Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus hääräsi häiden jatkoilla seremoniamestarina. Kovasti äänessä ja Johanna tuossa vaiheessa katseli mykkänä sivusta. Mulle Markus olisi liian tilaa vievä persoona. Puheliaitahan nuo sosiaalialan ihmiset varmaan ovat. Markus myös feminiininen miestyyppi, joka ei vetoa yhtään. Kuunteleeko Johannaa, haluaako Johanna paljastaa syvimpiä asioitaan M:lle, alkaako ärsyttää Markuksen hössötys ja pulinat?
Mekillistä. Mielestäni Markus on miesmäinen aikuinen mies, ja sellainen luottamusta herättävä hahmo, joka epäilemättä sopisi hyvin isäksi.
Markuksen huulet kun tulisi kohti, perääntyisin + koko olemus. Onneksi me naiset tykätään erityyppisistä miehistä. Mut miten noin yleisesti palstanaisten mieleen oleva 39v. mies on pysynyt sinkkuna.Eiks sanota, että jotakin vikaa on jos liian kauan sinkkuna säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli jo ekan jakson jälkeen sellainen tunne, että Aliisa ja Esa ovat aika erilaisia. Esa vaikuttaa sellaiselta pikkukylän pojalta, joka koko elämänsä asunut samalla paikkakunnalla pyörien samoissa piireissä. En tiedä onko näin ja vaikka olisikin niin ei kai siinä mutta Aliisa tuntuu hakevan erilaista. Esa oli selkeästi haltioissaan Aliisan ulkonäöstä mutta veikkaan, että aika piankin ärsyyntyy Aliisan mahdolliseen komenteuun. Aliisa taas jo alun alkaen selkeästi negatiivisella asenteella ja tuskin halua edes kovin avoimin mielin tutustua Esaan.
Täällä joku mainitsi, että Esa ja Johanna nähty korispelissä. Niin katsoin samaa viime lauantaina. Kyseessä siis televisioitu peli, Esan tunnistin mutta naisesta en ollut aivan varma. Jos Johanna kyseessä niin varmasti uskalsivat sitten lähteä yhdessä, kun peli oli Turkissa. Ps. Peli on katsottavissa Areenasta ja he/hän näkyivät kuvissa pelin loppupuolella.
Petri taas vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, joka tokaisee rakkauden perään kysyttäessä, että kertoo kyllä jos tilanne muuttuu. Siis todella pidättyväinen ja rauhallinen. Jos löytää Marista yhteyden niin voi olla, että rentoutuu ja avautuu enemmän. En tiedä pitäisikö tällaiseen ohjelmaan osallistuessa kuitenkin olla vähän avoimempi luonne, kun tunteista pitäisi osata puhua ja jopa näyttää ne jo aikaisessa vaiheessa. Mutta let's see. Uskon että voivatkin olla hyvä match. Ainakin ensi jakson perusteella, jossa taas yritetään vihjailla vastakkaista.
Midsä kohdassa? Katsoin pelin, en nähnyt.
Siis miten mulla meni ihan hyvin, sanoiko Aliisa jossain vaiheessa että olisi ollut pettynyt Esaan tai ettei olisi Esan kanssa kolahtanut? Minä ymmärsin vain että järkyttyi ylipäätään tuosta mitä tuli tehtyä, eli meni ventovieraan kanssa naimisiin. Ihan ymmärrettävä reaktio, näytti kuitenkin Esasta tykkäävän ja onneksi hoitivat asian yhdessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus hääräsi häiden jatkoilla seremoniamestarina. Kovasti äänessä ja Johanna tuossa vaiheessa katseli mykkänä sivusta. Mulle Markus olisi liian tilaa vievä persoona. Puheliaitahan nuo sosiaalialan ihmiset varmaan ovat. Markus myös feminiininen miestyyppi, joka ei vetoa yhtään. Kuunteleeko Johannaa, haluaako Johanna paljastaa syvimpiä asioitaan M:lle, alkaako ärsyttää Markuksen hössötys ja pulinat?
Mekillistä. Mielestäni Markus on miesmäinen aikuinen mies, ja sellainen luottamusta herättävä hahmo, joka epäilemättä sopisi hyvin isäksi.
Markuksen huulet kun tulisi kohti, perääntyisin + koko olemus. Onneksi me naiset tykätään erityyppisistä miehistä. Mut miten noin yleisesti palstanaisten mieleen oleva 39v. mies on pysynyt sinkkuna.Eiks sanota, että jotakin vikaa on jos liian kauan sinkkuna säilyy.
On käsittääkseni ollut vain puolitoista vuotta.
Häämatka-pätkissä jakson lopussa Markus näytti jopa ihan tyylikkäältä , ei mikään puku/ gant-mies selvästikään, mutta ihan jees; ei mitenkään setämäinen tai juntti. Muutenkin sen persoonallisuus on saanut mut tykästymään siihen. Myös Esa on ihanan olonen, eikä lievä maalaismaisuus haittaa yhtään. Johanna yllätti myös tosi positiivisesti ja on selvästi paljon syvällisempi ja viisaampi tyyppi kuin eka vaikutti.
