Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Mari: "...olemme täällä Lapissa emmekä päässeet tulemaan."
Petri: Ahaa!
Mari: "Toivottavasti liittonne kestää pitkään kuten meilläkin; jo 50 vuotta."
Petri: Oho, se on pitkä aika.
Hahaaa tää on hauska :D
Minusta taas vaikutti siltä, että Petri on lukenut kirjeen jo aiemmin ja yritti esittää, että lukevat nyt ensikertaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika pikku juttu, mutta pakko kirjoittaa kun itse pistin merkille. Mua oudoksutti Petrin kommentoinnit Marin lukiessa tuoreiden appivanhempiensa kirjettä. Vaikutti ihan siltä, ettei Petri itsekään tunne vanhempiaan.
Petri: Oho, se on pitkä aika.Ei nyt sanasta sanaan noin, mutta tuohon tyyliin. Voi olla että syy on vain omassa päässäni, tai ehkä se oli editoinnista johtuvaa, mutta Petrin reaktioista päätellen vaikutti enemmänkin kuin Mari olisi lukenut omien vanhempiensa kirjoittamaa kirjettä. :D
Minusta tuo ensimmäinen "ahaa" oli enemmän reaktio siihen kirjeen alkuun joka meni jotenkin että tervehdys tulevalle miniälle tms, miniä-sanaan reagoi mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.
Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.
Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.
Esa & Aliisa.. joko tai.En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?
Mulle tullee joku lääkemainos ekana intuitiona.
Tukka päässä se on ollut jossain, naama niin tutun näköinen mutta kaljuna ei tuu mitään mieleen. Jos Petri luet tätä, niin voitko vinkata missä oot ollut? Siis vihjaa anonyyminä, "ihan kuin olisin nähnyt sen siinä Strepsils-mainoksessa..."! :D
Mulle taas nimenomaan kaljuna tulee tää mielikuva, tosi ärsyttävää kun näen sen mielessäni, mutta ei sanat tai tuote tule mieleen. Ainoastaan fiilis, että joku lääke tai deittijuttu. 😂
Onko se voinut olla Maajussille morsian-ohjelmassa? Siis esim. naisjussin deittinä?
Maajussi Tuomas on aika lailla Petrin näköinen, ajattelisitko häntä?
https://im.mtv.fi/image/3019200/landscape16_9/1024/576/2b95eeb2f3a53c69…
Vierailija kirjoitti:
Tämän kauden Esa ja toisen kauden Tanja olisivat voineet olla hyvä match!
Ehdottomasti pitää ensi kaudella saada Ensitreffit alttarilla -allstars! Jos unohdetaan se, kuka on tällä hetkellä sinkku ja kukq varattu niin ehdotan seuraavia pareja:
Piia (1.kausi) & Markus (4.kausi)
Tanja (2.kausi) & Esa (4.kausi)
Aliisa (4.kausi) & Olli (1.kausi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kellään tatuointeja, ei ole vielä näkynyt. Esalla on jotain korvakoruja eli voisi olla myös tatskoja piilossa tyyliin "Karjala". Muilla tuskin on, vaikuttavat niin älykkäiltä.
Ööh, siis tyhmät ihmiset ottavat tatuointeja?
Harva täysjärkinen haluaa pilata ihonsa rumilla, ikuisilla, kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mckah kirjoitti:
...sori, mutta vielä esasta se että esa on avoimen ja vilpittömän oloinen ja se että tekee ja tuunaa kaikkea omin käsin...Esa on ...HÄN
Joo, joutuu tekemään käsillään kun älli ei riittänyt opiskeluihin. Perusduunarin oloinen, huomaa heti naamasta ja etenkin siitä typerästä ilmeilystä ettei lantussa leikkaa. Aliisa ihan liian tasokas tälle kuvotukselle.
Et varmaankaan tiedä mitä vaaditaan veturinkuljettajaksi aikovalta, ylioppilaspohja sekä perusteelliset psykologiset testit ennenkuin pääsee opiskelemaan alaa, ihan kuka tahansa ei niitä läpäise...palkkauskin on sitten aika huippua.. yleensäkään ei pitäisi aukoa päätään asiasta josta ei mitään tiedä eikä ymmärrä, ettei paljastaisi tyhmyyttään.
