Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aseksuaali 21v nainen ja olen parisuhteessa aseksuaalin miehen 24v kanssa! Elämä on ihanaa :)

Vierailija
02.09.2017 |

En kaipaa elämääni pätkän vertaa seksiä. On todellinen lottovoitto, että löysin aseksuaalin miehenkin. Rakastamme toisiamme ja elämä on ihanaa.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus ilmiönä mediassa on, näin voisi kai sanoa, melko uusi asia.

Tai no, ainakin sen voi sanoa, että keskustelun aiheena ja määrittelyjen kohteena se ainakin tuntuu olevan  sitä. 

Keskustelua siitä ja sen olemuksesta näyttää olevan netissä  paljon, mutta jostain syystä kaikki se näyttää jatkuvasti pakenevan kaikkia yrityksiäkin löytää joku selkeä määritelmä sille, mitä se oikein on.

Sitä on kyllä määritelty mitä se ei ole ja sitä että 'mitä ei pidä luulla sen olevan' jne. tai 'mitä ei pidä koskaan aseksuaalille sanoa ', mutta mitä se sitten lopultakin itsessään ON se on aina noissa keskusteluissa hukkunut vain  sanoihin ja niiden paljouteen. 

Kun kaikki ihan kiltit ja suvaitsevaiset ,ihan  vilpittömän avoimesti ymmärryshaluiset yrityksetkin  lähestyä sitä ilmiönä, eli kouluttaa sen suhteen itseään kuitenkin saavat vain alapeukkuja osakseen ja torjunnan vastauksekseen, niin tulee kyllä kieltämättä jo houkutus ajatella, että 'olkoon mitä on, kaipa he sen itse tietävät ja jos eivät tiedäkään niin mitäpä se minulle kuuluu sekään ja että jos sitä yleensä on,niin kaipa sitä sitten on ja olkoon sitten vaan, jos kerran on ja piste jo sen itse enää enempää  pohtimiselle, joka ei kuitenkaan( edellä jo mainituista syistä johtuen)  johda mihinkään'.

Ei siis mitään torjuntaa heitä (sellaisiksi tunnustautuvia kohtaan),saati vihaa, ei suvaitsemattomuutta eikä ennakkoluuloja,ei ilmiön kieltämistä eikä myöntämistä, ei väheksyntää eikä ihailua vaan ei yksinkertaisesti :yhtään mitään.

Ei siis plussaa eikä miinusta arvioissa ja suhtautumisessa vaan yksinkertaisesti:  ei arvioita eikä suhtautumisen tarvetta. 

Eli siis: suotakoon kaikin mokomin koko ilmiö kokonaisuudessaan ja kaikkineen, (...mukaan lukien kaikki sen pohtiminenkin), heille jotka siihen tunnustautuvat.

Hyvää jatkoa siis vain kaikille heille,missä nyt sitten  ikinä ovatkin.

Vierailija
102/111 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa joka halusi aina ja monta kertaa päivässä. Minä en todellakaan halunnut niin usein ja varsinkin pikkulapsiaika oli rankkaa. Tuntui koko ajan että mussa on jotain vikaa ja lopulta mies pettikin ja erottiin. Nyt on mies joka haluaa harvoin ja siihen oli todella vaikea tottua. Tuntui että onko mussa vikaa, onko mies homo jne. Nyt olen tullut siihen tulokseen että olen tutustunut kahteen heteroseksuaalisuuden ääripäähän. Molemmat "normaaleja" mutta tämän toisen ääripään kanssa sujunut vuosia mukavasti koska halumme kohtaavat paremmin. Tällä kertaa minä olen se enemmän haluava mutta ei ole ongelma olla kuukautta ilmankaan. Alkuun oli "henkinen" ongelma kun mietin että eikö mies välitä musta jne mutta onneksi sitä on muitakin tapoja osoittaa kun pelkkä seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa joka halusi aina ja monta kertaa päivässä. Minä en todellakaan halunnut niin usein ja varsinkin pikkulapsiaika oli rankkaa. Tuntui koko ajan että mussa on jotain vikaa ja lopulta mies pettikin ja erottiin. Nyt on mies joka haluaa harvoin ja siihen oli todella vaikea tottua. Tuntui että onko mussa vikaa, onko mies homo jne. Nyt olen tullut siihen tulokseen että olen tutustunut kahteen heteroseksuaalisuuden ääripäähän. Molemmat "normaaleja" mutta tämän toisen ääripään kanssa sujunut vuosia mukavasti koska halumme kohtaavat paremmin. Tällä kertaa minä olen se enemmän haluava mutta ei ole ongelma olla kuukautta ilmankaan. Alkuun oli "henkinen" ongelma kun mietin että eikö mies välitä musta jne mutta onneksi sitä on muitakin tapoja osoittaa kun pelkkä seksi.

