Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
1341/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.

Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.

Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.

Esa & Aliisa.. joko tai.

En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?

Mulle tullee joku lääkemainos ekana intuitiona.

Tukka päässä se on ollut jossain, naama niin tutun näköinen mutta kaljuna ei tuu mitään mieleen. Jos Petri luet tätä, niin voitko vinkata missä oot ollut? Siis vihjaa anonyyminä, "ihan kuin olisin nähnyt sen siinä Strepsils-mainoksessa..."! :D

Mulle taas nimenomaan kaljuna tulee tää mielikuva, tosi ärsyttävää kun näen sen mielessäni, mutta ei sanat tai tuote tule mieleen. Ainoastaan fiilis, että joku lääke tai deittijuttu. 😂

Onko se voinut olla Maajussille morsian-ohjelmassa? Siis esim. naisjussin deittinä?

Vierailija
1342/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää tukattomista kaljupäistä. Markuksen suu/huulet iso, häiritsevä.

Ihan sama juttu mullakin! Tukalliset kaljupäät on paljon kivempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattua av-draamaa tämä, että Aliisan spontaani reaktio haukutaan epäkohteliaisuudeksi ja kiittämättömäksi, kun on täydellisen miehen sattunut saamaan. Huvittaa ajatus, että mitähän av:lla oltaisiin oltu mieltä allekirjoittaneen parisuhteen alkuajoista, kun ensimmäiset kuukaudet olin hyvin epävarma siitä, haluanko koko juttua ollenkaan, ja mies oli koko ajan tasaisen vakuuttunut että hyvä tästä tulee. :D Olin varmaan tosi kiittämätön joo, mutta minkäs tunteilleen mahtaa. Pikku hiljaa ne vaihtuivat myönteisiksi, kun mies antoi ymmärrystä ja tilaa. Nyt on tämän epävarman deitin kanssa kymmenen vuotta takana, jälkikasvuakin saatu, ja hyvin menee.

Eiköhän nyt vaan kannata katsoa tämäkin ohjelma loppuun ennen kuin arvostelee kenenkään tunne-elämää. 

Ei ne tunteet sinälään paha asia olleet. Ihan ymmärrettäviä. Se vain oli minusta (ja näköjään monesta muustakin) tökeröä, että niistä piti kertoa Esalle heti alttarilta päästyä. Olisi nyt edes vähän aikaa miettinyt ihan keskenään ennen kuin lähtee tuollaisesta avautumaan. Avoimmuus on hyvä asia, mutta ei ihan noin suuressa määrin.

Parempi kertoa kuin vetäytyä yksikseen jonnekin tai jopa häipyä kokonaan paikalta. Kyllä minusta Esa ymmärsi tilanteen ihan hyvin, eikä pistänyt pahakseen. Mammat tässä nyt on enemmänkin loukkaantuneet Esan puolesta.

Vierailija
1344/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, onko pariskunnissa pareja joilla taloudellinen tilanne on tosi epäsuhtainen? Onko pareja joissa toinen olisi sikarikas ja toinen pienituloinen, onko siis elintasoeroja joiden sovittelusta voi tulla haasteellista?

En muista yhtään onko pariskuntien ammatteja esim. kerrottu edes?

Ihan tuosta ketjun avauksen linkistä löytyy osallistujen kuvaukset ammatteineen kaikkineen. Ei nyt toki palkkatietoineen, mutta ammatista nyt voi suunnilleen arvioida palkan. Muuten omaisuudella ei ole ohjelman kannalta väliä.

Vierailija
1345/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on oikein Huulio 😀💋

Vierailija
1346/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisalla oli mielessä ihan erityyppinen mies. Voisin kuvitella, että odotuksissa oli kaupunkilainen ja akateeminen tyyppi, joka on ehkä vähän hipsteri.

Vierailija
1347/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein tuosta Aliisan ja kaasojen keskustelusta, että kuvauskin on pitänyt laittaa poikki kun A sai kohtauksen? Ihmettelinkin mihin se pätkässä näytetty Aliisan torjuva ele Esaa kohtaan oli kadonnut jaksosta..

Jotain tuosta on leikattu aika paljonkin pois/kuvattu uudestaan, kun ei vihkitilanteessa välittynyt minkäänlaista paniikkia tai torjuntaa.

Vierailija
1348/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää tukattomista kaljupäistä. Markuksen suu/huulet iso, häiritsevä.

Ihan sama juttu mullakin! Tukalliset kaljupäät on paljon kivempia.

Mä oon tukallinen kaljupää ja oon täysin alasti mun vaatteiden alla.

Vierailija
1349/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaa voisi muuttaa niin että vaihtaisivat välillä puolisoa niin että kokeilisivat kaikkia kolmea vaihtoehtoa. Viimeisesä jaksossa sitten kertoisivat kenet haluavat, siinä olisi kunnon draamaa!