Et se tunnu sinäkään olevan alvan kartalla.. a) Esa on ratapihahommissa niin kuin joku jo mainitsikin, ei siis ole veurinkuljettaja. Ratapihalla siirtelee vaunuja (radio-ohjaimella).
Ja b) veturinkuljettajilta ei vaadita ylioppilaspohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.
Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.
Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.
Esa & Aliisa.. joko tai.En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?
Mulle tullee joku lääkemainos ekana intuitiona.
Tukka päässä se on ollut jossain, naama niin tutun näköinen mutta kaljuna ei tuu mitään mieleen. Jos Petri luet tätä, niin voitko vinkata missä oot ollut? Siis vihjaa anonyyminä, "ihan kuin olisin nähnyt sen siinä Strepsils-mainoksessa..."! :D
Mulle taas nimenomaan kaljuna tulee tää mielikuva, tosi ärsyttävää kun näen sen mielessäni, mutta ei sanat tai tuote tule mieleen. Ainoastaan fiilis, että joku lääke tai deittijuttu. 😂
Onko se voinut olla Maajussille morsian-ohjelmassa? Siis esim. naisjussin deittinä?
Maajussi Tuomas on aika lailla Petrin näköinen, ajattelisitko häntä?
https://im.mtv.fi/image/3019200/landscape16_9/1024/576/2b95eeb2f3a53c69…
Miulla taas on hyvä kasvomuisti (en sekoittele kaljujakaan keskenään 😂 esim. noi kaksi on ihan eri näköisiä) joten uskallan sanoa melko varmasti, ettei oo ollu maajusseissa Petri. Ihan selkee visio tuote- tai palvelumainoksesta, jos ei ollu tää tyyppi niin todella erehdyttävästi samannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisalla oli mielessä ihan erityyppinen mies. Voisin kuvitella, että odotuksissa oli kaupunkilainen ja akateeminen tyyppi, joka on ehkä vähän hipsteri.
No ei tuo Aliisa itse ole akateeminen eikä hipsteri, joten sikäli odotukset olisivat olleet vähän erikoiset. Ehkä odotti jotain klassisen komeaa ja miehekästä, Esahan on enemmän poikamaisen söpö?:)
Joo, en minäkään näe Aliisassa hipsterin elkeitä, ennemminkin tulee mieleen, että sillä on ollut joku Makwan-tyyppinen geelitukka mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein tuosta Aliisan ja kaasojen keskustelusta, että kuvauskin on pitänyt laittaa poikki kun A sai kohtauksen? Ihmettelinkin mihin se pätkässä näytetty Aliisan torjuva ele Esaa kohtaan oli kadonnut jaksosta..
Jotain tuosta on leikattu aika paljonkin pois/kuvattu uudestaan, kun ei vihkitilanteessa välittynyt minkäänlaista paniikkia tai torjuntaa.
Joo, jäin myös miettimään, että miten dramaattinen romahdus siellä on tapahtunut, kun on pitänyt leikata kokonaan pois. Lähti itkien karkuun? Tosi hyvin on Esa sitten koonnut itsensä kasaan, jos ei ole mennyt fiilisket ja itsetunto tilanteesta pakkasen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen määrittele käsitteen "itsestään huolehtiva" ihan omista lähtökohdistaan. Jos ylipainoinen ihminen ei jonkun mielestä ole sitä niin turhaan te pullerot täällä inisette ja yritätte muuttaa tätä mielipidettä.
Sisäinen kauneus on silti hyvä ominaisuus ihmisessä. Mun mielestä Johanna on erittäin symppis ja kaunis myöskin ulkoisesti. Tiedän aika monta vähemmän kaunista hoikka. Ja tuollaiset arvostelijat ne vasta rumaa porukkaa onkin. Sitä paitsi useissa tieteellisissä tutkimuksissa on havaittu että laihtuminen ei todellakaan ole niin yksinkertaista kuin jotkut asiaan perehtymättömät täällä jaksaa jankuttaa. On hyvin monien tekijöiden summa.
Eka jaksosta jäi Markusta aika väärä kuva, ajattelin että kyseessä saattaa olla vähän saamaton ja nyhverö tyyppi, mutta hääjakson perusteella onkin terävä ja tilanteet sujuvasti haltuun ottava miekkonen. Samoin puolisonsa vaikutti vähän ontolta kuorelta verrattuna siihen persoonaan, joka nyt pääsi esiin.