Muakaan ei millään lailla haittaa joku maalaisuus. Esa vaikuttaa tosi lupsakalta, sellaselta joka ei vähästä hermostu. Ihan sama vaikka rassais sit vapaa-ajallaan jotain karvanoppa-autoja, mitä sitte. Se on tärkeintä, että on mukava ja rehti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No päteekö sama myös Johannaan? Ollut sinkkuna 9 v. Sun logiikan mukaan Johanna on täynnä vikoja ja virheitä... Vai päteekö tämä av-muorien mielestä vain miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten mulla meni ihan hyvin, sanoiko Aliisa jossain vaiheessa että olisi ollut pettynyt Esaan tai ettei olisi Esan kanssa kolahtanut? Minä ymmärsin vain että järkyttyi ylipäätään tuosta mitä tuli tehtyä, eli meni ventovieraan kanssa naimisiin. Ihan ymmärrettävä reaktio, näytti kuitenkin Esasta tykkäävän ja onneksi hoitivat asian yhdessä. :)
Eikö hän ollut mennyt kertomaan heti Esalle ettei tämä oikein heti sytyttänyt tms. Mielestäni aika ajattelematonta. Vaikka kyseessä olisi ollut pelkkä shokki naimisiinmenosta niin en tiedä onko tätäkään tarpeen heti tuoda toiselle esille. Ei kovin hyvä lähtökohta tutustumiselle. Jos/kun on tosissaan mukana niin varmaan etukäteen jo miettinyt, että tällaisia tuntemuksia saattaa tulla. Mielestäni kertoo vain tietynlaisesta itsekeskeisyydestä ja draamailusta, että olettaa toisen heti olevan tukemassa ja lohduttamassa häntä. Ikään kui Esalla ei olisi jo varmasti omissa tuntemuksissaankin tollasena päivänä tekemistä.
Aliisa on ilmetty maikkarin meteorologi-Liisa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ollut mennyt kertomaan heti Esalle ettei tämä oikein heti sytyttänyt tms. Mielestäni aika ajattelematonta. Vaikka kyseessä olisi ollut pelkkä shokki naimisiinmenosta niin en tiedä onko tätäkään tarpeen heti tuoda toiselle esille. Ei kovin hyvä lähtökohta tutustumiselle. Jos/kun on tosissaan mukana niin varmaan etukäteen jo miettinyt, että tällaisia tuntemuksia saattaa tulla. Mielestäni kertoo vain tietynlaisesta itsekeskeisyydestä ja draamailusta, että olettaa toisen heti olevan tukemassa ja lohduttamassa häntä. Ikään kui Esalla ei olisi jo varmasti omissa tuntemuksissaankin tollasena päivänä tekemistä.
Juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla huomion kiinnitti Markuksen bestman. Todella hillityn tyylikäs ja sympaattisen oloinen mies.
Häntä jo muutamat aiemmin tässä ketjussa ihailivat :) Olen samaa mieltä, jotain hyvää karismaa hänessä todella.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi sellainen kuva, että Aliisa ja Esa reagoi tilanteeseen aika samaan tapaan. Tosin Aliisa tunsi hiukan huonoa omaatuntoa siitä, ettei heti rakastunutkaan Esaan, mutta Esan mielestä se oli ihan normaalia, ettei tunteet heränneet heti ensi silmäyksellä. Esa siis ymmärsi Aliisaa, ja suntautui häneen kunnioittavasti. Tuossa vaiheessa se kunnioitus on jopa tärkeämpää kuin rakkaus.
Aliisa taitaa olla liian nuori ja kypsymätön tähän hommaan. Miksi hän edes haki mukaan? Luulisi, että hän voisi löytää miehen muualtakin, ettei tarvitse koko kansan edessä romahtaa ja nolata toista..
Joku täällä kertoi nähneensä Esan ja Johannan telkussa korispelissä. Koittakaa ny laittaa ne nimet oikein.
Aliisa on kotoisin Hämeenlinnasta, muuttanut Hyvinkäälle vasta aikuisiällä.
En tajua miksi Aliisan olisi pitänyt ihastua Esaan. Esahan on ihan maalaisjuntti ja jotenkin vähän yksinkertaisen oloinen. Tai sellaisen pikkukaupunkilaisen jolle kelpaisi joku vaatimattomampi emäntä. Minusta Aliisalla on oikeus olla pettynyt jos ei kerta tunnu hyvältä. En kestäisi itse tuollaista "lupsakkaa" maalaispojua hetkeäkään. Varmaan rassaa jotain autoja ja äänestää keskustaa/persuja.
Laittakaa joku tunnukset, että pääsee katsomaan ykkösjakson Katsomosta, please.
Petrin vanhempien kirjeessä luki etteivät päässeet häihin päällekkäisyyksien vuoksi. Hämmensi, kun Mari kehui Petriä komeaksi ja hyvännäköiseksi pariinkin otteeseen, mutta en muista Petrin edes kiittäneen? Petrihän ei ole edes vihjannut, että Mari olisi kaunis. Muutenkin tuli itselle vaivaantunut olo, kun Esa ja Markus heti hymyssäsuin valmiina ottamaan morsian vastaan niin Petri vain seisoi kädet yhdessä ja yritti välissä hymyillä?:D Mahtoi olla Marilla haluttu ja toivottu olo kun toinen hädin tuskin halaukseen on valmis
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa joku tunnukset, että pääsee katsomaan ykkösjakson Katsomosta, please.
Miksi kukaan jakaisi julkisesti sähköpostiaan ja salasanaansa?😂 Eihän ne tunnukset vaadi sen kummempia🙂
Mulla huomion kiinnitti Markuksen bestman. Todella hillityn tyylikäs ja sympaattisen oloinen mies.