No mikä tuossa nyt sitten oli  sitä aseksuaalisuutta ja miten tuo nyt liittyikään tähän keskustelunaiheeseen ja teemaan  ?

Vierailija
104/111 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

113 vastaa. Siis yritin vaan selittää että ihmisiä on erilaisia...tarpeet on erilaiset. Vaikka ei olisi täysin aseksuaali(kun täällä jo kiisteltiin että voiko olla aseksuaali jos masturboi jne)Niin voi olla myös normaalia pienemmät tarpeet eikä sekään tarkoita että olisi muuta kun tavallinen hetero. Kaikilla seksi ei ole vaan se "jokapäiväinen leipä ". Sori huono ulosanti...

Vierailija
105/111 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hirvein ihmisryhmä on panomiehet, joilla sarvi aina pystyssä. Vaikka olis kaunis vaimo niin pettää pitää kenen kanssa vaan. Hyi helvetti. Tutuissa kaksi tällaista idioottia. Ihan hirveitä tyyppejä - molemmat perheellisiä. Ja kokoajan etsivät naisia "sillä silmällä".

Mutta panomiehet ovat myös se halutuin ryhmä. Siksi heistä on tullut panomiehiä.

Ja seksi ei sitten sinua ja tuota kritisoimaasi kommentoijaa kiinnosta lainkaan ?

Näinkö se oli ?

Vierailija
106/111 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

113 vastaa. Siis yritin vaan selittää että ihmisiä on erilaisia...tarpeet on erilaiset. Vaikka ei olisi täysin aseksuaali(kun täällä jo kiisteltiin että voiko olla aseksuaali jos masturboi jne)Niin voi olla myös normaalia pienemmät tarpeet eikä sekään tarkoita että olisi muuta kun tavallinen hetero. Kaikilla seksi ei ole vaan se "jokapäiväinen leipä ". Sori huono ulosanti...

Näinhän se tietenkin on eikä ainainen  kiima ole kenelläkään  mikään elämän ja sen elämisen 'vakiotila'.

Joskushan kaikki kiinnostus seksiä kohtaan voi  tilapäisesti jopa  kadota kokonaankin, mutta sehän on vain elämää sekin.

Vierailija
107/111 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille ap :)

Vierailija
108/111 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kade!!!!

Vierailija
109/111 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme mieheni kanssa sopineet, ettemme katso aikusiviihdettä.

Vierailija
110/111 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hienoa, että voi kehua itseään kun ei kykyä tunteisiin, kiintymykseen, toiseen.

Täältä vielä maskit, että voitte istuskella metrin etäisyydellä toisistanne, naamoja näkemättä.

https://maskiset.fi/fi/kategoria/pestavat-kasvomaskit/

Vierailija
111/111 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mielensäpahoittajat ovat mitä todennäköisimmin vähän katkeria siitä, että ovat riippuvaisia toisten sukuelimistä, mutta toiset ovat vapaita.

Monelle tavalliselle miehelle sperma ja lima on yhtäkuin rakkaus, räkää tietysti pois jättämättä. He ovat useimmiten myös aromanttisia.

Aseksuaalimies on siksi minusta ainoa joka osaa rakastaa, eikä vain yritä hyötyä uudesta "nukestaan".