Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Seuraan mielenkiinnolla miten Marin ja Petrin suhde etenee vai eteneekö.
Nimittäin on kyllä pliisuimmasta päästä tuo mies. Ei löydy minkäänlaista persoonallisuutta, ei anna mitään itsestään. Kohtelias kyllä ulospäin mutta siihen se jääkin. Ei ole mielipiteitä, jotenkin hirmu teennäinen ja puhuukin kuin robotti. Muutenkin kuin rautakanki olisi. Kun vertaa Markukseen tai Esaan, niin heissä luonnetta ja persoonaa ihan eri tavalla. Joku räväkkä nainen voisi ehkä saada Petrin kaivautumaan kuorestaan mutta mielestäni Mari ei ole se henkilö. Mari tarvitsisi itse myös räväkkäämmän kumppanin. Marille sopisi mies joka kaappaa kainaloon, puhuu ja pussaa. Uskoisin että tuo suhde jäätyy nopeasti ja he ajautuvat kauemmaksi toisistaan.
Mulle jäi fiilis että Esa ja se Aliisan kaveri, jolla oli pitkät punaset hiukset ois sopinu toisilleen paremmin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten mulla meni ihan hyvin, sanoiko Aliisa jossain vaiheessa että olisi ollut pettynyt Esaan tai ettei olisi Esan kanssa kolahtanut? Minä ymmärsin vain että järkyttyi ylipäätään tuosta mitä tuli tehtyä, eli meni ventovieraan kanssa naimisiin. Ihan ymmärrettävä reaktio, näytti kuitenkin Esasta tykkäävän ja onneksi hoitivat asian yhdessä. :)
Eikö hän ollut mennyt kertomaan heti Esalle ettei tämä oikein heti sytyttänyt tms. Mielestäni aika ajattelematonta. Vaikka kyseessä olisi ollut pelkkä shokki naimisiinmenosta niin en tiedä onko tätäkään tarpeen heti tuoda toiselle esille. Ei kovin hyvä lähtökohta tutustumiselle. Jos/kun on tosissaan mukana niin varmaan etukäteen jo miettinyt, että tällaisia tuntemuksia saattaa tulla. Mielestäni kertoo vain tietynlaisesta itsekeskeisyydestä ja draamailusta, että olettaa toisen heti olevan tukemassa ja lohduttamassa häntä. Ikään kui Esalla ei olisi jo varmasti omissa tuntemuksissaankin tollasena päivänä tekemistä.
Aliisasta sai pentumaisen vaikutelman selvästi aikuisempien osallistujien rinnalla. Tuli heidivibat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi fiilis että Esa ja se Aliisan kaveri, jolla oli pitkät punaset hiukset ois sopinu toisilleen paremmin :D
Mietin samaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus hääräsi häiden jatkoilla seremoniamestarina. Kovasti äänessä ja Johanna tuossa vaiheessa katseli mykkänä sivusta. Mulle Markus olisi liian tilaa vievä persoona. Puheliaitahan nuo sosiaalialan ihmiset varmaan ovat. Markus myös feminiininen miestyyppi, joka ei vetoa yhtään. Kuunteleeko Johannaa, haluaako Johanna paljastaa syvimpiä asioitaan M:lle, alkaako ärsyttää Markuksen hössötys ja pulinat?
Mekillistä. Mielestäni Markus on miesmäinen aikuinen mies, ja sellainen luottamusta herättävä hahmo, joka epäilemättä sopisi hyvin isäksi.
Markuksen huulet kun tulisi kohti, perääntyisin + koko olemus. Onneksi me naiset tykätään erityyppisistä miehistä. Mut miten noin yleisesti palstanaisten mieleen oleva 39v. mies on pysynyt sinkkuna.Eiks sanota, että jotakin vikaa on jos liian kauan sinkkuna säilyy.
No päteekö sama myös Johannaan? Ollut sinkkuna 9 v. Sun logiikan mukaan Johanna on täynnä vikoja ja virheitä... Vai päteekö tämä av-muorien mielestä vain miehiin?
Johanna on 32 v. Naiset on nirsompia. Mut kyllä 39 v. hyvä mies olisi jo rengastettu tai onko jo eronnut, mistä tietää. No toivotaan, että natsaa. Johannalla pieni sopeutuminen yhteiseloon, ihminen on aika lailla piintyneempi 32 kuin 23-vuotiaana.
Tuleeko muille sellanen olo että tähän formaattiin osallistuneet ovat ajatelleet, että nyt saa unelmien kumppanin, kun on kunnon asiantuntijatiimi etsimässä puolisoa?
