Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
1301/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av-draamaa tämä, että Aliisan spontaani reaktio haukutaan epäkohteliaisuudeksi ja kiittämättömäksi, kun on täydellisen miehen sattunut saamaan. Huvittaa ajatus, että mitähän av:lla oltaisiin oltu mieltä allekirjoittaneen parisuhteen alkuajoista, kun ensimmäiset kuukaudet olin hyvin epävarma siitä, haluanko koko juttua ollenkaan, ja mies oli koko ajan tasaisen vakuuttunut että hyvä tästä tulee. :D Olin varmaan tosi kiittämätön joo, mutta minkäs tunteilleen mahtaa. Pikku hiljaa ne vaihtuivat myönteisiksi, kun mies antoi ymmärrystä ja tilaa. Nyt on tämän epävarman deitin kanssa kymmenen vuotta takana, jälkikasvuakin saatu, ja hyvin menee.

Eiköhän nyt vaan kannata katsoa tämäkin ohjelma loppuun ennen kuin arvostelee kenenkään tunne-elämää. 

Vierailija
1302/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellään tatuointeja, ei ole vielä näkynyt. Esalla on jotain korvakoruja eli voisi olla myös tatskoja piilossa tyyliin "Karjala". Muilla tuskin on, vaikuttavat niin älykkäiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari ja Petri=Pia ja Jussi 2015 kaudelta. Aivan sama asetelma. Mies pitää itsenään "catchinä", naisen ulkonäkö ei riitä. Ja miehet sen verran pinnallisia (ja yksinkertaisia), että mikään muu piirre ei voi korvata tätä ei tarpeeksi hyvää ulkonäköä. Vaikka siis kumpikaan naisista ei missään nimessä ole rumia, päinvastoin. Ovat vaan ulkonäöllisesti vääräntyylisiä juuri näille hieman junteille miehille.

Vierailija
1304/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna kaikki parit eri hotelleihin?

No jos yhdellä parilla vaikka menee pahasti sukset ristiin heti hääyönä, niin lienee hyvä etteivät sen parin osapuolet pääse vokottelemaan toisten parien puolisoita hotellin yökerhossa.. :D Siitä vasta reality-show tulisi.

Vierailija
1305/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla ja Markuksella pelas ehdottomasti parhaiten yhteen! Niistä tuli kyllä nyt minun suosikkipari. Toivottavasti pysyvät yhdessä :)

Vierailija
1306/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua av-draamaa tämä, että Aliisan spontaani reaktio haukutaan epäkohteliaisuudeksi ja kiittämättömäksi, kun on täydellisen miehen sattunut saamaan. Huvittaa ajatus, että mitähän av:lla oltaisiin oltu mieltä allekirjoittaneen parisuhteen alkuajoista, kun ensimmäiset kuukaudet olin hyvin epävarma siitä, haluanko koko juttua ollenkaan, ja mies oli koko ajan tasaisen vakuuttunut että hyvä tästä tulee. :D Olin varmaan tosi kiittämätön joo, mutta minkäs tunteilleen mahtaa. Pikku hiljaa ne vaihtuivat myönteisiksi, kun mies antoi ymmärrystä ja tilaa. Nyt on tämän epävarman deitin kanssa kymmenen vuotta takana, jälkikasvuakin saatu, ja hyvin menee.

Eiköhän nyt vaan kannata katsoa tämäkin ohjelma loppuun ennen kuin arvostelee kenenkään tunne-elämää. 

Jos et oo telkkariohjelmassa niin eipä meitä sun parisuhteesi kiinnosta. Onhan noita draamailijanaisia nähty.

Vierailija
1307/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.

Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.

Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.

Esa & Aliisa.. joko tai.

En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?

Mulle tullee joku lääkemainos ekana intuitiona.

Vierailija
1308/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on kyllä ihana, en tiedä miten niin erilainen kuva välittyi tuon ensimmäisen jakson perusteella. Mutta herkkä, hyväkäytöksinen ja miellyttävä nainen.

