat ripset luonnostaan, hennot ja pisimmät ehkä hätinä 8mm pitkiä. YSL faux cils mascaralla niille voi vähän jotain tehdä, mutta ei tämmösille mitään taikoja tehdä millään ripsivärillä. Käytin vuoden verran ripsienpidennyksiä, mutta mulla on sen verran huono pysyvyys niillä lasimaisen ripsen takia että tiuhat huoltovälit käy liikaa kukkarolle, ja ne on rumat kun ripsiä alkaa putoilla ja harittaa. Mutta silloin kun ne on hiljattain laitettu niin voi että ne on upeat. En tuntenut itseäni vähään aikaan naisen näköiseksi tynkäripsillä kun niistä luovuin, mutta nyt olen jo onneksi tottunut tähän olmiin silmättömään lookkiin. :D Jos olisin rikas niin käyttäisin kyllä koko ajan. 

Mun ripset ei missään tapauksessa ole edes 8mm, mutta niille tekee ihmeitä Essencen ripsarilla, sillä false lash...joku semmoinen. Maksaakin kolmen euron alle.

Vierailija
113/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen älytön muoti on nää microblading-kulmat. Ihan hirveitä. Ja yleensä aina liian paksuja ja massiivisia. Siihen vielä ne viuhkaripset kaveriksi niin hyi että.

Vierailija
114/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon viuhkat ripsiin liimattuna ja micro blading (lue: permanent markerilla piirretyt) kulmat siihen yläpuolelle. Jokainen tavallaan, mutta joskus mietin, että kaikesta ihminen suostuu maksamaan.

Tässä kuva microblading tekniikasta, on kaikkea muuta kun permanent marker style (Ikävä kun ihmisillä on nää termit täällä aivan hakusassa). Upea lopputulos!

http://www.zaparo.fi/wp-content/uploads/2016/12/Kulmat-3d....jpg

Vierailija
115/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille jotka sanovat ettei ole mahdollista että joku meikkaisi huvikseen tai vaan oman tähden; 

Miksi käyttäisin monia satoja euroja kosmetiikkaan vain muiden takia? Käytättekö sitten itse kun ajattelette vain sen olevan mahdollista? Meikkaan usein vapaapäivinäni täyden lookin, enkä välttämättä edes poistu kotoa mihinkään! Ja todellakin vain itseni ja huvin vuoksi, lähin naapurikin asuu n. 300m päässä metsän takana :)

Siis laitat täydet sotanaamiot vain itsesi tähden, vaikkei sitä näe kukaan?!! Minä taas jätän meikkaamatta kesämökillä juuri siksi, ettei minua näe kukaan.

Vierailija
116/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit ne palkkikulmakarvat....  "facepalm"

Vierailija
117/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ripsipidennykset ovat kauniit ja ottaisin heti, jos omat ripset kestäisivät. Ripsipidennykset saava silmä esiin ja katse ei näytä niin väsyneeltä kuin ilman pidennyksiä. Aamusta alkaen näyttää paljon pirteämmältä. Minulla on ollut kolmena eri ajanjaksona ripsipidennykset, mutta olen pitänyt niitä aina vain 3-5 kk, koska lopulta omat ripset ovat menneet huonoon kuntoon ja ripset eivät ole pysyneet enää, vaan niitä "koloja" on tullut aikaisemmin ja aikaisemmin. Nyt olen ollut ilman pidennyksiä 4 vuotta ja omat ripset eivät ole vieläkään kasvaneet takaisin, vaan ovat edelleen tyngät. Harmittaa kovasti, kun en saa edes ripsivärillä niitä kauniin kaareviksi, sellaisiksi mitä ne olivat yli 10 vuotta sitten. Ihmettelen, miten joillakin pysyy vuodesta toiseen ripsipidennykset. Ehkä heillä on omat ripset vahvemmat siellä alla?

Vierailija
118/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintansa kullakin, on ripsienpidennykset mielestäni ymmärrettävemmät verrattuna tötteröhuuliin, jotka näyttävät (lievästi) ilkeästi sanottuna siltä kuin huulet ois jääny muutamaks tunniks jumiin imurin letkuun.

Vierailija
119/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuosi 2017 ja edelleenkään nainen ei saa näyttää siltä miltä itse haluaa. Miksi ylipäätänsä muut ihmiset kiinnittävät naisten ulkonäköön niin paljon huomiota? Jopa toiset naiset. Sekö on tasa-arvoa/feminismiä, ettei nainen saa itse päättää ulkonäöstään ?

Vierailija
120/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Haluan olla freesi ja puhdas ja luonnollinen, itseni näköinen. Ällöttäis laittaa tollaset bakteerilärpäkkeet silmiini! Miten paljon siellä muhiikaan kaikkea paskaa vaikka sitä kuinka pesisi pesuaineilla. Ne bakteeripesäkkeet on LIIMATTU RIPSIISI! Ja bakteerit ja paska on ja pysyy. Hyi helvetti. Ripsiväristä tykkään mutta se ei muutakaan ulkonäköä samoin kuin ripsienpidennykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi