Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
1321/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattua av-draamaa tämä, että Aliisan spontaani reaktio haukutaan epäkohteliaisuudeksi ja kiittämättömäksi, kun on täydellisen miehen sattunut saamaan. Huvittaa ajatus, että mitähän av:lla oltaisiin oltu mieltä allekirjoittaneen parisuhteen alkuajoista, kun ensimmäiset kuukaudet olin hyvin epävarma siitä, haluanko koko juttua ollenkaan, ja mies oli koko ajan tasaisen vakuuttunut että hyvä tästä tulee. :D Olin varmaan tosi kiittämätön joo, mutta minkäs tunteilleen mahtaa. Pikku hiljaa ne vaihtuivat myönteisiksi, kun mies antoi ymmärrystä ja tilaa. Nyt on tämän epävarman deitin kanssa kymmenen vuotta takana, jälkikasvuakin saatu, ja hyvin menee.

Eiköhän nyt vaan kannata katsoa tämäkin ohjelma loppuun ennen kuin arvostelee kenenkään tunne-elämää. 

Jos et oo telkkariohjelmassa niin eipä meitä sun parisuhteesi kiinnosta. Onhan noita draamailijanaisia nähty.

Lähinnä tarkoitus oli havainnollistaa sitä, että ihmiset kiintyvät ja rakastuvat eri kaavan kautta, eikä hyväkään parisuhde välttämättä muotoudu rakkautta ensisilmäyksellä -kaavalla. Toisaalta myös peräänkuulutan vapautta tunneilmaisuun ilman, että se leimataan draamailuksi. Mutta ehkä Suomessa vielä on paljon sitä ajattelua, että kielteiset tunteet pitää käsitellä vain itsekseen ja ulospäin saa näkyä pelkkä hymy, viis siitä kuinka pakotettu.

Höpsis. Kyllä "vapaassa ilmaisussakin" pitää ajatella toisen tunteita kuitenkin.

Vierailija
1322/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua av-draamaa tämä, että Aliisan spontaani reaktio haukutaan epäkohteliaisuudeksi ja kiittämättömäksi, kun on täydellisen miehen sattunut saamaan. Huvittaa ajatus, että mitähän av:lla oltaisiin oltu mieltä allekirjoittaneen parisuhteen alkuajoista, kun ensimmäiset kuukaudet olin hyvin epävarma siitä, haluanko koko juttua ollenkaan, ja mies oli koko ajan tasaisen vakuuttunut että hyvä tästä tulee. :D Olin varmaan tosi kiittämätön joo, mutta minkäs tunteilleen mahtaa. Pikku hiljaa ne vaihtuivat myönteisiksi, kun mies antoi ymmärrystä ja tilaa. Nyt on tämän epävarman deitin kanssa kymmenen vuotta takana, jälkikasvuakin saatu, ja hyvin menee.

Eiköhän nyt vaan kannata katsoa tämäkin ohjelma loppuun ennen kuin arvostelee kenenkään tunne-elämää. 

Ei ne tunteet sinälään paha asia olleet. Ihan ymmärrettäviä. Se vain oli minusta (ja näköjään monesta muustakin) tökeröä, että niistä piti kertoa Esalle heti alttarilta päästyä. Olisi nyt edes vähän aikaa miettinyt ihan keskenään ennen kuin lähtee tuollaisesta avautumaan. Avoimmuus on hyvä asia, mutta ei ihan noin suuressa määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa voisi muuttaa niin että vaihtaisivat välillä puolisoa niin että kokeilisivat kaikkia kolmea vaihtoehtoa. Viimeisesä jaksossa sitten kertoisivat kenet haluavat, siinä olisi kunnon draamaa!

Vierailija
1324/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaikuttaa siltä, että ohjelmaan on kaivamalla kaivettu kaikki kohtaukset, joissa vähänkin vihjataan siihen suuntaan, että Esalla ja Aliisalla menee huonosti.

Johannan ja Markuksen osalta taas mukaan on leikattu paljon hempeilyä.