Välillä ihmettelen, miten erilaisesti ihmiset näkevät ja kokevat tapahtumat. Kaikki parit vaikuttivat oikein onnellisilta ja ensitapaaminen meni alttarilla hyvin. Ovat mielestäni toisilleen sopivia, niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään.
Aliisa ja Petri molemmat pinnallisia, ja pettyivät puolisoidensa ulkonäköön. Ovat siis valehdelleet testeissä, että ulkonäkö ei ole niin tärkeää kuin mitä oikeasti on. Aliisa olisi halunnut jonkun pitkän komistuksen, ja Petri jonkun solariumissa käyneen fitness-pimun.
Petri on aivan ihana, komea ja symppis. Miksi ihmeessä häntä mollataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus hääräsi häiden jatkoilla seremoniamestarina. Kovasti äänessä ja Johanna tuossa vaiheessa katseli mykkänä sivusta. Mulle Markus olisi liian tilaa vievä persoona. Puheliaitahan nuo sosiaalialan ihmiset varmaan ovat. Markus myös feminiininen miestyyppi, joka ei vetoa yhtään. Kuunteleeko Johannaa, haluaako Johanna paljastaa syvimpiä asioitaan M:lle, alkaako ärsyttää Markuksen hössötys ja pulinat?
Mekillistä. Mielestäni Markus on miesmäinen aikuinen mies, ja sellainen luottamusta herättävä hahmo, joka epäilemättä sopisi hyvin isäksi.
Mäkin olen ihmetellyt tuota feminiinisyydestä vouhottamista, kun itse olen nähnyt sen tosi semmoisena perusmiehenä. Eli jos en tietäisi mitään etukäteen, niin epäilisin että on jossain ihan perushommissa työmaainsinöörinä tai isännöitsijänä tai vaikka rehtorina. Lähinnä se 50-vuotiaan olemus alussa hämmensi...
Aika korkealle laitat riman, jos nuo ovat sinusta perushommia, kaikki mainitut kuitenkin esimies- tai vastuutehtäviä, jotka myöskin selvästi perusduunaria kovemmin palkattuja.
Mutta joo, kyllä Markus joka tapauksessa johonkin tuollaiseen olemuksensa puolesta sopisi, tietty valmius vastuunkantoon tai mikä lieneekään hänestä välittyy. On itse asiassa vaikka meikäläistä "alfamaisempi", mikähän lokeroon minä sitten asetun tuon edellisen silmissä, jonka kantilta Markus on naismainen... t. nörttimies
Haluaisin että Mari olisi mun vaimo.
Mies29v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herranen aika, kai jokainen muistaa omalta kohdaltaan miten suhteen alussa oli ihanaa ja kivaa pusutella ja sitä halusi tehdä jatkuvasti- kuuluu näet tutustumisvaiheeseen pusuttelut ja halaukset ja rutistelut ja muut söpöstelyt. Sehän on aina hyvä merkki, jos pusuja haluaa antaa ja ottaa, nyt ehkä epäilen taas Johannaa ettei ole täysillä mukana jos pusut ei kelpaa.
Pikkaisen eri asia pusutella ja halailla normaalioloissa suhteen alussa. Silloin on kuitenkin jo tutustuttu ja tunteet ovat heränneet. Harvempi lähtee heti ensimmäisellä tapaamisella pussailemaan ja halailemaan ainakaan kovin tiiviisti. Vai haluaisitko sinä, että ihminen, jonka olet tänään tavannut ensimmäistä kertaa, alkaa heti pussailemaan ja halailemaan tiiviissä tahdissa?
'
Kyllä, olen nuorempana kohdannut ihmisen, joka jo ekana iltana parin tunnin tutustumisen aikana kolahti syvälle. Voi sitä söpöstelyn määrää jo sinä iltana ja yönä, ja se johti sittemmin perheen perustamiseen josta on nyt todisteena 3 lasta : )
Nimenomaan alussa pussaillaan ja heti! Milloin sitten? Jos kemia toimii, se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen ihmetellyt tuota feminiinisyydestä vouhottamista, kun itse olen nähnyt sen tosi semmoisena perusmiehenä. Eli jos en tietäisi mitään etukäteen, niin epäilisin että on jossain ihan perushommissa työmaainsinöörinä tai isännöitsijänä tai vaikka rehtorina. Lähinnä se 50-vuotiaan olemus alussa hämmensi...
Ei ei ei, katsokaa miten se puhuu ja ilmeilee! Höpsöttelee. Sellainen teatraalinen alta kulmien -tyyli, vähän kuin Geoffrey Rush. Saan vahvat bi-vibat hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herranen aika, kai jokainen muistaa omalta kohdaltaan miten suhteen alussa oli ihanaa ja kivaa pusutella ja sitä halusi tehdä jatkuvasti- kuuluu näet tutustumisvaiheeseen pusuttelut ja halaukset ja rutistelut ja muut söpöstelyt. Sehän on aina hyvä merkki, jos pusuja haluaa antaa ja ottaa, nyt ehkä epäilen taas Johannaa ettei ole täysillä mukana jos pusut ei kelpaa.
Pikkaisen eri asia pusutella ja halailla normaalioloissa suhteen alussa. Silloin on kuitenkin jo tutustuttu ja tunteet ovat heränneet. Harvempi lähtee heti ensimmäisellä tapaamisella pussailemaan ja halailemaan ainakaan kovin tiiviisti. Vai haluaisitko sinä, että ihminen, jonka olet tänään tavannut ensimmäistä kertaa, alkaa heti pussailemaan ja halailemaan tiiviissä tahdissa?
'
Kyllä, olen nuorempana kohdannut ihmisen, joka jo ekana iltana parin tunnin tutustumisen aikana kolahti syvälle. Voi sitä söpöstelyn määrää jo sinä iltana ja yönä, ja se johti sittemmin perheen perustamiseen josta on nyt todisteena 3 lasta : )
Nimenomaan alussa pussaillaan ja heti! Milloin sitten? Jos kemia toimii, se toimii.
Mutta jos vaikka ujostuttaa.
Johannan olemuksessa ja kasvoissa on jotain samaa kuin Mungoannasa.
Vierailija kirjoitti:
Johannan olemuksessa ja kasvoissa on jotain samaa kuin Mungoannasa.
Samaa katsoin minäkin. Lisäksi hääpuvussa oli samaa tyyliä kuin Mungon hääpuvussa, joka oli todella kaunis.
Vihdoin pääsen kantamaan oman korteni kekoon, eli tähän keskusteluun, kun sain eilen katsottua ekat jaksot. Aikamoiset ennakko-odotukset oli luettuani koko keskustelun ennen kuin katsoin jaksot. :)
Aliisan koko alttari-reaktoita tuskin telkkarissa näytettiin, kun sitä kuitenkin puitiin moneen otteeseen jaksossa jälkikäteen, eli varmaan se on kilahtanut ihan tosissaan. Harmillista sinänsä, Esa ei ansaitse sellaista. Tosin, ainakaan sen perusteella mitä telkkarista näki, ei Aliisa mielestäni mitenkään kohdistanut pettymystään Esan ulkonäköön. Voihan se olla, että se paniikki ja fiilis, että en haluakaan tätä, olisi tullut, vaikka ulkonäöllisesti Aliisan ihannemies olisi alttarilla odottanut. Siinä kuitenkin ollaan naimisiin menossa, iso juttuhan se on. Loppuillasta näytti heillä jo olevan ihan mukavaa yhdessä ja mielestäni Esa ja Aliisa ovat potentiaalisin pari näistä. Jos heillä ei synkkaakaan, niin otan myös vuoronumeron. ;)
Johanna ja Markus... En tiedä. Tuli mieleen, että mahtaako Johanna olla samantyyppinen ihminen kuin minä, että ei vaan missään nimessä halua koko kansalle näyttää, että pettyi ja että harmittaa. Etenkin jos hän on etukäteen päättänyt, että yrittää parhaansa, että tuleva avioliitto toimii. Toivon olevani väärässä. Kyllähän he pussailivat ja muutenkin näyttivät jotenkuten viihtyvän yhdessä, mutta Markus teki kyllä näihin suuteloihin aloitteet. Jotenkin veikkaan, että ovat arjessa liian erilaiset. Ja minkä ihmeen takia Markuksen piti sanoa ääneen, että veikkaa Johannan olevan 37?! Miksei vaan voinut olla hiljaa ja odottaa Johannan vastausta. Pisteet laski kyllä tästä.
Petristä tuli mullekin vähän huonot vibat. Ja nimenomaan sellaiset kuin monella muullakin tässä ketjussa, että haluaisi itselleen nuoremman salimuijan, jonka takia onkin ollut sinkkuna. Kuvissa Petri oli minusta ihan ok, mutta tuolleen livenä, ei ei. En ihan kaikkia viestejä nyt ehtinyt lukea, mutta joko te keksitte mistä Petri on ennestään tuttu? Minustakin on! Mari vaikutti mukavalta ja harmittaa hänen puolestaan, että sai miehekseen Petrin, joka selkeästi ei ole kovin innoissaan vaimostaan.
Innolla odotan tulevia jaksoja. :)
Persiilleen meni, myönnän sen täysin!
Siinä huutelut :D