Uusimman jakson perusteella näyttääkin siltä, että Johannalla ja Markuksella on parhaimmat fiilikset tällä hetkellä. Aliisa näytti koko ajan siltä kuin odottaisi teloitustaan. Marista ja Petristä on vaikea sanoa mitään vielä tässä vaiheessa.
On ihan kivaa, (katsojillekin) että alussa hiukan halaillaan ja pussaillaan, mutta ei voi mitään, että Markuksella oli hiukan liikayrittämistä.
Pelkään, että Johanna kyllästyy liian innokkaaseen Markukseen kun on kuitenkin tottunut olemaan itsekseen. Ettei sitten tulisi pakenemisrefleksi.
Vaikka toinen miellyttäisi, ei hetikohta ole sellaista läheisyyttä kuitenkaan, kuin edellyttää jatkuva suutelointi ja halailu, vähempi parempi jatkoa ajatellen.
Edelleen tulee kuva, että Markuksella on (liian) kova kiire päästä eteenpäin elämässään tällä avoliitolla, siis pois asunnostaan ja myös pois siitä poikamieselämästä ylipäätään.
Johan tuossa annettiin välähdyskin, kun Johanna sanoi, että kun ollaan koko ajan yhdessä tms.
Johanna on varmaan päättänyt, että nyt yritetään tosissaan ja on hyväkäytöksinen, ei torjunut läheisyyttä, tuntui varmaan mukavaltakin, mutta jatkossa alkaa ehkä kyllästyttää.
Johanna ja Markus yllättivät positiivisesti. Vaikutti siltä, että he ovat lähteneet mukaan tositarkoituksella ja molemmilta löytyy tahtoa saada homma toimimaan. Voisin kuvitella, että pareista juuri he ovat eniten valmiita tulemaan vastaan puolisoaan, muuttamaan omia tapojaan sekä hyväksymään toisissaan ne tavat, jotka toisella tavalla tutustuessa olisivat ärsyttäneet liikaa. Ja jos tuolla aiemmin ollut kommentti, että Johanna ja Markus nähty yhdessä korisottelussa, pitää paikkansa, niin tämä pari ehkä tosiaan hoitaa homman kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen korkeakoulutettu ja naimisissa amiksen kanssa :D paljon sivistyneempi se on ku minä.
Kirjoituksestasi päätellen siihen ei paljoa tarvita.
Johanna ja Markus vaikuttavat sellaiselta parilta, joiden kanssa olisi ihana ystävystyä. Tosi fiksun oloisia, huumoria ja empaattisuutta löytyy varmasti molemmilta. Kaunis pari, uskon että he onnistuvat.
Itse ahdistuisin varmasti täysillä, jos olisin tuollaisessa häätilaisuudessa epävarmana kiinnostuksestani ja yleisöstä tulisi jotain leikkisiä "lempiharrastuksenne on peiton heiluttaminen"-juttuja. Painostuksen tunne tekisi vielä epämiellyttävämmäksi ryhtyä siihen, ja kiusallisen kokemuksen jälkeen tulisi entistä suurempi halu vain juosta karkuun.
Markus vaikuttaa samanlaiselta sarjapussailijalta kuin viime vuonna Mikko. Itsellä nousi viime vuonna inho siitä Mikkoa kohtaan ja nyt nämä kylmät väreet sai aikaan Markus.
Tämä nyt on ihan oma mielipide, mutta musta tuollainen iholle tuleminen heti alkuun on tosi tungettelevaa ja inhottavaakin. Toivottavasti Johanna tykkää. Itseä alkaisi ahdistaa.
Tää on aika pikku juttu, mutta pakko kirjoittaa kun itse pistin merkille. Mua oudoksutti Petrin kommentoinnit Marin lukiessa tuoreiden appivanhempiensa kirjettä. Vaikutti ihan siltä, ettei Petri itsekään tunne vanhempiaan.
Petri: Oho, se on pitkä aika.
Ei nyt sanasta sanaan noin, mutta tuohon tyyliin. Voi olla että syy on vain omassa päässäni, tai ehkä se oli editoinnista johtuvaa, mutta Petrin reaktioista päätellen vaikutti enemmänkin kuin Mari olisi lukenut omien vanhempiensa kirjoittamaa kirjettä. :D