Marista ja Petristä taas ei ole saatu juuri mitään irti.

Vierailija
1325/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota Esa hehkutusta, tavallinen perus maalais amis. Hehkuttajat varmaan jotain lähihoitajia korkeintaan ja siis samalla tasolla Esan kanssa.

Itse olen akateemisesti kouluttautunut, yli kolmekymppinen espoolainen ja fanitan Esaa! Tässä iässä sitä osaa jo erottaa hyvät miehet!

Joo, amisten deittailu voi vaikuttaa teoriassa ihan hyvältä ajatukselta, mutta kokeilepa käytännössä. Tulee aika pian ikävä miestä, jolla on jotain yleissivistystä. Been there, done that, never again.

Vierailija
1326/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.

Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.

Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.

Esa & Aliisa.. joko tai.

En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?

Mulle tullee joku lääkemainos ekana intuitiona.

Tukka päässä se on ollut jossain, naama niin tutun näköinen mutta kaljuna ei tuu mitään mieleen. Jos Petri luet tätä, niin voitko vinkata missä oot ollut? Siis vihjaa anonyyminä, "ihan kuin olisin nähnyt sen siinä Strepsils-mainoksessa..."! :D

Tukallisena versiona menis Peter Franzenista 😀 ettet sekottais siihen?

Vierailija
1327/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin kampaus on tosi nätt, sopivan simppeli ja silti tosi imarteleva. Johannalla oli ihan ihmeellinen kampaus. Takaapäin näytti siltä, että sinne olisi läntätty pikanuudeleita koristeeksi.

Vierailija
1328/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, onko pariskunnissa pareja joilla taloudellinen tilanne on tosi epäsuhtainen? Onko pareja joissa toinen olisi sikarikas ja toinen pienituloinen, onko siis elintasoeroja joiden sovittelusta voi tulla haasteellista?

En muista yhtään onko pariskuntien ammatteja esim. kerrottu edes?

Vierailija
1329/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus arvasi Johannan iän ylikanttiin. Jotenkin noloa. Miksi piti mennä sanomaan arvauksensa ääneen?

"Kuinka vanha sä oot? Mä sanoisin ehkä, että 37."

"32."

Vierailija
1330/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.

Esa & Aliisa.. joko tai.

En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?

Tukka päässä se on ollut jossain, naama niin tutun näköinen mutta kaljuna ei tuu mitään mieleen. Jos Petri luet tätä, niin voitko vinkata missä oot ollut? Siis vihjaa anonyyminä, "ihan kuin olisin nähnyt sen siinä Strepsils-mainoksessa..."! :D

Tukallisena versiona menis Peter Franzenista 😀 ettet sekottais siihen?

Petri, jos se oot sä, niin et kyllä menis Peter Franzenista vaikka ihan kivannäköinen oletkin. :D

Vierailija
1331/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Markus miettivät selvästi tuossa sängyn laidalla: "Koittakaas nyt häipyä niiden kameroiden kanssa niin saadan olla kahden"

"Yhdeksänkymmentä hiirtä myös!!!"😆😆😆

????

Käännetty suomeksi eglannin kielestä...

Sanoiko Markus ihan oikeasti noin (oletan ettei ainakaan Johanna sanonut)? Miten multa meni tää ohit? 8o

Ei kukaan sanonut. Meitsin toiveajattelua...😉

Vierailija
1332/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaikuttaa siltä, että ohjelmaan on kaivamalla kaivettu kaikki kohtaukset, joissa vähänkin vihjataan siihen suuntaan, että Esalla ja Aliisalla menee huonosti.

Johannan ja Markuksen osalta taas mukaan on leikattu paljon hempeilyä.

Marista ja Petristä taas ei ole saatu juuri mitään irti.

Totta. Leikkauksella saadaan käännettyä asiat vaikka ihan päälaelleen.

