Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Mckah kirjoitti:
...sori, mutta vielä esasta se että esa on avoimen ja vilpittömän oloinen ja se että tekee ja tuunaa kaikkea omin käsin...Esa on ...HÄN
Joo, joutuu tekemään käsillään kun älli ei riittänyt opiskeluihin. Perusduunarin oloinen, huomaa heti naamasta ja etenkin siitä typerästä ilmeilystä ettei lantussa leikkaa. Aliisa ihan liian tasokas tälle kuvotukselle.
Onneksi sulla kommentistasi päätellen leikkaa lantussasi sitten Esankin lantun edestä.
Vierailija kirjoitti:
Aliisalla oli mielessä ihan erityyppinen mies. Voisin kuvitella, että odotuksissa oli kaupunkilainen ja akateeminen tyyppi, joka on ehkä vähän hipsteri.
Tämä. Esa on kyllä ihan kivan oloinen ja osaa hyvin kannatella tilanteita, ulkonäössä ei mitään vikaa jne., mutta valitettavasti tyylitaju on monelle Aliisan tyyppiselle naiselle tosi tärkeää. Sillä sektorilla Esalla on parantamisen varaa, ja se on myös asia josta on helppo saada aikaan tosi ikäviä riitoja, kun tyyliseikoista vähemmän välittävä pitää toista pinnallisena ja "pinnallinen" osapuoli taas toista välinpitämättömänä junttina. Tyyliä on myös vaikea tyhjästä kehittää, koska monella oman tyylin löytyminen on pitkä prosessi, joka kannattaisi aloittaa jo nuorena. Aliisa voi ratkaista ongelman lähinnä ottamalla itse vastuun Esan tyylistä - jos tämä on Esalle ok - mutta sekin on eri asia kuin aidosti tyylitajuisen miehen kanssa seurustelu. Se tyylitaju kuitenkin vaikuttaa niin moniin asioihin ja elämänlaatuun monella tavalla.
Itse olen ollut pitkässä parisuhteessa todella tyylitajuisen miehen kanssa, ja nautin siitä, mutta elämäni rakkaus on kuitenkin mies, jota ei kiinnosta pukeeko hän nyppyyntyneet pitkät kalsarinsa nurin- vai oikeinpäin.. Eli kun syvemmät asiat ovat oikein todella hyvin, nuo tyyliseikat menettävät merkityksensä. Näin kävi ainakin minun kohdallani. :)
Nauratti Petrin hermostuneet höpötykset kuvaussession jälkeen. "Mä en oikeestaan kesälläkään tartte peittoa ollenkaan kun tulee niin kuuma, mutta kuitenkin joku pitää olla" jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tukattomista kaljupäistä. Markuksen suu/huulet iso, häiritsevä.
Ihan sama juttu mullakin! Tukalliset kaljupäät on paljon kivempia.
Mä oon tukallinen kaljupää ja oon täysin alasti mun vaatteiden alla.
Sinä pervo!
Mun mielestä Esa tarkoitti sanoessaan, että voisi tarvittaessa jättää leikin sikseen vaikka saman tien, että ei halua väkisin pidätellä toista, eikä sitä, etteikö sinänsä itse olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mckah kirjoitti:
...sori, mutta vielä esasta se että esa on avoimen ja vilpittömän oloinen ja se että tekee ja tuunaa kaikkea omin käsin...Esa on ...HÄN
Joo, joutuu tekemään käsillään kun älli ei riittänyt opiskeluihin. Perusduunarin oloinen, huomaa heti naamasta ja etenkin siitä typerästä ilmeilystä ettei lantussa leikkaa. Aliisa ihan liian tasokas tälle kuvotukselle.
Et varmaankaan tiedä mitä vaaditaan veturinkuljettajaksi aikovalta, ylioppilaspohja sekä perusteelliset psykologiset testit ennenkuin pääsee opiskelemaan alaa, ihan kuka tahansa ei niitä läpäise...palkkauskin on sitten aika huippua.. yleensäkään ei pitäisi aukoa päätään asiasta josta ei mitään tiedä eikä ymmärrä, ettei paljastaisi tyhmyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa voisi muuttaa niin että vaihtaisivat välillä puolisoa niin että kokeilisivat kaikkia kolmea vaihtoehtoa. Viimeisesä jaksossa sitten kertoisivat kenet haluavat, siinä olisi kunnon draamaa!
Eikös maajussille morsian toteuta tuota jo?
Sulhaset voisi vaihtaa hotellia ja morsiot pysyä paikallaan. Läpsystä vaihto. Aamulla tiietään kuka on kenenkin kanssa sitten loppuohjelman.