Vierailija
1309/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko dunder ja tää logonainen mennä seuraavalla kaudella naimisiin? Seurattaisiin niitä ja Lepolammen Jaakoppi olis heidän esikko

Vierailija
1310/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alisa on liian "kilttityttö" Esalle. Esalle sopisi joku hieman rokahtavampi, jolla persoonaa enemmän.

Aliisa ei vaikuttanut ollenkaan kiltiltä tytöltä. Tuli aika itsekäs kuva minulle. Ennemmin kuvailisin Maria kiltiksi tytöksi, vaikka ei ikänsä puolesta enää ihan tyttö olekaan.

Aliisa näyttää sellaiselta "kiltiltä tytöltä", mutta onko?

Alkujännitystä, uskon että kun tutustuvat ja tunteet syvenee niin roihahtaa aikamoiseen liekkiin. Sitä se on nuori rakkaus

Vierailija
1311/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko dunder ja tää logonainen mennä seuraavalla kaudella naimisiin? Seurattaisiin niitä ja Lepolammen Jaakoppi olis heidän esikko

😂

Vierailija
1312/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on mukana ay-toiminnassa, ne on yleensä hieman yksinkertaisia jääräpäisiä jankkaajia

Vierailija
1313/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Johannan veli ole Jussi Salminen, aikanaan Suomen Muodin huipulle ohjelmassa ollut suunnittelija? Ainakin oli kovin saman oloinen. 

Vierailija
1314/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.

Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.

Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.

Esa & Aliisa.. joko tai.

En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?

Mulle tullee joku lääkemainos ekana intuitiona.

Tukka päässä se on ollut jossain, naama niin tutun näköinen mutta kaljuna ei tuu mitään mieleen. Jos Petri luet tätä, niin voitko vinkata missä oot ollut? Siis vihjaa anonyyminä, "ihan kuin olisin nähnyt sen siinä Strepsils-mainoksessa..."! :D

Vierailija
1315/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kellään tatuointeja, ei ole vielä näkynyt. Esalla on jotain korvakoruja eli voisi olla myös tatskoja piilossa tyyliin "Karjala". Muilla tuskin on, vaikuttavat niin älykkäiltä.

Ööh, siis tyhmät ihmiset ottavat tatuointeja?

Vierailija
1316/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et oo telkkariohjelmassa niin eipä meitä sun parisuhteesi kiinnosta. Onhan noita draamailijanaisia nähty.

Lähinnä tarkoitus oli havainnollistaa sitä, että ihmiset kiintyvät ja rakastuvat eri kaavan kautta, eikä hyväkään parisuhde välttämättä muotoudu rakkautta ensisilmäyksellä -kaavalla. Toisaalta myös peräänkuulutan vapautta tunneilmaisuun ilman, että se leimataan draamailuksi. Mutta ehkä Suomessa vielä on paljon sitä ajattelua, että kielteiset tunteet pitää käsitellä vain itsekseen ja ulospäin saa näkyä pelkkä hymy, viis siitä kuinka pakotettu.

Vierailija
1317/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus lääppii liikaa! Johanna ei näytä tykkäävän siitä, että toinen tulee koko ajan iholle. Antaisi Markus nyt toisen vähän hengähtää ja kerätä itsensä.

Vierailija
1318/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Markus miettivät selvästi tuossa sängyn laidalla: "Koittakaas nyt häipyä niiden kameroiden kanssa niin saadan olla kahden"

"Yhdeksänkymmentä hiirtä myös!!!"😆😆😆

????

Käännetty suomeksi eglannin kielestä...

Sanoiko Markus ihan oikeasti noin (oletan ettei ainakaan Johanna sanonut)? Miten multa meni tää ohit? 8o

Vierailija
1319/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nähty vasta hääpäivä, joten malttia malttia. Ei voi tietää vielä yhtikäs mitään. Tommoisessa tilanteessa kuin omat häät osaa skarpata aika hyvin, mut mitä paljastuu kun todellinen luonne paljastuu.. se selvinnee aikanaan 🙂

Vierailija
1320/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus vaikutti sellaselta ärsyttävältä,jonka täytyy heittää läppää joka ainoassa tilanteessa. Mutta Johanna vaikutti pitävän sellaisesta.

Ketju on lukittu.