Vierailija
1333/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa kommentoimaan. Minulla meni 2,5 kuukautta arpoessa tunteideni kanssa, ja ekoilla treffeillä kun nykyinen mieheni antoi suukon, minua suorastaan ällötti ja kielsin häntä tekemästä niin uudelleen (seuraavan kerran siis suutelimme vasta tuon 2,5 kuukauden kuluttua). Mies suhtautui rennosti ja minua tukien, ja korosti sitä että hänellä on todella hyvä tunne jutustamme. Juuri siksi että sain olla täysin oma itseni hänen seurassaan ja puhua vaikeistakin tunteistani avoimesti, meistä tuli lopulta pari. Nyt olen mieheeni niin rakastunut että hän on suorastaan elämäni rakkaus - aiemmat suhteet ovat täysin mitättömän tuntuisia tämän rinnalla. 

Aliisa teki täysin oikein ollessaan rehellinen tunteistaan, koska niiden salaaminen Esalta ja onnellisen morsiamen näytteleminen olisi johtanut heidät heti erilleen toisistaan emotionaalisesti. Rehelliseltä pohjalta etenemällä suhteella on ainakin mahdollisuus onnistua.

Vierailija
1334/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa & Aliisa.. joko tai.

Mulle taas nimenomaan kaljuna tulee tää mielikuva, tosi ärsyttävää kun näen sen mielessäni, mutta ei sanat tai tuote tule mieleen. Ainoastaan fiilis, että joku lääke tai deittijuttu. 😂

Vierailija
1335/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on nähty vasta hääpäivä, joten malttia malttia. Ei voi tietää vielä yhtikäs mitään. Tommoisessa tilanteessa kuin omat häät osaa skarpata aika hyvin, mut mitä paljastuu kun todellinen luonne paljastuu.. se selvinnee aikanaan 🙂

Ei mitään malttia, vaan kunnon spekulaatiot käyntiin. Muutenhan tämä keskustelu ei ole mistään kotoisin. Ennen jaksoa jo joku totesi, että parasta viihdettä jaksojen välillä on tämän ketjun villit tulkinnat ja johtopäätökset. Olen siitä täysin samaa mieltä. Lisää vaan vettä kiukaalle!

Vierailija
1336/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota Esa hehkutusta, tavallinen perus maalais amis. Hehkuttajat varmaan jotain lähihoitajia korkeintaan ja siis samalla tasolla Esan kanssa.

Itse olen akateemisesti kouluttautunut, yli kolmekymppinen espoolainen ja fanitan Esaa! Tässä iässä sitä osaa jo erottaa hyvät miehet!

Joo, amisten deittailu voi vaikuttaa teoriassa ihan hyvältä ajatukselta, mutta kokeilepa käytännössä. Tulee aika pian ikävä miestä, jolla on jotain yleissivistystä. Been there, done that, never again.

Mistä tiedät, ettei Esalla ole yleissivistystä?! Eikö tuollainen käytös (sinulta!) ole hyvin moukkamaista ja sivistymätöntä?

Vierailija
1337/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus lääppii liikaa! Johanna ei näytä tykkäävän siitä, että toinen tulee koko ajan iholle. Antaisi Markus nyt toisen vähän hengähtää ja kerätä itsensä.

Markus on uusi Mikko

Vierailija
1338/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin klippeihin ei voi silleen luottaa, että paljastaisivat asioiden oikean laidan.

Esim. viikko sitten oli klippi, kun Alisa tekee käsillään torjuvan eleen Esaa kohtaan vihkimisen jälkeen. Minä ainakin luulin, että Alisa torjuu siinä halauksen & suukon.

Mutta se ele olikin kannanotto Esan elehdintään, että nyt hän pyörtyy / kaatuu.

Ehkä toi Alisan lause kuvien ottamattomuudesta on lohkaistu asiayhteydestä pois.

Vierailija
1339/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ihan hirveä ihminen kun mua alkoi naurattaa Esan koko nimi, Esa Petteri. Syytän av-palstaa ja legendaarista Nico/Jani/Marja-Petteriä!

Vierailija
1340/9874 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Markus alttarilla et luuli Johannan olevan 35? Vai kuulinko väärin?

Ketju on lukittu.