Eikös maajussille morsian toteuta tuota jo? 

Vierailija
1350/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, onko pariskunnissa pareja joilla taloudellinen tilanne on tosi epäsuhtainen? Onko pareja joissa toinen olisi sikarikas ja toinen pienituloinen, onko siis elintasoeroja joiden sovittelusta voi tulla haasteellista?

En muista yhtään onko pariskuntien ammatteja esim. kerrottu edes?

Ihan tuosta ketjun avauksen linkistä löytyy osallistujen kuvaukset ammatteineen kaikkineen. Ei nyt toki palkkatietoineen, mutta ammatista nyt voi suunnilleen arvioida palkan. Muuten omaisuudella ei ole ohjelman kannalta väliä.

Sori, en tiennyt että tämä on tabu tällä palstalla. Palaan varmaan tuohon ok-toimintaan eli osallistujien ulkonäön rääpimiseen.

Vierailija
1351/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaa voisi muuttaa niin että vaihtaisivat välillä puolisoa niin että kokeilisivat kaikkia kolmea vaihtoehtoa. Viimeisesä jaksossa sitten kertoisivat kenet haluavat, siinä olisi kunnon draamaa!

Eikös maajussille morsian toteuta tuota jo? 

Sulhaset voisi vaihtaa hotellia ja morsiot pysyä paikallaan. Läpsystä vaihto. Aamulla tiietään kuka on kenenkin kanssa sitten loppuohjelman.

Vierailija
1352/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliisalla oli mielessä ihan erityyppinen mies. Voisin kuvitella, että odotuksissa oli kaupunkilainen ja akateeminen tyyppi, joka on ehkä vähän hipsteri.

No ei tuo Aliisa itse ole akateeminen eikä hipsteri, joten sikäli odotukset olisivat olleet vähän erikoiset. Ehkä odotti jotain klassisen komeaa ja miehekästä, Esahan on enemmän poikamaisen söpö?:)

Vierailija
1353/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä Markuksella päällä Adidaksen verkkaritakki häämatkalle lähdettäessä...?

Vierailija
1354/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus lääppii liikaa! Johanna ei näytä tykkäävän siitä, että toinen tulee koko ajan iholle. Antaisi Markus nyt toisen vähän hengähtää ja kerätä itsensä.

Markus on uusi Mikko

No ei ole.

Vierailija
1355/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota Esa hehkutusta, tavallinen perus maalais amis. Hehkuttajat varmaan jotain lähihoitajia korkeintaan ja siis samalla tasolla Esan kanssa.

Itse olen akateemisesti kouluttautunut, yli kolmekymppinen espoolainen ja fanitan Esaa! Tässä iässä sitä osaa jo erottaa hyvät miehet!

Joo, amisten deittailu voi vaikuttaa teoriassa ihan hyvältä ajatukselta, mutta kokeilepa käytännössä. Tulee aika pian ikävä miestä, jolla on jotain yleissivistystä. Been there, done that, never again.

Koulutuksen perusteella ei voi sanoa yleissivistyksestä juurikaan.

Vierailija
1356/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sillä Markuksella päällä Adidaksen verkkaritakki häämatkalle lähdettäessä...?

...ja Niken lenkkarit! Eihän ne sovi yhtään toisiinsa!

Vierailija
1357/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota Esa hehkutusta, tavallinen perus maalais amis. Hehkuttajat varmaan jotain lähihoitajia korkeintaan ja siis samalla tasolla Esan kanssa.

Itse olen akateemisesti kouluttautunut, yli kolmekymppinen espoolainen ja fanitan Esaa! Tässä iässä sitä osaa jo erottaa hyvät miehet!

Joo, amisten deittailu voi vaikuttaa teoriassa ihan hyvältä ajatukselta, mutta kokeilepa käytännössä. Tulee aika pian ikävä miestä, jolla on jotain yleissivistystä. Been there, done that, never again.

Koulutuksen perusteella ei voi sanoa yleissivistyksestä juurikaan.

Korreloi aika vahvasti, poikkeukset eivät vahvista sääntöä

Vierailija
1358/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kellään tatuointeja, ei ole vielä näkynyt. Esalla on jotain korvakoruja eli voisi olla myös tatskoja piilossa tyyliin "Karjala". Muilla tuskin on, vaikuttavat niin älykkäiltä.

Ööh, siis tyhmät ihmiset ottavat tatuointeja?

Kyllä tai voi olla myös mt-ongelmia.

Vierailija
1359/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen korkeakoulutettu ja naimisissa amiksen kanssa :D paljon sivistyneempi se on ku minä.

Vierailija
1360/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari ois ansainnu paremman.

Mari on harmaa hiirulainen, että sai vähän liiankin hyvännäköisen miehen itselleen.

Ketju on lukittu.