Eikös Parasiittihotelli toteuta tuota?
Mari oli mielestäni näyttävin morsian jos ajatellaan muutosta aika arkisesta olemuksesta juhlan kuningattareksi.
Petri ei ole yhtään valmis koko juttuun. Ihan sama kuka olis nainen.
Tämän kauden Esa ja toisen kauden Tanja olisivat voineet olla hyvä match!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mckah kirjoitti:
Et varmaankaan tiedä mitä vaaditaan veturinkuljettajaksi aikovalta, ylioppilaspohja sekä perusteelliset psykologiset testit ennenkuin pääsee opiskelemaan alaa, ihan kuka tahansa ei niitä läpäise...palkkauskin on sitten aika huippua.. yleensäkään ei pitäisi aukoa päätään asiasta josta ei mitään tiedä eikä ymmärrä, ettei paljastaisi tyhmyyttään.
Esa on ratapihamies ja saa vain siirrellä vaunuja siellä ei oikea veturinkuljettaja
Firman sivuilla ehkä Petrin kuva, joku datajuttu. Ollut meillä ehkä asiakkaana.
Markus: 39v ja asuu kurjassa pikku luukussa pullollaan tavaraa. Onko odottanut että sitten kun muuttaa yhteen jonkun naisen kanssa, sitten vasta alkaa oikea elämä.
Mari: tärkeintä elämässä on sisustus, että puitteet on kunnossa. Todella kaunis ja herkän näköinen. Mimosa? Alakuloinen?
Esa: rehti, reilu, kunnollinen, vaatimaton. Itsetunto kaipaa vahvistusta?
Johanna: toivottavasti ei ole kova ja materialistinen..Markus vaikuttaa humanistilta ja vaatimattomalta. Johanna saattaa haluta enemmän glamouria. Mutta toisaalta, jos Markus on mukautuvainen ja haluaa miellyttää, ei tulekaan ongelmaa.
Petristä vaikea sanoa vielä mitään. Aliisa on niin nuori ja huikean kaunis ja epävarma. Hakee isä-hahmoa? Ihan turhaan. Toivottavasti rohkenee tutustua Esaan kunnolla.
Kaikkein jännittävintä on nähdä miten asiantuntijoitten valinnat pitävät paikkansa. Kutkuttava kausi taas alkamassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus lääppii liikaa! Johanna ei näytä tykkäävän siitä, että toinen tulee koko ajan iholle. Antaisi Markus nyt toisen vähän hengähtää ja kerätä itsensä.
Markus on uusi Mikko
No ei ole.
Näyttää kyllä hieman Mikko Alatalolta.
Listataanpa miehistä kaikkien kausien TOPIT ja FLOPIT
Topit: Kimmo ( 3.kausi), Antti ( 2.kausi), Samuel ( 3.kausi)
Flopit: Mikko ( 3.kausi), Roni ( 2.kausi), Jussi ( 1.kausi)
lisäksi mahdollisesti Floppeihin tämän kauden Petri, we'll see..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Esa hehkutusta, tavallinen perus maalais amis. Hehkuttajat varmaan jotain lähihoitajia korkeintaan ja siis samalla tasolla Esan kanssa.
Juuri näin!! Esaa fanittavat ovat joko lähihoitsuja tai sitten akateemisia, joita kiehtoo slummailun ajatus deittirintamalla, pikku kuriositeettina. Fiksua, älyllisesti tasavertaista kumppania ei tämän maan esoista saa kuin juurikin lähihoitsut ja kaupan kassat.
Ahahaaa😂 Suomessa ollaan taas näköjään kahden kerroksen väkeä. Miten fiksu ja korkealle kouluttettu voi puhua tuollaisia typeryyksiä? Hävetkää jos osaatte.
Huomasitteko: Yksissä häissä juotiin skumppaa suoraan pullon suusta, ihan yleisestikin, eikä vain tytöt takahuoneessa ennen vihkimistä. Ja kyseistä morsiota on täällä kehuttu liian sivistyneeksi sulhaselleen.
Pyllähti kyllä mun käsitykseni pareista. Toivon kovasti että Markus ja Johanna onnistuu. Aliisa taasen tuntuu ylimieliseltä pikkuprinsessalta. Pilaa nihkeilyllään heidän suhteensa.
Kuinka väärässä mammat olivatkaan Johannan ja Markuksen suhteen..... :D Niin tietäväisinä jo etukäteen haukuttiin "nirppanokkainen" Johanna! Ei mennyt mammoilla nyt aivan nappiin.